Kes on Aleks Lepik?

Ükspäev tuli Kalle koju ja teatas ukselt uhke näoga – tead ma olen mõrvar ja varas. Ma täpselt ei tea mitu inimest ma maha olen löönud, aga Toomas Kralli ma tapan ära ja Komissaarovile lasen kuuli kõhtu.

Esimene mõte oli mul, et nüüd on ära pööranud, teine mõte oli, et algus läks kaotsi ja jutt käib unenäost, aga oli hoopis kolmas.

Just sellel reedel mis nüüd tuleb näidatakse Kelgukoertes seda osa, kus Aleksit taga aetakse ja mis parata, ka maha lüüakse.

Ükspäev käis ta siin meil võttel, kus võetui üles stseeni – Aleks laibakotis.

Elu on lahe, kui elus ka selliseid tegusid ette tuleb – üks päv ontlik usutudeng, järgmine päev mõrvar laibakotis :)

See ei ole meie pereisal esimene kord televiisoris pättust teha. Ükskord on ta näiteks Ketlini suurele sõbrale Tomile lastesaatest, kes ei olnud küll selles filmis Tomi moodi punaste juustega, peksa andnud. Õnneks oskas Ketin ainult rõõmustada, et issi ja Tom on televiisoris ja nende rüselus jäi kahe silma vahele.

Päris elus aga, mis jääb küll antud teemast kõrvale, aga mille põhjal on kerge valesid järeldusi teha, juhtus selline asi. Pühapäeva õhtul võrkkiiges suurt hoogu nõudes käis kiik tagurpidi ja Kalle püüdis Ketlinit õhulennult haarata. Õnnetuseks sai Ketlin silma alla paar kriipsu. See aga andis meie väikesel näitleja hakatisel võimaluse draamatilise näoga kõigile teata – näe issi tegi mulle haiget.

Oi ma nüüd loodan, et kõik said mu erinevatest seltustest ikka õigesti aru. Vastupidine oleks minu puhul muidugi tavaline asi :))))

Igaljuhul, kes tahab näha milline meie Kalle ei ole, siis reedel näidatakse seda :))))

4 Responses to Kes on Aleks Lepik?

  1. ingrid says:

    Nii … kelgukoerad on täna plaani võetud ;-)

  2. diana says:

    http://marjusha.blogspot.com/2006/12/isa-tegi.html
    Ma ei oska seda aktiivseks teha, aga ma kiirelt jutustan ümber:) Üks putukas näksas pisikest vennikest kõrvast, allergilise reaktsioonina paisus see kõrv hiiglasuureks. Lasteaias küsimuse peale “kes tegi?” vastas poiss “issi”. Kusjuures kellelgi (kasvatajatest) ei tekkinud kahtlust ega tahtmist asja uurida/helistada. Justkui väänataks kodus lapsel kogu aeg kõrva ja justkui 3x suurem kõrv ongi normaalne:)

    Ümber jutustades see ei tundugi nii naljakas, aga see oli samast sarjast kui Ketlini “issi tegi haiget”:)

  3. diana says:

    Oh piinlikust ja võhiklikkust- see läheb automaatselt aktiivseks:) Aeg ennast IT-maailmaga kurssi viia:)

  4. Sipsik says:

    nonäedsasiis!
    suutsid ka mind elus esimest korda Kelgukoeri vaatama panna:D

Leave a Reply

