minu kompott :)

Sissejuhatus on tehtud siin

Ütleks nii, et ei paranenud see maitse neil kuidagi ja mingi hetk tõin suure vanni kohale ja korjasin kõik ploomid vanni, eesmärgiga teha neist kompott. Ma polnud küll elu sees kompotti teinud, aga kui raske see siis ikka saab olla. Igaks juhuks läksin seda siiski ema juurde tegema. Tema on küll kompotti teinud :)

Kõige pealt tuli kivid välja korjata. Kui ma algul mässasin küll kõiikide ploomidega, siis natuke aja pärast tekkis juba uus kauss, kuhu läksid moosiploomid ;).

Ploomid kividest eemaldatud ladusin need purki. Kui purgid täis said, siis tuli teha siirup. Kuigi ma väga lootsin, et nii lihtsalt pääsebki, oli ema natuke skeptilisem ja arvas, et päris külmad ploomid sooja siirupiga külle ei lähe. Et ikkagi peaks ploomid ise ka kuumaks saama. 

Mina siis tuhnisn internetis ja sain nii palju targemaks, et ei pea ikka hakkama terveid purke kuumutama, vaid piisab ainult kuumadest ploomidest. Ploomid siis uuesti purgist välja potti ja nii kui ähvardas keema hakata, siis ruttu purki tagasi, kaas peale ja teki alla peitu.

Ja nii nad jäid :). Seisid ja seisid seal ja ootasid oma aega. Mina oli ikka veel skeptiline, et kui ikka ploom oli vastik, siis äkki on kompott samasugune…. kuni…..

Ükskord ema ikka surus mulle 2 purki kaasa ja ma ütlen ausalt ma esimese purgi sõin üksinda ära…. enne kui teise kallale asusin ikka hüüdsin üle maja, et ega keegi ei taha ja sama kiirelt läks ka järgmine purk.

Nüüd ma vaikselt käin ja toona neid purke sealt ja muudkui söön…. vahel pakun teistele ka… aga mitte alati.

Hea et meil aias ka selline kompoti puu on :))) 

One Response to minu kompott :)

  1. inga says:

    minul oli õnn suu kompotipuu vilju purgist maitsta saada:) väga head olid! loodan, et neid kompotivilju saad aga veel ja veel noppida:)

Leave a Reply

