Keit Liis aasta ja kuud peale

Kui eelmine aasta sai ikka iga kuu tublid saavutused kirja pandud, siis nüüd kasvab ta täiesti ilma vahemärkusteta, sest nüüd on mul ju hea mälu ja kõik jääb meelde…aga noh tegeltikult ei jää midagi meelde ja ma nüüd panen vahelduseks midagi kirja ka.

Nagu juuresolevalt pildilt näha on, napib “meil” hambaid. Nii et umbes 17 kuu vanuselt on tal neid neli ja mitte üks gramm rohkem… võrdluseks olgu öeldud, et Ketlinil oli siis juba 5 hammast :)

Aga hammaste puudumine ei takista tal söömist. Süüa talle meeldib. Mõnikord võib aidata, mõnikord peab ja mõnikord ei tohi. Mõnikord tahab ta ka lusika ise sahtlist võtta, kuigi ta sahtlini ei ulatu. Klaasist joob ise, aga samas lubab ennast vabalt ka joota ;)

Üks naine ;) ei saa ka üle ega ümber riietumisest. Sokke ja pükse üritab ise sättida. Ühte varrukatpidi saab ka muud asjad selga, nii et harjutamine käib. Mütsid paneb ka pähe ja kindad kisub käest ära :)

Magamisega on nii, et õhtuti läheb juba kell 11 magama… niheleb natuke ja jääb minu kisus magama, ükskõik kus pimedas toas ma ka siis ei pikutaks. Öösiti üles ei ärka, aga sobivamat kohta käib ikka mitu korda otsimas. Enamus aja magab risti voodis, minu õnneks peaga minu poole ;)

Päeval magab kah tunde :)) ja jääb kiirelt ja vaikselt. Autost vankrisse tõstmine ei ole mingi probleem. Kui üles ärkab, siis natuke aega tagasi hüüdis ta veel emme… viimasel ajal tõuseb lihtsalt vankris istuma ja vahib ringi.

Sõnadega on nii, et aru saab ja kordab järele, aga kasutuses on vist mingi kümme …. emme, anna, pai, nämm-nämm, õue, aitähh, tita, pall, k(a)sss, ei taha. Samas jutustab ta vahel ilmekate lausetega midagi.

Tema lemmikud oleme meie Ketliniga ja noh issi ka (Kallele ja Ketlinile ütleb ka emme). Ketliniga kallistab ja musitab ja käib tal järel ja teeb kõik mis Ketlin eeski. Samas on ta suht kange ja ei taha teha seda, mida Ketlin käsib. Kui keegi midagi ta käest ära kiskuma hakkab, siis hüüab anna ja vaatab minu otsa ega lase lahti. Ise kiskuma minnes on sama, aga sellest ta hakab juba aru saama, et Ketliniga võideldes jääb tema alla ja minu otsa vahtimisest ei piisa :)

Üldse meeldivad talle kõik inimesed ja mida rohkem neid on, seda lõbusam. Kui ta üksi on, sis ta kõige pareme meelega istub minu süles või lamab mul kõhu peal. Oma pead käib ta minu peale toetamas ikka päris tihti :)

Ühesõnaga on ta üks lõbus kaaslane, kellega võib luurele minna :) 

One Response to Keit Liis aasta ja kuud peale

  1. inga says:

    Liisu on nii armas pisike iseteadlik tirts:)

Leave a Reply

