Putukate rünnak

Positiivse algusena tuleks ära öelda, et meil nõmmel sääski ei ole. Võib-olla mõni ükskik siin kuskil lendab ringi – et appi, appi, kus ma olen, aga üldjuhul on meil siin suhteliselt sääsevaba.

Aga muidu on mul selline tunne, et putukad on ette võtnud rünnaku. Eile nõelas mind herilane. Elus esimest korda ja väga tuulises Lohusalu rannas. Üldse leidsid nad seal kambakesi, et teeks meile kambaka.

Täna hommikul leidsin Liisul puugi. Ei tea kas ta selle sai ka sealt rannast. Kusjuures üldse ei imestaks :)))

Ja et sellest veel vähe on, on sipelgas ja ämblikud kampa löönud ja meie maja vallutuse peale tõsiselt mõtlema hakanud. Sipelgad ründavad maa alt, nii et üldse ei imest kui üks hetk mööda jalgrada maja poole kõndides auku kukun, nagu muumia filmis. Ämblikud, hoolimata minu abivalmis koostööst, neid kraanikausist välja aidates, ei suhtu üldse minusse samasuguse armastusega, vaid punuvad võrke kätte saamatutesse, kuid silma riivavatesse kohtadesse.

Ja ja ,… ja kõige lõpuks tulles tagasi herilaste juurde. Tahtsin siis üks hommik ilusti õues hommikust süüa ja mad ründasid mu vaarikamoosi kaussi. Täitsa lollid ikka :). Mida on neil minu moosi süüa, ütleks Leevikese ema selle peale. Aga näe oli, aga ma olin tugevam ja samas ka allaandlikum, ning kolisin oma moosi ja lastega tuppa tagasi.

Vot selline lugu siis

9 Responses to Putukate rünnak

  1. Kratt says:

    ja kus on juttu illustreeriv foto? ;P

  2. krista says:

    no ma mõtlesin selle peale :)…. aga kui aus olla, siis ainuke mis oleks saanud teha, on pilt – mind sööv sääsk, kusjuures sääsk polek välja paistnud :)

  3. maris says:

    mina ei karda herilasi ega mesilasi ega sääski ega puuke ja kuna ma maal söön ainult õues, siis mul pole moosist kahju ka. ei olnud tabav võrdlus.

  4. krista says:

    see ei olnudki võrdlus, vaid lauseehitus oli sinulik :)

  5. Age says:

    Ma tunnen ka, et putukad teevad liiga. Eelkõige kaebaks ma parmude peale. Ma käisin nädalavahetusel pulmas, see oli mul sel suvel kolmas ja viimane pulm. No ja ma olin ka seekord pruutneitsi, aga nüüd oli meid kolm ja ühesuguste kleitidega, nagu meerikamaa filmis.
    Pidu oli õues ja järve ääres ja seal oli kontvõõrastena parmud (putukad) kohal. Nad oskasid väga osavalt kleidi alla lennata ja sealt järada. Päris naljakas ju kui peene kleidiga pruutneitsid seda lehvitavad parme oma kleidi alt välja. Kublad sügelevad siiani.

  6. Katariina says:

    Maisaaru kuidas sa Maris puuke ei karda? Koletud koletud vereimejad oma veel koletumate haigustega. Aga muidu edu töö kirjutamisel ja ootan juba pikisilmi lubatud küsimustikku, et oma tarkusest sinulgi lasta osa saada.
    Vabandust, Krista.

  7. KK says:

    Puuke on tänavu kohutavalt palju. Ma ei mäleta ühtegi eelmist aastat, et ma oleks niiviisi puuke pidanud jahtima.

  8. maris says:

    noh mis see kartmine targemaks teeb. ma sõin enne suvist hooaega õllepärmi ehk b-vitamiini, mis teeb putukatele minu maitse ebameeldivaks. leevike sõi ka. ja enne metsa minekut piserdame alati nelgiõli. nii on õnnestunud erinevalt eelmisest aastast puukidest seni (ptüi ptüi ptüi) hoiduda. ja kuigi ma oolen olnud maal väga palju, EI OLE MA SEL AASTAL MITTE ÜHTEGI SÄÄSKE NÄINUD. mõnda parmu kohtasin ükspäev küll.

  9. maris says:

    ja veel katariina – sa ei saa küsimustikku vaid osaled grupiintervjuul, mis toimub msnis. ma annan varakult teada, siis lepime aja kokku, varuda mingi 40 minti vähemalt.

Leave a Reply

