Maakodu

Ma juba mõtlesin, et ma pean ära rääkima kogu loo algusest peale, aga näe… on olemas selline asi nagu search ja sealt ma leidsin, et ma olen juba sissejuhatuse ära teinud ;)… näed siin

Siis ma olen veel ükskord kirjutanud… näed siin

Kuna aga edasi läks asi “käest ära”, siis ma vahepeal olen täitsa vait olnud selle koha pealt :)

Aga mis siis juhtus…

Meie suure aida ja jõe vahel on üks ilus punane maja. Elasid seal inimesed sees ja ise rääkisid, et nad elavad mõisas :). Sõna mõis on midagi sellist, mille puhul Kallel kohe kelluke peas helisema hakkab ja juba oligi ta välja uurinud, et näe ongi mingi väike karjamõis, kus üks arst kunagi elas ja kuidas tal isegi Koidula külas oli käinud. Mõeldud tehtud, see maja vaja ära osta.

Otsis siis omaniku üles, kes oli lahkelt nõus selle tellisevabriku töölishoone maha müüma. Ise veel hoiatas, et seal on elanikud sees, kellel aga mingit lepiingut ei ole. Lahkelt pakkus ta veel võilevia hinna eest kõrval asuvat palkmaja. Nüüd läks kaubaks ka see maja ja Kalle sai juba päris pika ringi oma valduste ümber jalutades.

Üleval pildi peal siis punane maja on mõisamaja ja palkmaja on see, mis on palkidest ;)

Edasi ma ei tea kuidas täpselt, aga mingi hetk oli ära ostetud ka natuke maad eeal olev meierei ja plaan osta ära üle tee olev hall maja.

Hall maja oli aga juba arvestatava hinnaga ja siin hakkasin ma juba protestima. Aga Kalle  juba unistas kuidas tema tuleb Tallinnast ära maale elama ja hakkab seal oma koolitus.tervise.puhke ja ma ei tea mis veel kõik küla pidama.

Hall maja, aga oli sellises korras, kus sai täitsa vabalt elama hakata. Kalle vanemad koliti siis halli majja ja mulle lohutuseks-lepituseks lubati pool maja meie perele sisustada.

Nüüd siis käib meil vaikselt “külaarendus”, mis meie perele omasena ühes äärmusest teise kõigub. Mina ei ole veel kaugeltki seal maal, et ma sinna kunagigi elama tahaks minna ja ka Kalle vahepeal mõtleb, et teeks hoopis nii või teeks hoopis naa…

Ja et nüüd veel lõpuni aus olla, siis naaber külas on meil ka veel üks maja, kuhu siis punase maja elanikud kolitud said, no need, kes tahtsid, aga selle ostust julges Kalle alles mitu kuud hiljem mulle rääkida. Vot nii kuri naine olen :). Ja mingi suur põllumaa ka, kus lambad tulevad ;)

Ja kõige selle kõrvalt jätkub meil veel aega unistada omaleuuest kodust ;)….kuskil hoopis mujal ;) …. ja hoopis teistsugusest ;)…..

Ohhh… ja nüüd ma siis saan vahepeal halli maja prjektidest kirjutada ;)…

Ahh jaaa…. ma tegin Kallele ka blogi ;)….. näed siin  

8 Responses to Maakodu

  1. Katariina says:

    Kirjutan selleks, et tunnistada, et mul ei ole sõnu! Nii kipa..

  2. Evelyn says:

    Vaata, kus kulakud:)))))))

  3. Heidi says:

    Teie valdused on ju üsna küla keskel :)

  4. evelynco says:

    Tegelikult ma muidugi tahtsin öelda, et mulle väga meeldib selline ettevõtlikkus. Tublid olete (kaasa arvatud kuri naine:))!!

  5. Katrin Jennsen says:

    Njah, ei mõista mina seda “mees ostis ja mina sain teada kaks kuud hiljem” asja…meil ikka kõik asjad tehakse ja plaanitakse ja ostetakse koos…Mul tekiks sihukese nalja peale kohe 100 küsimust, et ei tea mida see mees veel minu selja taga on teinud ja teha plaanib, mille suhtes aga mitte tema üksi vastutama ei pea… :D

  6. maarja says:

    Maakoht on väga lahe.
    Ja mina saan küll aru stiilist, a la kaks kuud hiljem sain ka teada. Meil juhtub seda. Ja mul ei tule sealjuures pähegi arvata, et peaks kuskil peidus veel 100 miksi olema:)

  7. krista says:

    meie peres on äri ja muu elu vaheline piir niiii hägune, et ma ei suudaks ega taha ega ka saa olla pidev kontrollija seal vahel. Tööl käib ta kah siis kui enamus inimesi puhkavad ja see ongi tema töö, nii et kui ma ainult mõtleks, siis ma võiks vabalt isegi tuhat küsimust välja mõelda ;)…. aga tundes ennast ja tundes teda, siis pole ka küsimusi ;)

  8. Lintsik says:

    Uskumatult lahe, et majasid m6nel pool nagu sokke ostetakse:))) Oma vaikse aruga ei j6ua mulle kohale, kuidas selline asi v6imalik on, kuid yhtlasi on see vaga suur lohutus, et unistamine ei olegi vaga asjatu tegevus. Mind huvitab vaga, kuidas selline majade shoppamine rahakotile ei hakka, aga on asju, millest ei raagita vist:P

    P.S. Olen selle blogi suur fann :)

Leave a Reply

