egolaks :)

See on siis järg kahele vanale postitusele … sellele ja sellele

Mõnes mõttes on õige, et tuleb teha nii nagu esimene mõte on… aga kui siis keegi su ego natuke kergitab, siis oledki libedal teel ja võid väga kergelt ümber mõelda…

Saatsin siis pildi suuremate lootusteta ära. Samas mulle see pilt meeldib ja häbi selle pärast kah ei tunne. Täitsa vabalt võin öelda, et see on minu tehtud pilt :)

Kui siis paar päeva oli internetis ka hääletamise võimalus olnud, siis oli hea tunne.

Kui aga jõudis kätte suure tähtsa zürii kord arvata, vot siis sai ego mõnusa “laksu”. Ma küll ei tea, kuidas nad igast kategooriast pilte valisid, aga kirjas oli, et kokku valitakse esimese hooga välja 300. Väike loogika ütleb, et siis igast kategooriast 100, aga kuna neis oli väga erinev arv pilte, siis ei oska öelda…

Aga mida ma tahan öelda, et minu pilt sinna 300 hulka valituks ei osutunud :) Eks ma ausalt öeldes olin natuke või ka palju ;) kurb küll. Ikkagi autoriteetsed inimesed, kelle arvamus mulle korda läheb…. aga noh…

Nagu Maris ükskord ütles, et loomingulised inimesed jagunevad kunstnikeks ja käsitöölisteks. Mina kuulun siis käsitööliste hulka.

Kui ma nüüd asja positiivse külje pealt vaatan, siis mulle meeldib teha selliseid pilte, mis meeldivad sellele inimesele, kellele ma selle pildi teen. Rohkematele pole ju tegelikult vaja :)

Ja näiteks see pilt, mis samas kategoorias võitis. Mitte et see pilt mulle ei meeldiks, aga kui mul oleks selline pilt, siis ma seda küll ei oleks osanud sinna saata ja veel vähem sellele inimesele, kes seal peal on, uhkusega näidata ;), aga mis mina ka suurest kunstist käsitöölisen tean :))))…

Et nüüd enda tuju veel kergitada, siis sellel pildil, mis kolmanda koha sai, sellel on praegu interneti hääletuses vähem punkte kui mul:))))….

12 Responses to egolaks :)

  1. Regina says:

    Nii armas võte! Just nimelt on tähtis see, mida pildi saaja sellest arvab. Edu!

  2. mina olen kuulnud ühe žüriiliikme arvamust, et ega beebipildiga sellel konkursil hiilata on raske (neid lihtsalt nii palju)!
    ja kui veel žürii koosseisu ka natuke vaadata…

    ühesõnaga, kurvastamiseks pole põhjust! tegelikult ju imetore pilt!

  3. Greteliine says:

    Mina andsin just sellele pildile oma maksimum punktid ja ehkki ma ei olnud kindel, et see sinu tehtud on, lootsin väga. Ja näe, oligi! Käsitööline või kunstnik, kuid teed imeilusaid pilte mu meelest.

  4. maris says:

    ma lugesin pealkirja ja mõtlesin, et kas sa nüüd tõepoolest võitsid selle võistluse. sa vist ei tea väga hästi, mida tähendab egolaks.

  5. merit says:

    Niiiiiiiiiiiiii armas pilt, ausalt, minu arust üks lahedamaid võtteid beebidest mida näinud olen.

  6. Sipsik says:

    Heh, sa võid ju siin arvata, et žürii arvas nii või naa, kuid tegelikkus on see, et justnimelt sinu fotodes peituva unistuse tõttu on sul täiesti arvestatav fännklaab. Nagu ebareaalne reaalsus. Ja just see teadmine, et suudad tavainimeses (meis kõigis) selle välja tuua…

    Ega sa lihtsalt ei pääse, ma kahtlustan:) Mina näiteks kujutan ette, kuidas ma kunagi, kui ehk peaks ää võetama, moosin sind nii kaua ja põhjalikult, et oled sunnitud alla andma ja et just sina teeksid minu pulmas pruutpaari portreefotod. Ja usun, et selliste kurjade plaanidega tüüpe võib veelgi olla.

    Seega – loeb siiski see mida vaataja tunneb su pilte vaadates, mitte piltidest läbiimbunud žüriiliige.

  7. Sakinah says:

    Mulle see pilt vääääga meeldib. Eriline beebipilt, pole lihtsalt armas beebi, vaid huvitav pilt.

  8. ahaa says:

    see, kas pilt on armas v ei, ei oma tegelikult tähtsust. aga tähtis on see, et see on väga hea pilt! Väga Hea Pilt.

  9. Katariina says:

    Nii. Seleta, kus neid teisi pilte näeb. Sinu pildist me omavahel juba rääkisime :-), aga peab ütlema, et see “tüdruk vanalinnas” on ikka VÄGA ilmekas (kuigi tundub üris lavastatud)pilt. Aga tahaks ikka teisi ka näha..

  10. inga says:

    igasugune konkurss ongi libe tee… foto ei ole objektiivne vaid ikka subjektiivne väljendusviis:) olen kaks korda osalenud mingisugusel fotokonkursil – esimene kord võitsin kolmanda koha. see oli väga suur üllatus, sest olin täiesti algaja ja ei oodanud üldse midagi… see andis julgust ka kohe järgmisel osaleda. ei midagi. ootused justkui natuke olid, aga ei midagi. rohkem pole viitsinud ka.
    ma saan aru sinu vajadusest siin-seal kaasa lüüa. pead oma nime veidi välgutama, et saaksid oma armastatud asjaga innukalt tegeleda:) aga ära ole üldsemitte kurb. kui sinu pilt on juba su enda silmis ja “tellija” silmis hea, siis see on tegelikult juba suur võit.
    sul on veel palju häid, veel paremaid ja ka keskmisi pilte ees;) kuniks sul jätkub tegemise rõõmu (käsitööline:P) on kõik väga hästi:)

  11. karin says:

    käin siin juba ammu kiibitsemas. nüüd esimest korda kommin ka. mina üks nendest, kellest Sipsik räägib :) kellel on Sinuga kurjad plaanid :D aga hetkel on eel vara.
    ja äkki on hoopis vastupidi, selle konkursi võitsid käsitöölised ja Sina oled kunstnik!

  12. lennuk says:

    Mulle meeldivad väga sinu pildid! Kas siis igapäevaelust või siis su projektide fotod!
    Neis on alati niipalju elu ja kodusust ja sära!
    Edu edaspidiseks!

Leave a Reply

