Plaan B

Minu üle-eelmisel postitusel on omad mõjud olnud :)))

1. Eilse päeva külastatavus tegi uue rekordi 993 külalist :)… vot kui palju kinnisvara huvilisi meil on :). Kõik meie naabrid teavad, et maja müügis on. Tegelt ma usun, et mitte mu blogi vaid ikka tänu kinnsivara portaalidele.  Mis muidugi ei tähenda kaugeltki seda, et meil telefon punane või järjekord ukse taga oleks :)

2. Mina olen küll saanud päris mitu telefonikõne nii, et esimese lausena kõlab hüüe – kas te olete hulluks läinud… miks??????… edasi läheb jutt nii – siis me ei kohtu ju enam üldse, millal me teid siis näeme…. jne… jne…

Südame teeb soojaks kui näed kui palju sõpru sul siin ümberringi on ja et neil võib päriselt ka kahju olla :)

3. See plaan A on meil küll ammu juba välja mõledud, aga ega meie nõmme elu ei ole sellepärast hold’i peale pandud.

Ja sellest ma tahtsingi kirjutada…….

Kunagi kui me omale diivani ostsime, saime teada, mis tähendab teleka ees diivanil vedeleda. Diivani plussiks oli nahk, mis väga edukalt lastega koostööd teeb, miinuseks osutus aga asukoht.

Noh mitte otseses mõttes, aga kaudses ja laste mõttes. Diivani taga oli tühjus ja tühjus lõppes kivipõrandaga. Ja liiga tihti kuulsin ma ennast kangeks ehmatades karjumas – ei tohi seal niimoodi turnida!

Teiseks oli diivani ees meil söögilaud, mis muidugi oli (näete jah minevikus) väga mõnus ja mugav, aga kõrgus oli täpselt selline, et Keit sinna iga natukes aja tagant pea ära lõi.

Nii ma siis istusin jälle maha mõtlesin ja mõtlesin ja siis mõtlesin jälle, kuni välja mõtlesin. Idee tuli ka Kallele maha müüa ja ütleks, et õnnestunult. Nüüd on meil projekt poole peal.

Köök tuleb peaaegu täitsa uus. Kui kunagi aastaid tagasi tegime köögi meile kahele, siis nüüd on meil suur pere, kes ise tahab külmiku kallal käia ja ka seal midagi leida. Kui enne piisas kahest taldrikust, siis nüüd on juba 4 vaja ;)

Kui algul arvasime, et meile väiksest saarekest lisapinnana piisab, siis mõtteid said lendu ja tuli välja, et tellimus kasvas saarest suuremaks ja peaks lõppema kõigi köögi kapisuste vahetuse ja trepi ümber ehitusega :)

Nüüd on meil saar kohal ja ma käin igapäev sahtleid lahti-kinni lükkamas ja valget tööpinda pühkimas. Kuna vana osa on vana, siis ei lähe need kaks küll omavahel kokku ja silmale nats harjumatu – näen ma puude taga metsa :)

Isegi Keit, kes küll esimese hooga sõrmed sahtli vahele lükkas, käib mul seltsis shalteid lükkamas.

Aga kui me peaks maja maha müüma, siis me ostja soovil võtame oma saare uude koju kaasa ja lükkame seal edasi ;)

Peale selle, et mul kõik asjad sinna juba ära mahtusid ja ruumi ülegi jäi, on mul 2 meetrit tühja tööpinda. Peale selle sain ma nüüd oma unistuste “aknalaua” . Sinna tööpinna otsa peale, mis on aknale nii lähedal saan ma nüüd oma väikese ürdipeenra panna…. nii mõnus. Laiutad ja teed süüa ja naksad potist basiilikut peale….

Nii et…. me nüüd müüme oma maja nii kaua, kui keegi meie väljavalitud unistuse ära ostab ja kui meie maja on siis veel meil alles, siis ma saan oma siinsete unistustega edasi minna….. ja oi küll mul neid siin veel on…

* lastetuba, mis juba ammu ootab tegemist

* paar kappi ja karderoob said Althea Turnerist innustust

* tahaks oma töökoha kabinetti kolida, mis praegu seisab kasutamata, aga on ütlemata mõnus tuba

* praegune töökoht, mis koosneb hiiglasuurest lauast, kus ma kunagi plaanisin õmblema hakata, ei ole kuidagi kasutust leidnud ja ootab uut ideed ja Kallele maha müümist.

* ja muidugi suur tuba, koos uue sööginurga ja trepi ja kapilahendusega ning köök.

* välisuks, mis kunagi ehituse alguses sai ajutiselt ostetud, nõuad väga häälekalt enda välja vahetust. Ja juba on ka uks idee ja pakkumise saanud :)

* kui nüüd veel silm kinni pigistada, siis me lõhume veel ühe akna kah seina sisse…..

Nii et unistusi jätkub mul igale poole :)))

2 Responses to Plaan B

  1. kukupaike says:

    Tublid, see juba läheb :D

  2. […] Kui meil kevadel oli nii plaan A kui ka plaan B…siis tänaseks on meil plaan B lõpetatud :)…jeee, jeee…ok mitte veel päris […]

Leave a Reply

