minu aia värvid

 

See on see, kui teed sadat asja korraga. Just kirjutasin pika jutu ja järsku vaatan, et olen akna lihtsalt kinni pannud. Ma nüüd ei mäleta küll mida ma täpselt kirjuasin, aga….

Ma kirjutasin sellest, et meil on maja ühte värvi ja pool aeda täpselt sellist värvi, mis ei lähe majaga kohe kuidagi kokku. Ja ise olin nii rumal, et maja värvisin sellist värvi nagu ma tahtsin, ilma et ma oleks arvestand  selle meie aia kaunitariga :)

Nüüd ma siis unistan sellest, kuidas me kunagi maja ära värvime, aga sinnamaani olen siis püüdnud tuua maja ümber rohkem neid värve mis siis sobivad.

Põhiline on roosa ja valge – nagu maja. Roosa läheb meil põõsaste peal täitsa lillaks vahe peal ja valget on kõik võimalikes variantides ja kohtades.

Suvelilli valides ma ikka jälgin roosat ja valget, aga vanast ajast on juba on jäänud kollased tulbid ja forsüütia. Aga ma ikka parandan ennast :)

Ja kogu see jutu põhjuseks oli üks artikkel ühes ajakirjas, kus kirjutati sellest, kuidas aeda pildistada.

Üks tarkus, mis sealt meelde jäi, oli see, et fotokat ei ole mõtet üldse kotist välja võttagi enne kui sinu vari on sinust 2 korda pikem.

teine oli see, et ühest pildist teeb hea pildi see, kui seal on elu, värvi, sademeid ja valgust.

Mul küll ei ole kõike, aga selle eest on lahtine ava :) (minu lemmik) …. ja detailid ;)

Meie väike aednik sobib ka mie aiaga :)

 

Leave a Reply

