Kuidas ma osa ei võta :)

Ma ei ea ühtegi inimest, kellele hirmsast meeldiks kaotada :). Kõige parem ja lihtsam viis mitte kaotada, on mitte osa võtta.

Juba mitu päeva olen ma keerutanud peas mõtet portreefoto võistlusest . Võtta osa või mitte võtta osa. Vaatasin siis oma pildi hunniku läbi ja leidsin, et ma nagunii ei võida :)))) ja otsustasin mitte kaotada :)

Ei ole kuidagi eelmise aasta jooksul mulle nii lahedaid emotsioone silma ette jäänud, et vot see on see, mida tahaks teistega jagada. Enamus minu jaoks armsaid pilte on minu enda lastest ja lähevad mulle ikka palju kordi rohkem korda, kui kellegile teisele :).

See on mul üks lemmikpilte. Keegi peale minu ju ei tea, et oma vanuse kohta on ta täiesti ebaharilikus poosis. Ma mäletan, et kui ma teda niimoodi nägin, siis ma karjusin, ise trepist üles fotoka järele joostes- ära liiguta!!!! Samas on ta juba nii vana, et sai aru ja ei liigutanud. Aga mitte ka veel nii vana, et selle peale edvistama ja keerutama hakata :). No ja minu lemmikust aknavalgusest ei hakka ma üldse rääkimagi.

Aga seda kõike teised ei tea :))))

3 Responses to Kuidas ma osa ei võta :)

  1. Sakinah says:

    Super portree ikkagi!

  2. […] ma oma sõnu söön…. Kuigi ma paar postitust tagasi lubasin mitte osa võtta, siis nüüd söön ma kahjuks oma sõnu […]

  3. […] on siis järg kahele vanale postitusele … sellele ja […]

Leave a Reply

