mustika mure

Korraliku pereemana ;) olen ka mina natuke talvevarusid kogunud, aga mustikad on meil veel puudu….

Sealt kus me eelmistel aastatel oleme saanud, sealt pole midagi tulemas ja nüüd on meil natuke kurb, sest mustikamuffinid on ju meie lemmikud :)

Nii et, kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes meile kasti mustikaid müüb, siis mul oleks väga hea meel.

2 kasti vaarikaid jõudis meile täpselt niimoodi, et müüa ja minu vahele jäi lõpuks vist 3 inimest :)

Aitähh ette!

Ups ja nüüd tuli uus mure…. äkki olen ma juba hiljaks jäänud ja mustikad ammu otsas….

8 Responses to mustika mure

  1. maris says:

    ei ole hiljaks jäänud, mets on mustikaid täis. täna just näägin. aga mina pole see mees, kes sulle neid korjab. meie korjasime täna kõhtu ja sügavkülma läks mingi 6 pisikest karpi. aga me oleme sellised tasa ja targu, käime üle päeva metsas ja iga kord korjan hästi vähe, mõnikord olen vaid ühe karbi külma saanud, mõnikord lähevad kõik kõhtu. karbid on mul sellised ülipisikesed, nii on mõnusam korjata ja hiljem ka süüa. ja metsas käime rohkem lõbu pärast ja lõõgastumas, marju kaasa toome niisama. samas on juba üks sügavkülma sahtel sellise meetodiga täis korjatud ja teine poole peal.

  2. nelladella says:

    Mul ka mustikad veel puudu.. Lähen järgmisel nädalavahetusel tõenäoliselt Viljandi turule ostma, kui tahad võin sulle ka tuua.

  3. ingrid says:

    metsas on mustikaid palju, sul ju suur pesakond korilasi. korvid pihku ja metsa!

  4. Mai-Liis says:

    Nõmme turul täna nägin neid müügis. hinda muidugi ei taibanud vaadata:-)

  5. krista says:

    ma olen küll turul käinud, aga nii maasikaid kui vaarikaid ja ka mustikaid saab kastiga sõprade käest sõbra hinnaga, mis on kogemuste põhjal öelduna poole odavam :))))

  6. krentu says:

    ema käis täna meil metsas ja ütles, et ikka vähe on. võrreldes eelmise aastaga, mil oli väga palju :) aga mustika toormoosi saime küll pannkoogi peale!

  7. maris says:

    see oleneb metsast, krentu. meil on üks mets oma maja ümber maal, kust igal aastal korjame ja seal on ka vähe. aga paar kilomeetrit eemal näiteks oli mets, kus oli ikka väga väga palju mustikaid. noh et istud ja korjad toobi täis.

  8. kaladest says:

    Mustikate osas ma aidata kahjuks ei saa, aga äkki viitsid hoopis sina mind aidata. Sul oli ju ka kunagi blogeris blogi ja sa tõid kuidagi oma postitused siia üle. Ma nimelt ei mõista, kas see wordpress ongi vällamaa keeles?

Leave a Reply

