miks ma ei kirjuta …

Ma ei jõua….mul pole aega…. :)))

tegelikult on nii, et ma nüüd teen natuke tööd. Töö tähendab seda, et ma käin mõni nädalavahetus 2 päeva järjest ja mõni nädalavahetus mitte ühtegi korda – pulmas. Ja kui ma olen oma tuhande pildiga peolt koju jõudnud, siis läheb iga järgnev vaba minut töötlemisele.

Just nimelt iga vaba minut, sest nüüd kui Ketlinil on ka lasteaed läbi ja nad mul siin kahakesi möllavad, tuleb neid minuteid päeva peale otsida. Näiteks hommikul ärkan mina kell 8 ja ülejäänud pere kuskil kümne ajal… 2 tundi minu tööaega…. järgmise minutid on siis kui Liisu magab… jälle 2 tundi. Ketlin meil ei maga ja tema siis mängib minu juures või istub mul süles ja unistab kuidas tema samasugust tööd hakkab tegema :)

Eile näitaks, istus siin ja vaatas… mõtles ja ütles siis … pruudipilt on elupilt! :)

Kui mõlemad jälle üleval, siis läheb tants ja trall edasi. Mõnda asja ma saan siis vahepeal jälle arvutis jooksma panna, aga üldiselt ei luba nad mind siis siia.

Õhtul kui meil Kalle ka kodus on, siis ma vahel hiilin jälle arvuti taha ja kupatatakse mind siis minema kui lapsed juba ammu magama peaks.

Vahelduseks on täitsa tore see tööinimese elu. Eriti veel see, et ma saan 3/4 tööst teha siis kui mulle meeldib ja sobib… noh hetkel kui saan ;)

Ja ma tegin omale kohe tööülesannete nimekirja, et midagi ei jääks vahele ja et ma neid töid, mis rohkem meeldivad enne teisi ära ei teeks… et ikka kõik järjekorras..

Vot siis sellepärast…nii… nüüd on jõudnud üks hunnik ära konverteeruda ;)

PS: üks õhtu käiisme vaatamas, et kuidas see pildistamise koht välja näeb, kus kõik teised on käinud ja mina veel pole ja sättisin isegi ennast vahelduseks pildile ;) … nii harva kui seda juhtub :)… et siis need pildid, kus mina ka peal olen, on Kalle tehtud :)

8 Responses to miks ma ei kirjuta …

  1. Pille says:

    Te mõlemad ju täitsa head fotograafid :)

  2. Kadri says:

    Tere,

    olen Sinu blogi tihe külastaja. Tekkiski juba “mure”, et kuhu kadunud oled :o) aga et siis töö…
    Küsiksin, et millise aparaadiga pildistad? :o)
    Päikest,
    Kadri

  3. pavlova says:

    ma ühineks Kadri kommentaari esimese poolega:)) ning küsiks oma poolt- mis objektiiviga?:)

  4. marika says:

    <pildid on sul imelise õhustikuga, minu lemmikud on “kahvlipildid” kuigi neid vaid vilksamisi näinud olen. Ja üldse tekib seda blogi lugedes tunne, et kuskil on ikka veel olemas tõeline elu…

  5. inga says:

    armsad kaadrid, armas Krista:) mulle meeldib eriti see Ketlini ja Kallega;)
    kui töö on midagi, mida sulle teha meeldib ja mis sul hästi õnnestub, siis ei ole ju tegelikult üldse hullu, et sa mõned teised asjad veidi tahaplaanile jätad.
    Kui sa ei kribi, siis meie siin mõtleme teie peale ikka. Ja kui rahu ei anna, siis tõstame toru. Aga me teame, et on “hooaeg” ja ühes oma uue “kerega” oled sa lihtsalt hõivatud.
    ilusat suve jätku sinnapoole raudteed!

  6. Väga huvitav…lapsed on ühte-aegu nii ema, kui isa nägu. :)

  7. lennuk says:

    Jään ootama rahulikumaid aegu!
    Seniks aga mõnusat suve! Pildirohket suve!

  8. krista says:

    ma täna kõiki positiivsete sõnade eest!

    Pildistan canon 5D-ga ja lemmikobjektiiv on tele… mul on hetkel veel Sigma oma 70-200 f2,8

Leave a Reply

