Minu pildid….

On veel üks põhjus, miks ma pole juba ammu siia kirjutama jõudnud…. ma olen teinud oma kodulehekülge…

Ta ei ole küll veel päris valmis, aga täpselt nii palju pilte olen sinna jõudnud üles riputada :)… Piltide jaoks ma selle tegingi :). Puudu on veel kirjalik osa minu kohta… see on kõige raskem ju, aga mul on juba idee olemas ja panen khe varsti selle kirja kah…

Nii et tere tulemast vaatama ja igasugune tagasiside on väga teretulnud….

ahh et kus on, siin on…. minu kodulehekülg :)

Ma ükskord kirjutan veel sellest pikemalt, aga praegu ootavad mind lapsed ja pulmapildid :)

7 Responses to Minu pildid….

  1. merle says:

    käisin just su koduleheküljel ja olen veel täiesti lummatud… väga ilusad fotod, köigil on “tunnet” ja see on tähtis! soovin sulle edu!

  2. Sipsik says:

    Selge. Nüd see siis juhtus.
    Oled ametlikult mu lemmikfotograafiks tunnistatud!

  3. nelladella says:

    Minu lemmik ka!!

  4. krista says:

    Üks kunstnik ükskord ütles, et talle täiesti piisab kui ta ühele inimesele meeldib. Sellele, kes tema pildi ära ostab :)

  5. kroonijuveel says:

    sa oskad imeilusasti lapsi pildisttada, selleks on sul eriline anne. vaadates E. pulmapilte, siis just laste pildid on need, mida jääd pikemalt vaatama.

  6. Evelyn says:

    E. sai küll pulmapiltidest nihukese enesehinnangu laksu, et anna olla. Käib nüüd iga päev ennast (eelkõige), oma lapsi ja oma meest imetlamas.
    Vähe sellest, E. käib nüüd ringi ja kujutab ette, et on päriselus ka sama ilus nagu Krista tehtud piltidel:)

  7. lennuk says:

    Ah, kuidas mulle meeldivad su fotod! Mitte ainult su kodulehe valikfotod, vaid ka sinu blogi fotod lastest, argipäevast!
    Kui mul oleks mõni eluline tähtsündmus tulemas, siis ma nii väga paluksin sind seda jäädvustada! :)

    Võibolla sa oled oma blogis juba sellest kirjutanud, aga mind huvitaks, et kuidas sul fotohuvi tärkas ja kuna ja… nii edasi!
    Mina ka kunagi aastaid tagasi mõtlesin, et ma olen fotokunsti fänn. Aga samaäkki kui see huvi tärkas, see ka kustus.
    Ma olen lihtsalt klõpsutaja!

Leave a Reply

