kaks korda kõrgem

Et nüüd mitte järgmised üheksa kuud kogu aupaistet enda peal hoida, tuleb ära märkida ka muud meie pere tublid saavutused.

Ühel sügisel, täpselt kolm aastat tagasi, kui Ketlin oli 9 kuune, otsustasime mõlemad Kallega kooli minna. Algus oli palju tõotav, aga juba järgmisel kevadel hakkas tekkima kahtlus, et ühel tuleb alla anda. Kuna mina olin see, kes oli siis parajasti rase, ei tulnud küsimus -kes  isegi hääletusele.

Rääkides veel endast, jäin mina siis akadeemilisele…millel ma olen tegelikult siiamaani, hoolimata lubadusest oma potensiaalsele magistritöö juhendaja, mitte ära kaduda.

Ja nüüd siis Kallest.

Kalle käis ilusati koolis edasi. Kuigi ta siin kurdab, et tal mälu on kehva, tegi ta järjekindlalt ühe eksami teise järel. Aga nendel oli ka hoopis teistsugune kool kui minul. Kool kus võis vabalt oma mõtteid avaldada, nii suuliselt kui ka kirjalikult :))

Nii tuligi üllatusena, et ups…kõik eksamid tehtud ja äkki teeks nüüd lõputöö ka ära ja ongi üks kraadikene jälle juures.

Ja ta tegigi selle töö ära. Kuigi isegi juhendaja märkis, et hämmastavalt lühikese ajaga. Ma siin teiste närvi ajamiseks parem ei ütlegi kui kiiresti ta selle ära tegi :) Minu ülesanne oli rääkida oma targemad sõbrannad nõusse, kes viimasel päeval viimase lihvi andsid :).

Kaitsmine oli nii, et kui mina oma kaitsmise jaoks võtsin ikka kellaga aega, kas ma oma jutuga, mis loomulikult oli paberi peale kirjutad, ajagraafikusse jään, siis Kalle kehitas õlgu ja ütles, et kui tema midagi oskab, siis on see rääkimine ja oma tööst…see on ju kõige lihtsam :)

Kokkuvõte: Palju õnne mu kallile abikaasale teise bakalaureuse (Maris kontrollib kas on õigesti kirjutatud) kraadi puhul ja edu edasi…

Siinkohal ei saa jätta märkimata, et Kallel on üks kursavend, kes on tublilt keskealine natuke tuntud nimega laulja, kes küll Kallega koos oma lõputööd ei kaitsnud,aga kohe varsti seda teeb ,kuid selle eest sai kraadi ühel teisel erialal ja teisest koolist…ning kuna kahes koolis käimine nii edukalt juba kulges, siis astus kahte magistrisse sisse….nii et kunagi pole hilja :)

6 Responses to kaks korda kõrgem

  1. Sipsik says:

    Einohjah…
    Teie peres paistavad ikka kõik asjad kuidagi eriliselt õnnestuvat! Hämmastav pere mu meelest:)
    Ahjaa, õnnesoovid ka muidugi!

  2. Katariina says:

    Palju õnne Kallele ja sulle ka. Jõuda kahe väikse lapse kõrvalt käia tööl, hoida naine õnnelik ja omandada veel teinegi kõrgharidus.. Minu lugupidamine :-)

  3. krentu says:

    Palju õnne Kallele! Kuigi tegelikult kuulub mu imetlus hoopis sinule, sest ei ole ju see kerge, kui mees muudkui õpib :) ja peres on väiksed lapsed ja kogu aeg rase naine :D

  4. Mari says:

    Suured 6nnitlused!

    Ma tahaks ka juba ylikooli minna. V6tsin aasta puhkust keska ja ylikooli vahele, aga nyyd saab aastast kaks aastat v6i isegi kolm aastat. Aga 6nneks ei ole kunagi liiga hilja kooli minna nagu ka see sissekanne t6estas :)

  5. liina says:

    Taidsa impressive. Mina ei viitsi kull vist enam ulikooli minna…

  6. Age says:

    See “kogu aeg rase naine”, see kõlab hästi! Õnnitlused Kallele ja “kogu aeg rasedale naisele”! Ma austan inimesi kes end uuesti ja uuesti harivad. Täna sain teada, et mu kallis õeke läks ka kõrgemat haridust püüdlema. Ma olen uhke.

Leave a Reply

