Kuidas ma oma sõnu söön….

Kuigi ma paar postitust tagasi lubasin mitte osa võtta, siis nüüd söön ma kahjuks oma sõnu :)

Ükspäev lihtsalt juhtus üks imeline pilt aparaati ja pisikese järelemõtlemise ja modelli ;) nõusoleku järel, saigi pilt võistlusele saadetud.

Ma nüüd seda pilti praegu siia üles riputada ei saa, sest ei taha kuidagi kedagi mõjutada, aga vihjeks võin nii palju öelda, et hetkel on see pilt siin võistlustööde P-kategoorias esimesel lehel :)

Nüüd kus ma juba juba pool kätt terve käe olen pildistamisse ära andnud ja kohe homme omale “uue kere” saan, avastasin (üllatus, üllatus), et mul tuleb veel palju raha fotopoodi jätta :)

Nii, et kes tahab võib mulle pöialt hoida :)))

5 Responses to Kuidas ma oma sõnu söön….

  1. Pille says:

    Kusjuures mina ei saanud aru, milline Sinu pilt oli (muidu oleks hääletanud:)

  2. nelladella says:

    Kuna ma tean, milline on Sinu pilt, siis vähemalt esimese lehekülje kontekstis on ta kindel võitja!!!!!

  3. krista says:

    Kalle käis hommikul piilumas ja teatas, et mu pildil läheb seal päris hästi. Päris hästi tähendab seda, et on avatud 02.06 juunini ketsev internetihääletus ja praegusel hetkel võib hääletustulemusega rahul olla ;)… no see muutub ju iga natukese aja tagant.

    Pillele – sa ei saagi aru saada, sest seal pildi peal ei ole ühtegi sulle tuttavat inimest ;)… ja sellise pildi olen ma elus ainult 1 teinud ;)

  4. marjek says:

    See peab ikka mingi superhea pilt olema, sest väga ilusaid pilte oled sa ikka tuhandeid teinud. Niiet ootan põnevusega, et näha SEDA pilti:)

  5. […] See on siis järg kahele vanale postitusele … sellele ja sellele […]

Leave a Reply

