Köök tahab ruumi

Minu arust on süüa tegevatel ja mittetegevatel inimestel erinev arusaamine köögist. Peale selle on veel meestel ja naistel ja … ja… nii võiks jäädagi inimesi kahte erinevasse gruppi jaotama.

Meie nõmme kodu ehitamisel said suuruse määrajateks männid. Täpselt nende puude vahele pidi maja ära mahtuma nii, et ikka mööda saaks ka normaalselt kõndida. Maja seest poolt planeerisime ise ja siiamaani arvan, et päris hästi. Alati leiab, aga mõned agad. Näiteks on meie köök täpselt nii väike nagu pildi pealt paistab. Esimese ukse taga on külmutuskapp, järgmiste taga on nõudepesumasin ja prügikastid. Üleval on mõned lahtised riiulid. Täiesti õigustatud on küsimu, aga kus meil asjad on?

Kui me kööki tegime, siis Kalle planeeris ja mina püüdsin olemasolevate võimalustega siis hakkama saada. Asjad on meil kahe vanas kummutis, mis ajab asja küll ära, aga ei ole mitte kõige mugavam. Kausid ühes toa otsas ja kuivained üldse esikus.

Nüüd kui Kalle otsustas kah süüa tegema hakata oli ta üllatus suur, kui sai asjade asukoha teada. Kaua ei läinudki aega kui tuli otsus, et meil on ruumi juurde vaja.

Nüüd siis tuleb meil ehitada üks jupike tööpinda ja palju sahtleid, et kõik oleks käepärast. Kus aga sellist tegijat leida? Millisesse köögimööblifirmasse minna ja öelda, et näe mul oleks vaja siis 2 meetrit tööpinda ja sahtlitega kapid alla… ei, ei… mitte ühtegi masinat….. ega rohkem mitte midagi!…ainult see üks väike kapireajupp

Ma nüüd siis kasutan ära oma blogi reklaamina ja küsin, et kui keegi peaks armas lugeja peaks teadma/tundma kedagi, kes sellise pisikese töö hea meelega ettevõtaks, siis soovitakse teda lahkelt meile. Hea meelega ootaks tegijat :) AITÄHH :)

 

3 Responses to Köök tahab ruumi

  1. rallikas says:

    Hei! Ma pole varem siin sõna võtnud, aga käin lugemas teie toredate tegemiste kohta küll. Mul on kodus isiklik abikaasa, kes teeb mööblit- just sellist nagu tahetakse. Kui huvitab, siis saada meil :)

  2. Katrin says:

    Arvan, et iga köögifirma on nõus tegema :) Miks nad ei peaks? Ise plaanin küll samast firmast kust köögimööbli tellisin seinakappe hiljem juurde tellida – ja neid tuleks vist ainult 3 väikest kappi :D

  3. Nelladella says:

    Mina tean, mina tean!!! Helista mulle:-)

Leave a Reply

