Uus K

Ma arvan, et selles kullasäras ja sinimustvalgete lippude all võib pidulikult teatada küll, et meil on veel üks pisike K tulemas.

Nagu meie peres see ikka käib – mõeldud tehtud. Ei pea mina kuude kaupa harjutama :) Kui Kalle teha oleksolnud , siis oleks ta juba ammu tehtud, aga mina ütlesin, et nüüd ma küll valin :).

Kunagi ammu ma mõtlesin, et kõik minu lapsed sünnivad kevadel. Nii ilus aeg ja nii tore. Kuna meil see tegu on nii lihtsalt läinud, siis ei jõudnud ei Ketlin ega ka Liisu kevadet ära oodata. Nüüd siis ei hakanud ennem õrritamagi. Kui kevadeks, siis kevadeks :)

Päris paljud juba teavad ja 2 inimest, kes mind äkki liiga hästi tunnevad arvasid ise ära. Üks sõbranna ütles, et kohe kui ta luges, kuidas ma päeval magasin, tekkis tal kahtlus ja teine ütles, et ega ma vist muidu ei plärtsuks kui rase ei oleks :)))

Aga tuleb vist poiss :). Hoopis teistmoodi on kõik. Kui kaks eelmist korda on süda pahaks läinud siis kui kõht on tühi, siis nüüd ei taha eriti üldse süüa ja paha hakkab süües :)…. oi see oleks minu raseduse kaalutõusudele, mis on kahel korral ületanud 20 piiri, ainult kasuks.

Muidu olen üks suur torts ja ports ning emotsioonid, emotsioonid. Ükspäev tuli isegi raamatut lugedes pisar silma :)…. Kalle juba ültes, ahh nüüd tuleb jälle see aeg, kus tuleb madalat profiili hoida, et mitte taldrikuga pihta saada —-ok selle mamõtlesin praegu ise välja, ma täpselt ei mäleta enam mis ta ütles :)))

Nii ma siis sainig ühe suve tööd teha, sest üks ülinõudlik klient broneeris terve järgmise suve ju :)

ahjaaa aprilli algusesse on ta meil tehtud :)

54 Responses to Uus K

  1. Uskumatult armas uudis ja palju palju õnne teie perele! Ma ilmselt ei räägi ainult enda eest, kui ütlen, et Sinu blogi lugejad elavad hingega kaasa selle uue pisikese inimese ootamisele.

  2. kajakas says:

    oh kui vahva :), õnnitlused!!!

  3. Tiina says:

    Nii vahva! Titeuudised on alati need kõikse vahvamad. ka kui ootajat ei tunne ega tea.

  4. helenneleh says:

    Palju palju õnne! Kusjuures ma just su eelmist postitust lugedes millegi pärast mõtlesin, et huvitav, kas teie pere hakkab lisa saama, ma ei tea miks :).

  5. Sirliiz says:

    Kui tore, palju õnne teile!

  6. evelynco says:

    Oh, kui tore! Palju-palju õnne teile kõigile! Ma muidugi ei saa mainimata jätta, et ma ka kahtlustasin:))) Ja tore, et me siis pulmade pidamiseks just selle suve valisime:)

  7. Pille says:

    Tõesti vahva uudis! Õnne kogu perele ja jõudu-jaksu Sulle, Krista!

  8. Marje says:

    Superlahe! Nii head uudised. Küll sa ikka oled kiire, ei jõua sinuga kuidagi sammu pidada.. ma vist siis neljandaga ühinen. Sul ju ometi tuleb neljas ka?:) Kuhjaga õnne igal juhul sulle ja teile kõigile K-dele!

  9. Merx says:

    Palju palju õnne! Kunagi planneerisin sama kevadet, kuid oleme kõvasti maha jääud….Aga sulle edu ja pea vastu!Tervitustega Messud

  10. Kratt says:

    oi kui vahva! palju palju palju õnne:)

  11. p6rgukiz says:

    Titeuudised on maailma ilusaimad uudised :)
    Palju õnne, tugevat närvi ja kena ootusaega :DDD

  12. Janne says:

    Sa oled üks igavesti tubli ema ja Kalle kohta samd sõnad, et tubli isa siis. Ja Ketlinist ja Liisust saavad väga vahvad vanemad õed. Palju, palju õnne Teile kõigile ja ootan edaspidi postitusi veelgi suurema huviga.

  13. Pille says:

    Kapaga õnne ka siit nurgast. Igatine rõõm ja kullasära jah :-) Ja need aprilli alguse poisid on ühed äraütlemata ägedad tegelased.

  14. inga says:

    :)
    oli see üleeile, kui me juhuslikult selveris kohtusime? Nii kui olin su silmist kaotasin, mõtlesin, et oot, sa oled ju lapseootel ema tegu ja nägu. otsisin sind silmadega veel selveris, et uuesti kokku põrgata, aga haihtusid:)
    ja nüüd täna hommikul võtan su blogi lahti ja näe, selline uudis! mul on kohe ilmad märjad, ausalt:) niiiiii vahva!
    Ülimalt vahva oleks, kui kahele toredale tirtsule lisanduks üks vahva noormees:) ja ülimalt vahva oleks, kui teil oleks ka 3 tütart!
    sa ajad mulle ka isu peale;)
    olge tublid sealpool!

  15. Welcome to the Family og Three Children.
    Tühja sa poja saad:)

  16. Anu says:

    nii lahe! palju õnne!!!

  17. Erin says:

    Meie pere ja meie kõhuelaniku poolt ka suured õnnitlused!

  18. liina says:

    Palju onne! Aprill on ilus kuu :)

  19. Helen says:

    Palju-palju õnne! Meil on kolmas nüüd 6-kuune ja väga lahe on kolmega möllata, eriti kui nad on väikeste vahedega (meil on tüdruk 4, vanem poiss kohe 3 ja pesamuna 6-kuune). Jõudu!

  20. Anilia says:

    Suured õnnitlused ja kallistused!
    Ka meie perre umbes samal ajal kolmas sündimas ning samuti kaks tüdrukut (7a ja 3a) juba olemas :)

  21. Regina says:

    Palju õnne! Nii tore uudis! Julge naine! Jõudu teile ja ootan ka huviga edaspidiseid postitusi.

  22. Age says:

    Palju õnne! Te saate siis plussi. Praegu on mulle, sulle ja nüüd tuleb nö riigile;) Ilusat ja kerget ootamist!

  23. kodutriibik says:

    palju-palju õnne! küll te olete tublid!

  24. Kristiina says:

    Õnnitlused minu poolt ka :) Kadedaks teed, pole midagi öelda. Kalli-kalli!

  25. nelladella says:

    Kalli kalli veelkord!!!!

  26. Katrin says:

    Palju õnne meie pere poolt!!!
    Olengi viimasel ajal mõelnud, et tahtsid ju suuuuurt peret, millal siis juba?! :D
    Ma sinuga ei ühine, mulle aitab ;)

  27. kukupaike says:

    Palju õnne!
    Aprilli algus on hea aeg küll pisikesele, aga hoiatan ette, et üks väike Jäär võib väga kangekaelne olla. Ma ühe üles kasvatanud ja õel kaks Jäära koguni, sarved kogu aeg koos :P
    Ei, tore on, kolm last on mõnna.

  28. evelynco says:

    Aga Krista, siis sa pead küll oma blogi nime ära vahetama – see ju puhta eksitav:)

  29. Mari says:

    Supersuured 6nnitlused! See on kyll tore uudis, kuigi me yksteisel t2iesti v66rad oleme. Just enne m6tlesin, et ma asusin su blogi lugema, kui Ketlin veel yksiklaps oli ja nyyd saan varsti juba kolmest pisikesest lugeda. M6nus! Tuleb kyll endal ka titaisu peale, aga ei hakka kiirustama sugugi sellega, aega veel on :D

  30. krista says:

    oiiiii ma nii tänan kõiki õnnitlejaid…. kohe selline tunne nagu oleks kah medali kaela saanud :)
    väga armas teist kõigist.

    Evelynile ütleks, et ei saanud saa midagi kahtlustada, tehtud on päev pärast teie pulmi ;)

    Nii lahe, et on teisigi, kellel jub on kolm või kohe tuleb kolmas….kuigi ma tean ühte kolme tütre ema, kes mulle kohe varsti ütleb, et hullud olete :))) ja ikkagi on tal endal ka kolm imearmast tütart

    aga ma usun, et ma sõnnina saan jääraga hakkama küll :)))

    aitähh veelkord kõigile õnnitlejatele…

  31. Marilin says:

    Mulgi on 3 tütart ja ma küll ei ütleks et hullud olete! Ütleks, et hullJULGED olete ;)

  32. Kessu says:

    õnnitlused minu ja minu selle aasta aprillipudina poolt ka!

  33. õnne kogu te perele! titauudised on ka minu lemmikud:).

  34. Roos says:

    Kui tore uudis! O’nnitlen. Loen juba pikemalt aega Su blogi. Loodan, et Su rasedeus kulgeb kenasti ja synnib yks terve/ro’o’mus laps. Kui poiss, siis poiss.

  35. kroonijuveel says:

    palju õnne!

  36. hedwig says:

    suured õnned ! (jällegi inimeselt, kes teid abs ei tunne, aga kellele te olete blogi kaudu tuttavaks saanud!eluterve maailmavaate eeskuju)

  37. Sipsik says:

    Oligi juba aeg:)
    Aga õnne ka ikka muidugi ja ootame rohkeid huvitavaid sissekandeid ka uuest kodanikust:)

  38. Triin says:

    Nii tore uudis!

  39. Siiri says:

    Minu poolt ka õnnesoovid :)

  40. lennuk says:

    Tore uudis! Palju õnne! Ja jään raseduslugusid ootama!

  41. Heli says:

    Palju õnne teie peagi paljulapselisele perele!
    Loodan, et inspireerivad postitused jätkuvad nii siin kui metsapooles.

  42. sille4 says:

    Tore uudis! Palju õnne! Lapsed on ju nii armsad.
    Kolme suure lapse ema Sille

  43. Merje says:

    Palju, palju õnne teie perele. Olen juba pikka aega Sinu pere blogi lugeja, aga pole veel kuhugi sõna sekke öelnud.Edaspidi proovin jutukam olla. Igatahes väga tublid olete!!

  44. helen says:

    mul kah jäärapoiss. Pidi kah aprilli alguses tulema, aga nii kiire oli, et sai märtsi lõppu. On igavene juurikas küll, nii saba ja sarvedega, et jumal hoidku. Sihuke iseloom, et on alles loom. Vanust hetkel ligi 1,5 a. Aga huvitav on temaga küll!

  45. triin says:

    Palju õnne-jõudu! Sa oled erakordne naine Krista!
    Aga kolme tüdrukuga peres on hea kasvada. Mul on ka kaks õde. No eks poisid on ka ju toredad :)

  46. elisabeth says:

    ei saa minagi õnnesoove kirjutamata jätta (PALJU ÕNNE!), mis siis et jällegi võhivõõralt, aga ega see õnnesoove kehvemaks tee! Sinu blogi lugemine on nagu mõnele igaõhtune seebika vaatamine või juturaamatu lugemine – uued ja juba traditsioonilised sündmused vahelduvad uute tegelaste ja situatsioonidega, lisaks imeilusad illustreerivad fotod ja muudkui ootad, et mis järgmiseks küll saab!Sulle ja Su perele jaksu ootamisel ja loodetevasti ka blogi jätkamisel!

  47. Terje says:

    Palju õnne! Ajad teistele ka isu peale… meile vähemelt…

  48. parrot-girl says:

    KRISTA!!! isnd!!! :)))) Ma alles nüüd loen – nii lahe!! PALJU ÕNNNNEEE!!!

  49. trollike says:

    Ohhooo, palju-palju õnne teile vapratele-tublidele! Meie veel sellele reele ei astu, ehk nelja-viie aasta pärast või nii .. :) Jõudu ja jaksu!

  50. mermaid says:

    Oi, kui vahva uudis!
    Palju palju õnne!

  51. ynry says:

    südamest õnne ning kaunist ootamise-aega!

  52. krista says:

    nii arams – mul on 50 blogisõpra :)…vähemalt :)
    ohh ma käisin praegu vaatasin….et hoopis 881 sõpra sai ühel päeval teada, et meile tuleb uus K :)….

  53. Mari says:

    Millised uudised tulevad ajal, mil ma blogimaailmast eemal olen :P Palju palju õnne teie perele veel ühe virtuaalsõbra poolt.

    P.S. Nüüd äkki isegi trehvame kunagi kuskil või mis?

  54. Tinn says:

    Palju Palju õnne teile. Olen ka (salaja) teie-sinu bllogi lugeja. Imetlen alati neid võrratuid pilte ja super armsaid lapsi. Endal on mul üks tüdruk ja (kardan) tahaks ka lisa, aga siiani pole seda ette võtnud. Sinu jutte lugedes…kusjuures tuleb julgust aina juurde.
    Ilusat kõhu kasvatamist! Päikest.

Leave a Reply

