uued unistused….

(Selle puuga rabame me hetkel oma külalisi ;)

Mitte, et meile meie kodu ei meeldiks, aga meil on olnud üks väike unistus juba mitu aastat. Nüüd kus me oleme sellele unistusele leidnud ka ühe pidepunkti, tuleb meil oma Nõmme kodust loobuda.

Ma oleme küll enne ka uut kodu seal teises linnas piilunud, aga alati olen hommikuks ümber mõelnud. Nii mõnus on ikka see meie Nõmme kodu. Täpselt nii väike, et keegi maja peale ära ei kaoks ja täpset nii suur, et igaühel ruumi oleks. Aed on maja ümber täpselt nii suur, et muru niitmine võtab 15 minutit, aga on koht kuhu ennast tahtmise juures pikali visata. Lillede ja muidu õitsvate põõsastega olen ma siin alati eputanud :). Lastel on liivakast, kiik ja koht kuhu mängumaja peaks tulema ;).

Sõstrapõõsad, vaarikad, ploomid ja õunad on need, mis meie aeda veel mahuvad ja pisikese jalutuskäigu kaugusel on turg, kust suvel on väga mõnus maasikaid toomas käia.

Ma oma kuulutuse panime siia ja sinna teise kohta ka üles ;)

Aga kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kelle unistuseks on üks mõnus pisike kodu Nõmmel, siis teate küll mis teha :)

Ahjaaa…. meil on ka siin ühele kolme  aastasele lasteaia koht olemas :)…. Päris hea müügiargument :))))

Siis kui kirsipuud õitsevad…

Ükspäev ma siis tegin majas pilte ;)…. sinna kuulutuste lehele sobisid teistpidi pildid paremini, aga mina näen portreepidi ilusamalt ;)

teise korruse rõduga lastetuba. Vanasti oli see meie magamistuba, aga kui lapsed suure toa oma mänguasjadega vallutasid, siis andsime meie alla ja nemad said meie magamistoa, mis on kõige ruuem, endale :). Meie magamistuba on kõige väiksem majas…

teise korruse vannituba. Minu lemmik, kus isegi mina võiks rahulikult raamatut lugeda ;)

Kalle töötuba. Kui Kallel oleks aega kodus tööd teha ;), siis ta seal ka teeks. Aga tegelikkus on see, et see tuba on ehe näide sellest, kui palju/vähe tegelikult meil ruumi vaja on, sest see tuba seisab enamus aja meil tühjalt :)

Eks ma olen siin oma kodu näidand veel ja veel…. :)))… nii et paljudel minu blogisõpradel meile esimest korda külla jõudes on tunne, et nad on siin juba käinud :)

Uute unistuste juurde ;)

10 Responses to uued unistused….

  1. Anu says:

    ohh, kuis te raatsite… :)

  2. kukupai says:

    Oh, me elame siis ju üpris lähestikku.
    Meie perele kuluks teine elamine ära küll ja just Nõmmel, aga kahjuks ei hakka hammas peale…
    Nii ilusad pildid Sul…

  3. Hellik says:

    Ossarist, kui ma mingi valemi läbi selle papi leiaks siis ostaks kohe ära. Nii võrratu, võtab kohe pisara silma, et ei jaksa hetkel :(

  4. Kaku says:

    Vingelt julge otsus! Väga lahe, unistustele peab järele andma!

  5. maris says:

    täitsa lollakad ma ütlen, mida on kuhugi kolkasse kolida. ma ostaks ka ära, me just otsime majakest, aga kuidas ma ostan, kui see on krista kodu, iga nurk ja nurgatagune tema enda lihvitud ja armastusega silutud. sama hea nagu võtaks kalle endale meheks.

  6. Nelli says:

    Ohh Maris on ikka nii vaimukas. Ma olen juba ammu Marise kommide suur austaja.

    Ma just seda postitust lugedes mõtlesin, et mis linna noored küll kolida kavatsevad? Muidu varasemaid postitusi lugenuna võiks ju Massut pakkuda, aga see kohake küll linna mõõtu välja ei anna.

    Aga Krista on piisavalt edev, heas mõttes, küll varsti ka uutest unistustest rohkem kuuleme.

  7. krista says:

    Maris – see pole mingi kolgas :) Seal elab rohkem inimesi kui Saaremaal :)
    ja nii kaua kui Maris oma lipuga meie maja ees pikteerib – ärge ostke! …. siis ei koli me ka kuhugi ;)

  8. Piret says:

    las ma arvan, te tahate minna Haapsallu?
    see on lihtsalt Sulle sobiv linnake stiili poolest.

  9. Secretory says:

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation :) Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Secretory.

  10. […] Kui meil kevadel oli nii plaan A kui ka plaan B…siis tänaseks on meil plaan B lõpetatud :)…jeee, jeee…ok mitte […]

Leave a Reply

