Elamused….

Ei sa kurta koduperenaise elu üle… üldse ei saa. Eriti sellisel juhul, kui sul mõnikord natuke raha pangaarvele kantakse ja selle ilusti piletilevis laiaks lüüa oskad :).

Kahe viimase nädala sisse on siis mahtunud 3 kontserti, 3 filmi, 2 teatrietendust…. ja palju muud lahedat. See muu lahe on koos teiste emadega jututamised ja nendest ma võin rääkida ja osa võtta hommikust õhtuni, aga ma praegu räägiks sellest teisest osast…

Alustame siis algusest…

Kõige pealt käisime Dagö kontserdil…. näed nemad käisd ka seal… … siis kui me käisime, siis me nägime neid ka ja ka mõnel teisel meie viimase nädala elamusüritusel. Kusjuures päris mitmed inimesed olid tiheda graafikuga :)

Edasi käisime Ketliniga paar päeva hiljem Nukumängu ABC-d vaatamas. Minule väga meeldis. Ketlinile ei meeldinud musta riietatud mehed laval. Aga, kes nägi laululahingu nukuteatri koori ja neid poroloonist rbaisd, siis see ongi see etendus :)

Õhtul käisime veel kinos seda filmi vaatamas :). No kui sellised mehed mängivad, siis on alati hea film ja seegi kord ei pidanud pettuma. Kommidega juhtus naljaks lugu. Panin seal poes enne kino omale kommid kotti ja jalutasin rahulikult poest välja. Seisin posti kõrval ja otasin teisi ja endal oli selline tunne, et midagi unustasin nagu ära. Keerutan aga kommikotti ja siis lõi äkki pähe, et raha ma nende eest küll ei maksnud. Kõndisin siis leti juurde tagasi ja maksin kommide eest ära :)

Laupäeval käsime Ketliniga kontserdil. Meero muusik esines seal ka ja Ketlin käib meil ka Meero muusikus laulmas, nii et väike näide sellest, mis teda äkki tulevikus ees ootab ;)…. täpselt viis minutit istus ta ilusti oma tooli pea ja edasi käitus ta täpselt samamoodi nagu Triibiku peres… ainult selle vahega, et meie vanamees ei öelnud midagi, vaid pildistas aktiivselt oma lapselapsi ;)… Kusjuures silmaga oli näha, et osad lapsed istusid kogu selle aja täiesti liikumatult ühe koha peal… ausõna.

Eelmisel nädalal käsime 2 korda kinos. Mõlemad filmid olid aga sellised, et mingit sügavat muljt ei avaldanud ja esikümnesse nagunii ei kandideeri. Koduperenaisele aga sobisid küll.

Laupäeva õhtu sisustasime nagu paljud teisedki keskealised inimesed noorust meenutades :)… Käisime Sotspopi vaatmas. Paar korda naersin ikka mõnuga ja muiata sai rohkemgi, nii et polnd midagi raisatud aeg :). Ütleme nii, et Kaire Vilgatsit meeldib mulle alati vaadata ja Sabrinana ei näe teda just tihti :)… mitte et me teda nüüd selise pilguga vaataks :))))

Ja pühapäeval käsime perega nukuteatris metsakülasid vaatamas. Täitsa paras etendus Keidi jaoks :)))… Üks väike tüdruk kuskilt kolmandast reast kiljus naerda iga liigutuse peale ega väsinud kordamast kui jube naljakas see on. Oma naeruga nakatas ta teisigi :)))

Sellel nädalal ei ole meil ühtegi piletit, aga järgmiseks nädalaks on teatripiletid muretsetud.

Vot nii :)

2 Responses to Elamused….

  1. nelladella says:

    Oooooo, ma tahan kaaaaaaa!! Kõht on aga nii suur, et ei mahu enam ühelegi kultuuriüritusele ära:-) Tegelikult pole lihtsalt jaksu. Just praegu arutan endamisi kas jaksame homme Kukupaisse tulla.. Kui saaks seal kuidagi nurgas konutada..

    Igatahes tegi su postitus mind täitsa kadedaks:-) Aga ma lohutan ennast sellega, et varsti kui sul kolmas laps kõhus on, siis on minu kaks juba sellises eas, et ma pole jälle enam väsinud ja siis on osad vahetunud;-)

  2. undiproua says:

    no miks ma siia ikka ja jälle tulen? ja iga kord lähen siit vägevalt lehelt ära teadmisega, KUI äpu ma oma päevades ja töös olen. no oli seda laksu mulle nüüd jälle vaja???
    no esimene samm on tehtud. kui ma saan endale ka rebitud sellise lapsehoidja, siis…hmm, mu fantaasia läks nüüd nii lendama, mida ja kuhu :))))
    krt, see laks oli vist ikka hea:)

Leave a Reply

