36 tundi

Viimase 36 tunni jooksul on juhtunud nii palju selliseid asju, mida ei ole juhtunud viimase 4 aasta jooksul või siis mitte kunagi :)

1. ma olen üleval…. kell on pool kaks öösel ja ma olen üleval :)

2. ma olen üksi kodus… täiesti üksi, mitte kedagi ei ole siin peale minu…

3. mul on võõrad püksid jalas, sest mu enda omad olid liiga pikad :)… ja enesetundele mõjub väga hästi, sest need püksid on pärit unistuste vormis oleva inimese jalast :)

4. ma olen selle aja jooksul teinud vähemalt 2000 pilti. Ilusatest ja veel ilusamatest ja ooooooooo nii nummidest kah ;)

5. ma olen vähemalt 200 kroda öelnud, kas lähemale – closer – nizhjeee … mis kõik minu arust peaks tähendama ühte ja sama

6. kui ma tahaks, siis ma võiks praegu muusika põhja keerata… sest esiteks punkt 2 ja teiseks kah punkt 2

7. selle aja jooksul olen ma peaaegu 6 tundi maganud ja sõitnud mitmes suunas kokku paarsada kilomeetrit…

8. ohhhh enne kui ma kirjutama hakkasin, tundus mulle see nimekiri niiiii pikk ja nüüd ei tule rohkem enam midagi meelde…äkki ikka peaks magama minema…või muusika põhja keerama….mmmmmmmmmmmm

5 Responses to 36 tundi

  1. Katariina says:

    Nii lahe postitus. Selline “Krista”, mitte “Krista, Ketlini ja Keidi ema”-postitus :-) :-) :-)

  2. krista says:

    ohh ma tundsingi ennast üle väga pika aja mitte emana ;)…

  3. triin says:

    tõesti on väga kosutav aegajalt lapsevanema rollist välja astuda.

  4. krentu says:

    ja ma mõtlen, et kuidas ma lähen homme üksi haapsallu ja jätan lapsed issiga koju. et niimoodi üksi ja endale. aga vahel peab isekas ka olema. ja õppima ilma lasteta olema. on tõesti selline natuke rokenroll postitus :)

  5. Juuli says:

    vene keeles peaks vist ближе või поближе täpsem “lähemale” olema…. kui korvpalluritega tegemist, siis võib neid ju ka paluda ennast madalamaks teha :)

Leave a Reply

