minu 15 minutit ;)

Peab ikka väikese postituse tegema, enne kui kuu läbi saab :).

Ükskord ammu kui ma mõtlesin, et kui ma kuskil ajakrijas sõna võtaks, siis huvitav mis teemal see olla võiks. Ei ole mul mingit rabavat välimust, karjäärimutt kah pole. Ei sebi ka selliste meestega ringi, kelle käevangus kollasesse lehte jõuaks… no ja võistlustest osavõtmistega on ka nagu on ;)…

ühesõnaga ei mõelnud midagi välja….kuni siis ühel päeval helistas üks ajakirjanik ja küsis, et ega ta minuga ristiemadest rääkida ei võiks. Tema olla minu blogi lugenud ja leidnud, et võiks minuga rääkida :)

Kuna mina kellegi ristiema ei ole, aga selle eest on mu lastel 3 ristiema, siis kutsusin nemad ka. Kui me jõudsime juba piinlikuseni kõigile sobiva aja leidmisega, siis tõmbasime ühele kuupäevale lihtsalt ringi ümber ja ütlesin, et tuleb see kes saab.

Nii me siis Ketlini ristiema Eveliga võtsimegi meie kodus ajakirjaniku vastu. Ajakirjanik küsis küsimusi ja meie, kellel alati jätkub juttu kauemaks, ka muudkui vastasime. Evelil oli küll palju rohkem rääkida, mina olin niisama ilus :)….Nii me siis jututasime kuni jõudsime teemasse üldse mittepuutuvani välja :) Kui ikka kolm ema koos on ja lastest rääkima hakkavad, siis kõik teavad mis juhtub ;)

Igatahes oli lõbus ja tore õhtupoolik, kus kõige raskem osa jäi ajakirjanikule, kes pidi nüüd kodus meie suurest jutuvadast terad üles leidma :).. ja minu arust leidis väga ilusti :)

Ja kirss minu tordi peal on minu tehtud pilt Eveli poja Sandri ristimiselt. Tühja see jutt, kui minu tehtud pilt on pea poole lehe suurune :)…

Niimoodi siis minu 15 minutit :)

5 Responses to minu 15 minutit ;)

  1. krentu says:

    palun vabandust, aga ma kaasasin sind ühte mängu, kus tuleb küsimustele vastata :)
    http://krentu.blogspot.com/2008/06/ringmng.html

  2. diana says:

    Nii mõnus, et ikka blogid olemas on, kas pole?

    Ma olen ääretult uhke su üle:) Ja kui nüüd poetaks siia ka, et MIS ajakirjas see pisike nupuke on:) sest nii suurest armastusest-austusest, mida ma su vastu tunnen, pole mul siiski parimatki kavatsust tervet ajakirjaletti endale kärru laduda.

    Pilt pildist on muuseas võrratu:)

  3. inga says:

    mulle tundub, et see on marie claire… üleval leheservas paistab miskit sarnast:)
    Tubli, Krista!

  4. maarja says:

    Anu tõi mulle puhkusele isegi ajakirja kaasa:)

  5. ingrid says:

    Väga armas … Inga vihje peale jooksin kohe kohvinurka … sest nagu saatuse tahtel tõi üks kolleeg viimase 3 kuu naisteajakirju sinna lugeda … ja juuni MarieClaire oli seal täpselt olemas ;-)

Leave a Reply

