Enne või pärast ;)

Siin pole midagi imestada, et isegi minul on kuskil olemas mõni endine peika :)…. Viimane neist elab näiteks peaaegu kõrval tänavas. Ei saa just öelda, et juhuslikult, sest tema elas siin enne meid…. või siis tegelikult elasin mina enne peaaegu kõrval tänavas…. aga see pole üldse oluline.

Peaaegu kümme aastat ei kohtunud me peaaegu üldse, kui juhuslikult ma tema uue naisega ükskord enne Ketlinit rasedate joogasse juhtusin. Tuligi siis välja, et mina sain tütre ja tema 20 päeva hiljem poja. Ka see pole oluline. Kuid kui me 2 aastat hiljem pisikese Liisuga jalutasime ja nemad oma kaksikutest poistega, kes meie Liisust on 2 umbes kaks kuud nooremad :)vastu jalutasid ja noorte viisakate vanematena paaril olulisel teemal peatusime ning see juures avastasime, et meie esimesed lapsed sügisest ühte rühma lähevad. Vot see on nüüd oluline.

Nii siis leidiski Ketlin omale uue sõbra Rasmuse, kellega ta kuni kevadeni ühes lauas kolma korda päevas sõi :)

Ja meie viisakate vanematena kohtusime mõnikord nii hommikul kui ka õhtul :). Lõpuks ei olnudki enam ebamugav ;)…. aga õnneks või kahjuks lähevad nad sügisest erinevatesse lasteaedadesse …

Ja siis siinkohal sobib veel ära rääkida teine asjasse puutuv lugu.

Minul on 2 venda, kellel kahe peale on 3 poega nimedeks – Rasmus, Markus ja Mikk

Ja siin kohal ei ole raske ära arvata, et Ketlini lasteaia sõbral Rasmusel on kaksikud vennad Markus ja Mikk …

Markusest ja Rasmusest ma saan aru, sest neid on kui seeni pärast vihma, aga Mikk on küll puhas juhus ja kokkusattumus :)

Ma siin ikka vahel naeran, et ma üldse ei imesta, kui me ükskord veel ämmad-äiad pika laua taga kohtume ;)

7 Responses to Enne või pärast ;)

  1. nelladella says:

    Mina olen seda meelt, et eksidega on tore sõbraks jääda. Hea küll, lahku minnes kõlab see kõige koledamalt – jääme sõpradeks – aga kaugemas tulevikus on selline sõprus ainult tervitatav. On eks ju lõppkokkuvõttes inimene, kes sulle väga meeldinud on!

  2. ingrid says:

    einoh meie kutsusime sind lastega mõnusat päeva veetma vembutembulasse, aga sina istud kodus ja kütad uusi lugusid blogisse. meiega oleksid naljakat ainest saanud uuteks lugudeks!

  3. mina ka usun, et sellised inimeste elusid läbivad yhised niidid (nagu näiteks sul need nimed, või laste vanused või siis elukohtad, ja ma ei saa jätta lisamata, et see on ju lihtsalt uskumatult lahe) peavad midagi tähendama.
    see ei ole juhus!
    ämmad-äiad kõlaks siinjuures üsna loogiliselt!

    ps: mina näiteks olen täheldanud, et paljudel inimestel, kes mu elus olulisemat rolli mängivad, on kuskil numrikombinatsioon 68:)

  4. helen says:

    Mina olen oma eksiga ka sõber, eriti veel tema naisega. Temaga oleme kohe suisa sõbrannad ja teeme igasugu asju koos. Lapsed on ka üsna ühevanused. Vanematel, tüdrukutel, on küll üle aasta vahet, aga noorematel, poistel on vahet vaid 6 nädalat. Ja ma ei tunne end üldse ebamugavalt. Elasin eksiga koos ligi 6 aasta, nii et üsna pikka aega.

  5. kuulge teie, eksitajad,
    ma kysiks uudishimust, kas midagi vahel kripeldab ka?
    või mingi eriline/teine tunne ikka on?
    või hoopis nii, nagu poleks olnudki?

    teglikult on vist oluline seejuures ka see, et kumb kumma “maha jättis”. või mis?

  6. Katariina says:

    Mida aasta edasi, seda rohkem ma kaldun arvama, et isegi see ei ole oluline, kes kelle maha jättis. Kui just midagi KOHUTAVAT ei juhtunud, kaotab mingil hetkel see kõik oma tähtsuse ja suhtled ikka inimesega, kes meeldib. Kui ei meeldi, siis ei suhtle ka enam. Lihtne. Sest selliseid inimesi, kes sulle elu jooksul sobivad, kes on “sinu inimesed”, ei olegi nii palju.

  7. helen says:

    Minul küll ei kripelda midagi. PIgem vastupidi, olen oma praeguse mehega väga õnnelik ja mõtlen vahel, et uhh, koos elada ma eksiga küll enam ei tahaks… MUidugi on igas inimeses omad võlud, nt mu eks oskab kenasti pilli mängida ja vahel laulab ka. See on sihuke tore oskus, mida vahel ju taga igatsen, aga sellega asi piirdub.

Leave a Reply

