11 pulma ja kõik :)

Sügisel tuleb ikka kõik tibud üle lugeda ja vot täpselt nii mitu õnnelikku paari nägin mina see suvi jah sõna ütlemas… ja ütleme nii, et oli ainult üks paar, kelle puhul ma ei saanudki aru, miks nad abiellusid ja nemad ma arvan ei satu ka iialgi siia lehele ja edaspidistes hinnangutes jätan ma nemad lihtsalt välja :)…

Ma nägin 10 korda kuidas inimesed päriselt ka mõtlesid ja tundsid seda mida nad tegid. … aga ma alustan päris algusest…

Mulle meeldib kui ma alustan pulmapildistamist pruudi ilusaks tegemisest. Ma lähen kohale. Täiesti tavaline on, et ma näen siis pruuti esimest korda…aga võib-olla ka teist ja ükskord sellel suvel juhtus ka et vist sajandat korda.

Pruut istub siis toolis ja mina saan rahulikult jääd lõhkuda. See on nii mõnus… teed vahepeal pruudist paar pilti, siis otsid kleidi ja kingad ja äkki leiab veel kuskilt sõrmused ka… Samal ajal saab uue inimesega tutvuda… ja sellisel õnnelikul päeval inimesega tutuvda on ainult puhas rõõm.

Kui ta seal rahulikult toolis on imekaunisk tehtud, nii et ta peeglisse vaadates ise ka eriti ei usu, et ta nii ilus võiks olla, ei pane ta ka enam pahaks kui ma plõksin pilti teha sellest kuidas ta omale kleiti selga paneb.

Mulle meeldib see veel sellepärast, et kui me siis koosükskord ilusalongist või ka pruudi kodust välja astume, on vähemalt minul selline tunne, et ma olen seda pruuti terve eluaeg tundnud ja ilupilte tegema minnes ei tekkinud ühtegi korda imelikku vaikust ja tunnet, et vot nüüd ei tea mis tegema või ütlema peaks

Mulle meeldivad sellised päeva algused… Sellel suvel hakkasid nad mõnikord kell 6 kui ma Tallinnast Võru poole hakkasin sõitma…või siis ükskord kell pool 2 päeval kui ma omaarust olin juba kõik ära teinud ja lihtsalt pool tundi mööda linna ringi sõitsin ja aega parajaks tegin :)…

6 Responses to 11 pulma ja kõik :)

  1. Vardamoor says:

    appikene, sa teed nii ilusaid pilte. Tähendab, neid mis ma enne siin näinud olen, pean ma ka ikka kenadeks, aga seesugune teos on veel sada korda ilusam. Mitte lihtsalt klõpsud.

  2. Tinn says:

    Võrratud pildid. Need pildid panevad küll pulmadest unistama.

  3. Elsa says:

    No tõesti… ääretult maitsekad, helged ja soojad kaadrid :) Sellised toredad hetked…

  4. Mari says:

    Tõepoolest, selliste piltide nimel võiks isegi abielluda :)

  5. tuul says:

    no mina nägin ju sind töötamas kord ja mulle väga meeldis, KUIDAS sa seda tegid ja väga meeldisid ka tulemused …nt. need pildid, kus ema aitab pruuti laulatuseks ette valmistada… kui tol korral abiellunud paari lapselapselapselapsed neid näeksid, ma arvan et nad ei usuks oma silmi :D

  6. evelynco says:

    Ma tahaks seda ütelda, et Kristaga on väga lihtne “modell” olla. Üldse pole sellist tunnet, et modell oled:)Kõige ilusamad pildid ongi need, mis ta nö salaja on teinud, ilma igasuguse poseerimiseta. Ja minu poja näiteks, kes absoluutselt pildistamist ei kannata, õnnestus tal ka niimoodi piltidele haarata, et üldse pole aru saada, et laps tegelikult parema meelega putku pistaks:)

Leave a Reply

