pulmapildid

Kuna ma olen selle suvega kogunud ligi 10 000 pulmapilti, siis ma mõtlesin, et ma järgmise suveni muust ei kirjutagi :)…tegelikult, aga ma hakkan nüüd hoopis tubliks emaks ja pildistan ainult oma meest ja lapsi ja neid toredaid peresid, kes seda tahavad :) ja kirjutan ka kõigest sellest mis siiamaani tegemata on jäänud….

Kuna ma ei ole ju kunagi isegi varjanud, et ma tagasihoidlik inimene ei ole, siis ma panin väikese kogu pulmapilte üles küll…. näed siia …. aga sinna sisse saamiseks on vaja salasõna. Ma annan lahkelt kõigile, kes seda küsivad ja oma meiliaadressi jätavad.

Ma tahaks äkki sealt mõne pildiga võistlusest osa võtta ja natuke salaja. Samas ma tean, et Eesti on nagu konnatiik ja kunagi ei tea, kes kelle sõber on :) …aga mis siis…ma siis vähemalt usun, et ma tean, kes neid pilte näinud on :)

Seal pildialbumis ei ole tavalisi ilusaid pilte, vaid ainuilt nee, mis ei ole minu arust nii tavalised :). Niisama ilusad ei mahtunud sinna ära…need on need ülejäänud 9800 pilti :)

44 Responses to pulmapildid

  1. Kadri says:

    Tere Krista!
    Oleksin väga huvitatud sellest salasõnast! Jälgin pidevalt Su tegemisi ja töid, seega tahaks imetleda Su töist suve! Tean, et seal on kindlasti palju imetleda…
    Värvilist sügist!
    Kadri

  2. mina olen ka alati nõus midagi ilusat vaatama:)
    ette tänades!

  3. Siiri says:

    Tere!

    Palun salasõna, kui Sa annad seda täiesti võõrale, aga pikaaegsele blogikülalisele.
    Sulle ja Su väiksele perele kõike head soovides
    Siiri

  4. jaana says:

    Paluksin ka seda salasõna :)
    koorekas@hot.ee

    Kõike head soovides,
    Jaana.

  5. Helen says:

    Tere – vaataks ka hea meelega huvitavaid pilte. Ma loodan, et sa näed siit ülevalt mu mailiaadressi?

    Helen

  6. Maarit says:

    Tere, Krista!
    Su blogis on väga lummavad pildid, setõttu sooviks ka seda salasõna, et veel rohkem lummavaid pilte vaadata.
    päikest, Maarit

  7. liina says:

    palun mulle ka salasõna :)

  8. Sirliiz says:

    Mina vaataksin ka väga hea meelega sinu tehtud pilte :) Ma pole veel lootust kaotanud, et ühel päeval ka minul pulmafotograafi vaja läheb :))
    sirlu2002@hotmail.com

  9. Sipsik says:

    Mina ka,mina ka, mina ka!
    Peaksid meiliaadressi nägema, kuid kui ei näe, siis saadan:)
    Samuti endiselt lootes, et ehk ikka kunagi võetakse ää ja saab nimekaimu hetke jäädvustama kutsuda:)

  10. merle says:

    Palun mulle ka salasöna. Ma ei taha sellest pildiilust ilma jääda. Juba Evelyni pilte suvel imetlesin nii et vähe polnud :)

  11. Triin says:

    Tere,
    Mina vaataksin ka väga hea meelega sinu tehtud pilte :)

    Minu mail : trinsa@gmail.com

  12. marika says:

    Palun salasõna, tahaks pilte piiluda!

  13. marika says:

    Meil jäi kirja panemata:
    marikalunden@gmail.com

  14. Triin says:

    Tere, Krista!
    Salasõnast ära ei ütle :-) aga tegelikult sooviksin hoopis teada kas, kus ja millise raha eest Sa oleksid nõus perepilte tegema.
    Triin

  15. Kiku says:

    Samuti salasõnahuviline pikaajaline lugeja.Ilusat sügist!

  16. Triin says:

    veel üks triin (triin lekk – laulukoorist) palub salasõna:) triini@hotmail.com

  17. Tiina says:

    Tere,
    Ilusaid asju teed ja ilusaid pilte teed, niimodi lihtsalt ja siiralt.
    Väga tahaks näha ka neid ülejäänut 9800 pilti.
    Palun samuti seda albumi salasõna!
    tiina@ehi.ee

  18. elisabeth says:

    kas PALUN veel üks võhivõõras Sinu blogi suur austaja ka saaks salasõna?Hirmsasti tahaks pilte imetleda!aitäh!

  19. Kairi says:

    Oleksin ka salasõnast huvitatud….aprillis sattusin ka ühele sinu pulmapiltide kodukale, aga hiljem pole seda enam üles leidnud…pildid olid nii ilusad…ja NB! teil tundub olevat väga mõnus ja üldes mitte tavaline (heas mõttes) pere!

    Kairi

  20. Mari-Liis says:

    Paluksin pääsu piltide juurde :) Väga tore pereblogi ja armsad tütred.

  21. nelladella says:

    Palun sõna:-)

  22. Marje says:

    ma tahaks ka piiluda:)

  23. ..ühel heal päeval oskan mina ka nii kauneid pilte teha, nagu Krista.. :) Salasõna eest oleksin tänulik. merlyle@hotmail.com Mõnusat laupäevaõhtut!

  24. Viire says:

    Minulegi meeldiks kenasid fotosid vaadata :)

  25. Greteliine says:

    Ma samuti meeleldi vaataks su imeilusaid fotosid :-)

  26. Kristel says:

    Mina vaataksin ka hea meelega:)

  27. Kaidi Teller says:

    Sooviksin pilte vaadata!
    kaidi.teller@gmail.com
    Sul on imearmsad lapsed ja nende tegemisi on vahva jälgida, meie kodus ka 2 tüdrukut samasuguse vanusevahega.

  28. riin says:

    Tahaks ka pilte kiigata :)

    Olen ka juba päris ammune lugeja ja iseõppija-fotograafiahuviline. Pulmapildid on muidugi eriti põnevad. Kui ise juba abielus poleks, siis laseks ennastki pildistada :)

  29. Anneli says:

    Tere Krista,

    Mina ka täitsa võhivõõras salasõna himustaja. Loen Su blogi juba üsna pikka aega ja olen alati Sinu tehtud pilte imetlenud!
    Kõike paremat soovides :)

  30. Kati says:

    Tere!
    Sa teed nii ilusaid pilte, et kuigi olen täiesti tundmatu, pean oma tagasihoidlikkusest jagu saama ja ka salasõna küsima. Pildid on lausa müstilisest kenad.
    Terviseid!

  31. Merle says:

    Tere! Kommin sama palvega :)

  32. mermaid says:

    Sooviks ka ilusaid pilte vaadata :)

  33. mumm says:

    mitmeaastase salajase austajana (eriti sinu fotode) tahaks ka neid pilte väga näha.

  34. kroonijuveel says:

    tere! Palun ka parooli! Sinu piltidel on kõik inimesed ilusad. eriti lapsed. kroonijuveel@gmail.com

  35. Reet Tamm says:

    Teid ette tänades. Luba palub 65-ne vanaema kesk-Eestist. tammreet@hot.ee

  36. Marina says:

    Paluks parooli :)

  37. Marina says:

    …ja igaks juhuks ka mailiaadress veel eraldi: maritalis@hotmail.com

  38. Kristi says:

    Ilusatest piltidest ei ole kunagi küllalt! Paluksin salasõna.

  39. tikker says:

    oioioi! ma täitsa juhuslikult sattusin sellele postitusele ja ükskord varem olen siin käinud imenunnude vastsündinute pilte piilumas. ilusaid pulmapilte vaataksin ka väga hea meelega – neist ei saa kunagi isu täis… eriti kuna endal on see tähtis sündmus veel ees ja vist üpris varsti kätte jõudmas :)

  40. Eve says:

    mina piiluks ka hea meelega neid ülejäänusid 9800-t :)

  41. Marin says:

    Tere Krista – enne seda postitust siin olin Su vaikiv fänn. Pärast seda tahan ka olla – kuni oma enda tuljaku ja lasteni;) Seniks… palun luba mul Sinu tabatud ilu nautida, sest mulle väga meeldib!
    Palju edu ja kallistused.
    Marin

    kuumariin@gmail.com

  42. Kati says:

    Tere,

    sinu blogis on nii ilusaid pilte, ett tahaksin vaatata neid veel enam. Salasönä tahaksin ka ma, palun=)

    mimmiriina@yahoo.com

  43. kätlin says:

    Tere!
    Vaatasin Teie tehtud pulmapilte ja ahhetama võttis nii kaunid ja kuna endal ka plaanis pulmad 23.07.11, siis küsiksingi konkreetselt kuidas Teil hindadega on? Pulmad toimuvad Tartu Õnnepalees ja sellele järgneb pulmapidu Põlvamaal Leevakul asuvas turismitalus.

    Kõike kaunist
    Kätlin

Leave a Reply

