Uus kere

Juba eelmisest suvest alates unistan ma uuest kerest…. mitte endale, vaid oma objektiividele :)

Aga uus kere on kallis ja niisama tühja teda osta kah meie pere finantskomisjon ei luba :). Nii siis tegin endaga lepingu, et kui mul on piisav arv töid koos, siis ma laenan oma ema käest raha ja ostan uue kere :)

Nii kui viimane jah sõna tuli, esitasin ma oma tellimuse internetti ja täna tõi üks noormees mu uue kere mulle otse koju kätte.

Aga ei ole midagi, et ostad ainult kere. Kerest ei piisa. Tuleb osta ka uued akud ja mälu on ka nagu vähe.

Ma just eile mõtlesin, et kui kunagi ammu, ligi kümme aastat tagasi, me omale esimese digiseebika ostsime, siis saime fotokaga ka mälukaardi kaasa. See kaart oli täpselt nii suur, et praegu ma oma uue kerega saaks sellele teha 2 pilti :)

Ja ma mäletan, et siis arutasine, et kas võtame 1GB-se kaardi või piisab poolest kah. Täna ma mõtlen et mitu 4GB-st kaarti mul vaja on ja kas nendest mis mul on, piisab või on veel paar tükki juurde vaja :)

Peale uue kere tuli ka arvutile mälu osta. Esimese hooga ostsin 5 korda rohkem kui mul praegu on… ja juba on hirm, et ei tea kas sellest jätkub… räägitakse, et ei jätku :)

Ja siis muleks vaja veel seda ja seda ja seda ka…..uhh ma ütlen… õnnis oli ikka see teadmatus :)

4 Responses to Uus kere

  1. inga says:

    palju õnne! usun, et see on sulle nagu preemia tehtud tubli töö eest;)
    aga… ära oma arvutit hulluks aja, osta parem üks lisa kõvaketas, kus pilte hoida. iial ei tea, mil emaketas otsustab jalutama minna ja siis sinu varandus seal peal… meil on majas on 3 arvutit, kahes neist minu pildid ning lisaks eraldati mulle oma väline kõvaketas piltide hoidmiseks. tõstan nad sinna siis, kui arvutisse enam mahtuda ei taha. ainult et piltide arhiveerimine/sorteerimine ei meeldi mulle üldse:(

  2. krista says:

    arvuti mälu ongi lisakõvaketta peal :)…. lülitannupust välja ja tõmban juhtme ka tagant ära ;)

  3. marjek says:

    ma unistan juba pikemat aega oma esimesest kerest. Aga laenata pole kuskilt, nii ma loodan, et varsti koguneb natuke rohkem raha ja saan fotopoodlema minna:) ja siis tulen sinu juurde õpipoisiks. kannan alguses fotokotti ja viin akusid laadima ja õpin igast su liigutusest…

  4. lennuk says:

    Oi, mina tean mis tähendab piltide/mälestuste kaotamine! Aastaid tagasi kompuuter ütles üles ja pildid hävisid. Õnneks abikaasa suutis taastada enamuse. Aga paljud jäidki ajaauku. Sellest ajast saadik on meil pildid lisaks serveri panipaigale pandud ka DVD peale. Et igaks juhuks mitmes kohas.

Leave a Reply

