Kuidas ma stuudiosse sattusin

(teise pere lapsed)

Juba päris tükk aega olen ma sellest unistanud. Kursus ammu läbitud ja ikka rohkem kui kaks korda ;) stuudios pere või sõpradega poosetamas käidud. Paar korda ka assisteerinud, aga see ei ole ikka see sama kui ise pilti teha.

Nii siis sattusin ükskord jälle sõbranna fotograafiga jututama ja ma rääkisin, kuidas ma ühte kõhutitat pildile tahaks saada, aga ootame ilusamat ilma. Tähtaeg muudkui läheneb, aga väljas on külm ja tuul puhub.

Ütles siis tema, et marss kohe homme stuudiosse, muidu jääbki pilt tegema. Vot sellist kutset ei tahtnud kõrvust mööda lasta ja niimoodi kõpsti me järgmisel hommikul ka kohal olime. Teise pere võtsime ka kaasa, sest minu sünnipäevakingitus oli lubadus teda esimesena stuudios pildistada.

Seda mida ma seal tahtsin teha, oskasin öelda ainult oma pildi peal olemise kogemusest ja seda mida ma kindlasti ei taha, seda teadsin teiste piltidest.

Aga no kui sul proff kõrval seisab, siis pole nagu midagi karta. Kontrollib ja suunab ja aitab ja soovitab täpselt nii nagu mulle meeldis.

Ühesõnaga aeg läks lennates ja mina olin väga rahul ja ma usun et modellid ka :)

Aga nagu see on, et süües kasvab isu, tuli toredat üritust korrata. Paar päeva hiljem korjasin Liisu sõbrad ja ühe 5 päevase peika kah kaasa…. ja jälle olime stuudios.

Selle paari tunniga suutsin teha 1000 pilti ja sain pääsme klubisse ;)… kodus lõppes see sellega, et järgmine telefonikõne oli itimehele… aga see on teine jutt :)

Kui esimene kord läksin ma nagu tööle, siis teinekord läksime koos Liisuga. Ma algul küll natuke kartsin seda, et pärast ripub mul käe otsas ja lase midagi teha. Aga ei …. tema oli meil nagu supermodell, kui oli vaja kellegi peal valgust kontrollida tõstsin lihtsalt tema istuma… ja pidas pika päeva ilusti vastu.

Ühesõnaga…. superkogemus ja seda kõike tänud Dianale, kelleta ma nüüd enam elada ei saa, sest mul on nüüd tekkinud uued 100 küsimust, mis kohe vastust nõuavad :)

Eks ma nüüd vaikselt eputan kah, kui oma töödega järje peale jõuan :)….

(Liisu sõbrannaga)

7 Responses to Kuidas ma stuudiosse sattusin

  1. kajakas says:

    hästi toredad ja ilusad ja stiilsed pildid. Vahva. Tahaks kaa…

  2. TL says:

    Oi, oi kui tubli Sa oled.

  3. mermaid says:

    Superilusad pildid!

  4. maarja says:

    väga mõnusad pildid!

  5. trollike says:

    See viimane pilt on eriliselt köitev :):)

  6. ahaa says:

    see viimane pilt on tõeliselt hea! lahe ka :)

  7. ...telefonineiu ema... says:

    Pildid on lahedad! Ja eks see pildistamine oli ka päris lõbus ja stressivaba.. sõbrad ju ikkagi koos!

Leave a Reply

