laupäevaselt…

Nagu harjunud laupäeviti tööl käima, nii ei oskagi me siis perega midagi peale hakata :)…algatuseks tegime näo, et magama kaua, siis tegin pannkooke, siis koristasime…nii nagu tavaliselt pered laupäeviti teevad.

Käisime poes toru ka ostmas ja siis saigi tegevus otsa… Liisu läks magama…ja mis muud ma siis teha oskasin, kui tegin paar pilti Ketlinist :)

Eile õhtul läksin siis jälle kooli. Mõtlesin, et polegi sellel Eesti Foto edasijõudnute kursusel käinud ja huvitav, mis nad seal rääkida võiksid. Ega ükski tarkus nagunii mööda külgi maha ei jookse ja minu arust on alati huvitav kuulata, kuidas asjatundjad asjatundlikult oma asjast räägivad.

Esimeses loengus vaatasime teiste tehtud pilte ja välja olid valitud asjatundja lemmikpildid. Iga hüüumaärgiga lause lõpuks, lasin kõik enda tehtud pildid silme eest läbi ja muudkui otsisin vigu ja õigustusi ja seletusi ja ka äratundmisrõõmu.

Kuna ma ise ei ole stuudiopildistamise fänn, siis kõige enam mulle meeldiski see et asjatundja jagas täpselt minu mõtteid selles suunas. Lahedaid protreid tulebki teha portreteeritavale omases keskkonnas.

Täna siis kodus vaatasin kuidas portreteeritav ise läks mõnusasse valgusesse ja hakkas seal joonistama. Loomulikult pani ta mind ka tähele ja kogenud modellina oskas ta juba ise öelda, mida ja kuidas ta pildi peale tahab. Kõige tähtsam oli hetkel tema esimene sõrmus, mis tänapäeva moodsale naisele kohaselt, on ise ostetud. Maksis 8 krooni :)….

Aga hea oli vaadata, milline siis valiti :)

Liisu ärkas ka nüüd üles…..

Tema on meil hea ja hooliv ja samas väga iseteadev tütarlaps. Ta teab täpselt, millal keegi, mida aidata võib.

Ta õpib nüüd rääkima…hästi tasa ja rahulikult… minu lemmiksõna on moosisai. Tema ütleb seda moos (paus) ai

Kui tal midagi öelda ei ole, siis vaatab mulle otsa ja ütleb moos…ai

veel meeldib talle ütelda jaaa ja ei taha… tsau…kass jne jne … pissihäda on …liisu tudub…minu oma…issi tuli:)

ja kui muud enam pähe ei tule siis ütleb – kommi :)

8 Responses to laupäevaselt…

  1. inga says:

    nii nunnud. need kaks tirtsu. see esimene on kuidagi suureks sirgunud. ma ei tea, kas asi on sõrmuses, aga ta on järsku kuidagi suure lapse nägu;) ja Liisu… :)))
    armas:)

  2. Krentu says:

    minu meelest on jälle Liisu nii suureks kasvanud…

  3. Katrin says:

    Liisu on jah ootamatult suureks sirgunud :) Väga armsad tüdrukud.
    Teine pilt Ketlinist on minu lemmik selles ilusas seerias :)

  4. Maarja says:

    Supernunnud pildid! Jällegi…
    Mina pole ju Liisut nii kaua näinud ja ta on kohe täitsa teist nägu läinud… rohkem Sinu moodi.

  5. Anu says:

    Liisu on jah suureks kasvanud ja Ketlinil on nii ilusad lokid – mäletan su muret, et juuksed ei tahtnud lapsele kasvada, näe, tasus ootamist :)

  6. Greteliine says:

    Olen juhtunud just Ketlinit viimastel kordadel nägema, seetõttu pean ka mainima, et jah, just Keit-Liis on äkitselt suureks kasvanud. Ikka oli selline titakese näoga pisike laps, nüüd ikka täitsa suur ja asjalik tüdruk. Aga imearmsad on mõlemad ja pildid on sul endiselt imeilusad. Tervitused teile!

  7. Janne says:

    Liisu on neil piltidel juba nii suure lapse nägu. Polegi enam tita moodi. Ja väga fotogeenilised on mõlemad. No kui aus olla, siis väikesed lapsed on alati fotogeenilised ja julged poseerijad. Kahju, et meil see periood üle on läinud, ei saa enam ühtegi pilti, mis poleks seljaga või meelega väga lolli näoga tehtud. Ju see siis peabki nii olema.

  8. Age says:

    Vot see on see pidev blogliesi kaudu lugemine, sul puhta uus kujundus. Sa oled seal üleval pildi peal nii kena, minu arvates peegeldub seal sinu rahulik olemus :)

Leave a Reply

