vaene väike või?

Kui sul on üks laps, siis võid sa teha suuri silmi ja imestunud nägu kui su laps kellegagi küla peal kaklema läheb, et kust ta küll sellist sja õppinud on. Ja ohh õudust, kui näiteks veel kellegi teise laps algatajaks on. Kuidas teda küll kasvatatud ei ole.

Kui sul endal siis ühed vitsad juba saadud on ja teine pätakas jõuab ka juba tegudeni, siis mõtled, et ahh elu ongi selline ja nüüd on siis kätte jõudnud see olelusvõitluse iga. Kus sõnu ei ole, aga teod tahavad tegemist.

Täna ise nägin, kuidas meie armas ilmsüütu Keit tahtis ühe oma laulusõbraga täpselt seda sama kõlapulka omastada, mis siis, et kastis oli neid vähemalt 20 tükki veel. Ja mida tegi meie printsesss. Kui prints tahtis võiduka näoga lahkuda kolme kõlapulgaga, siis printsess lihtsalt lõi poisile küüned põske ja vedas sinna ülikiire liigutusega pika vao. Prints siis istus õnnetu näoga oma sõjahaava ja kolma pulgaga, samal ajal kui printsess tegi ikkagi näo, et kas te ei näe, mina olen siin ju kannataja.

Paar tundi hiljem, kui tekkis sõbranna juures hirm, et äkki meie pruut jääb väikeses naistekätsis kaotajaks heitis ta võitluskaaslase emale sellise pilgu, millest võis välja lugeda ainult ühte – kas te siis ei näe, millega teie tütar tegeleb.

See vist ongi see pere teiselapse sündroom, et üks kõik, kas ta on ise süüdi või ei ole – ohvri ja kannataja pilk tuleb kiirelt näole manada ja kõigile kõva häälega teatada, et mina olen siin väiksem! Kas te siis ei tea ja ei näe.

aga tegelt see ei ole nii… ise käib samamoodi susamas ja urgitsemas…

Ma panin selle nüüd siis kirja, et ma 10 aasta pärast ei tuleks targutama, et ei minu lapsed küll kunagi ei kakelnud :)

3 Responses to vaene väike või?

  1. liina says:

    Just tapselt. “ohvri ja kannataja pilk tuleb kiirelt näole manada ja kõigile kõva häälega teatada, et mina olen siin väiksem! Kas te siis ei tea ja ei näe.” Seda teen ma veel praegugi, olen ju pere pesamuna :)

  2. krista says:

    ohh ma enda peale ei mõelnudki :)))…mina olin ju see vanem ja targem, kes pidi järgi andma, kui ei tahtnud süüdi olla :))))

  3. siuu says:

    oi, kuidas meil väike süütu blondiin kogu aeg muusikat tellib:) läheb näiteks igavusest suuremat torkima ja siis on nii õnnetuke, kui vanemal lõpuks närv vastu ei pea… ja no ilmsüütu näo eest väljastatakse meie peres mustmiljon nobeli preemiat päevas…

Leave a Reply

