Normaalne elu

Täna siin keset kaost mõtlesin, et huvitav millal meil võiks tulla normaalne elu. Sissejuhtaus on küll, aga tegelikult ka ja sellest, mida tähendab normaalne elu ei oskagi kohe öelda. Mul on lihtsalt selline tunne, et normaalne on midagi muud, kui meil on :)

Meil läks nüüd käiku plaan B, ehk siis meie ehitussõber Tarmo lõhkus ära suure suuretoariiuli ja pool treppi, tegi põrandasse suure augu ja valas betooni täis :). Kõlab hirmsamalt kui tegelikult asi on, lihtsalt oma ema abiga tuli enne Tarmo tulekut esimesel ja teisel korrusel kogu tolmukoguv kraam kastidesse ja ühte tuppa koguda ja selle tõttu näeb maja rohkem kaoses välja kui ta tegelikult on.

Tolm on küll ja majas kajab, ning minu töökoht on kile all ja pisikese tumba peal ;)…aga ma üldse ei nurise ..

Aga mitte seda ei mõelnud ma normaalse elu all. Meie peres ei ärka keegi hommikul kell 7 üles ega torma pidulikus riietuses tööle. Hommikusööki otsib igaüks ise ja pooled peres ei söö üldse hommikul midagi. See pool, kes ei söö, varieerub. Putru ei keeda küll keegi kellegile.

Ja päris tithi juhtub sedagi, et hommikusöök on meie perel alles kell 12 Selveri kohvikus :).

Kogu päeval on ainult üks mõõdupuu ja see on Liisu päevauni. Kõige rohkem meeldib mulle, kui see magatakse kodus aias, sest millegi pärast on mul tunne, et siis magab ta kõige paremini. Samas ei tea… täna näiteks, kui nii mina kui ka Ketlin, küll kumbki omas toas ja täiesti iseseisvalt (eirit mina ;) olime magama jäänud, ärkas Liisu õues vankris tunni aja pärast üles ja mina kuulsin tema vaiksest viginat alles siis kui ta üritas juba trepi peal tuppa saada.

Ma nimelt ükspäev õpetasin talle, kuidas iseseisvalt vankrist maha saada nii, et poleks ohtu mõni kont murda  ja näe ükspäev oligi tarvis. Täna magasime siis veel koos tunnikese kuni Ketlin meid üles ajama tuli.

Ahjaaa… ma usun, et nö normaalse elu juurde ei kuulu ka kindlasti meie tänane lõunasöök või siis pigem selle söömisviis. Nimelt tegime kontori põrandal asuvas mikrouunis eilse kartulipudru soojaks ja sõime siis seda kolmekesi ühest taldrikust igaüks oma kahvliga otse selle sama mikroka peal.

Aga söömised on meil üldse sellised kaootilised ja vastavalt igaühe soovile. Ja just see on minu arust sellest normaalsest elust suurim kõrvale kalle. Samas ma väga tahaks, et ka meil oleks selline kõik koos ühise söögilaua taga õhtusöök. Ja ükskord meil ka hakkab nii olema. Võis siis mitte :)))

Alat on ju keegi puudu, keegi ei söö seda, mis tavaliselt on ja kõige lõpuks puudub meil peres ka kokk, kes armastaks söögitegemist.

Kell on praegu pool kümme õhtul. Ketlin vaatab arvutist Jussi, Kalle magab ja Liisu üritab pliiatseid teritada…. nüüd Ketlin karjub all, et ma tuleks aitaks tal neti pusles õige formaat valida…see on parem valik kui Juss….

Ma olen alates juuni algusest umbes 20 000 pilti teinud ja ma arvan, et mu oma lapsed on olnud umbes kolmel pildil….aga ma kohe septembris parandan ennast :)

Ülemise pildil ootavad lapsed ema töölt ja imtelvad kadrioru pargis kümneid pruute ja alumisel on Ketlini lõpupidu… nii et kes ütles, et pole meil suve olnud :)

2 Responses to Normaalne elu

  1. Age says:

    Küll need sulnid õhtusöögid ka tulevad.
    Tegelikult peaksid kõik inimesed nii elama nagu nad tahavad, mitte nii nagu ülejäänud maailma jaoks normaalne on. Sest elu on näidanud, et teiste normaalne on mõnigikord vägagi ebanormaalne.
    Minu meelsest oled sa just selline ema, kes arvestab kõiges oma lastega ja kui nad tahavad öösel pliiatseid teritada ja pusledega mängida, siis sa lased! Ja peale seda ei saagi kell 7.00 tõusta ja tööle minna. Ma loodan, et sa ei peagi! Mina järgmisest esmaspäevast pean, nuuks.

  2. maris says:

    ja loodetavsati hakkavad su lapsed käima õhtupoolses vahetuses või siis õhtukoolis. või no variant on ju ka kodus õpetada, siis võib seda isegi südaöösel teha.

Leave a Reply

