Meie pere pildi peal

Kuigi ma oma ajahädas olen täiesti maas sündmuste jäädvustamisega pere ajaloo jaoks, püüan ma natuke nüüd ennast parandada :)

Kunagi ammu kui ma veel arvasin, et ma kuidagi õmbemisega oma tulevikku siduda tahan, käisin ma tänaval ringi ja vahtisin ainult inimeste riideid. Mis neil seljas ja miks nii jne jne.

Ja loomulikult vahin ma nüüd kõiki fotoaparaatidega inimesi. Näiteks ühel varakevadisel Dagö kontserdil ma vahtisin enamus kontserdist kuidas üks tuntud meesfotograaf ;) (hea väljend) lava servas kõõlus ja bändipoisse pildile püüdis. Lõpuks mind uba ennast häiris, kuidas ma ei suuda rahulikult ise bändipoistele konsentreeruda :).

Nii siis käis meie pere näiteks paar nädalat tagasi Nõmmel sõõrikukohvikus. Õues pannkokke süües nägin kohe, et see on üks tädi fotoaparaadiga. Näha oli ka, et ta mitte oma lõbuks tapeedist pilte ei tee. Ja loomulikult pidin ma minema juhuslikult täpselt nüüd salvrätikut seest tooma, et järele vaadata, mis kaamera ja mis obje :)

Ja näe järgmise nädala äripäevast leidisn sellise pildi :) …. et kui keegi ei saa, aru, siis on see meie pere, kes fookusest küll välja, aga siiski pildi peal on :)

Läks mööda ainult paar päev, kui ma koos lastega Raekoja platsi nö Nukulaadale sattusin. Ja ei jäänud mul märkamata, kuidas üks kena meesofotgraaf suure kahuriga lapsi luurab.

Ja leidiski mu 2 aastane vennapoeg ühel laupäevasel päeval Päevalehte uurides, et tema suur sõbranna Kiki on pildi peal…. näed siin

(ohh ta ei lubagi pilti vaadata :)…. aga kui sinna otsi nupu peale vajutada, siis näitas ta küll meie jalutavat Liisut)

Mitte, et me nüüd nagu modellipere :))) ringi jalutaks, aga panime ajalehed ilusti laste mäelstuste kasti :)))

Leave a Reply

