kunstiinimene

 

Ma veel päris kindel ei ole, milles see meie Ketlin geenius on, nii et äkki on ta suur kunstnik. Päris pisikesena käisime me loovustunnis, kusta küll plätserdas aga käsi eriti mustaks teha ei tahtnud. Siis oli meil suures toas pool tapeedirulli seinale kleebitud. Vale pool peal, et laps saaks joonistada nii palju kui tahab.

Siis vahepeal oli tal periood, kus ta joonistas ainult inimesi. Sellest olen ma siin kirjutanud…näed siin Inimesi joonistab ta siiamaani, aga sellel lisaks on tal tekkinud uued huvid. Värvid. Iga päev peale lasteaeda on tal vaja veel kodus ka värvida. Guashidega ikka. Valib endale sobivad pintslid, nagu ma olen aru saanud, siis kõik ei sobi. Minu eeskujul joonistab ta pliiatsiga midagi ette ja siis värvib selle ära :) – noh viisakalt öeldes ;)

Ja ta ei joonista ühte pilti… ikka mitu. Eile joonistas näiteks 4 pilti ainult musta värviga. Ma natuke kobisesin, et võiks muud värvi ka olla. Siis otsis mulle kuskilt raamatust mustade ratasega rongi pildi ja ütles et näe, siin on ka mustaga joonistatud ;)

Peale joonistamise voolib ta. Iga päev (no ma ei saa öelda, iga, aga enamus) kui ma talle lasteaeda järgi lähen, leian ma ta laua ääres voolimas. Mind saadetakse siis kapi juurde ootama, et tal on pooleli. Ja kodus tuleb jätkata. Väga hea, et on olemas sellised volimismassid, mis pärast mötserdamist saab jälle topsi tagasi panna ja teinekordki kasutada :). Ja niimoodi iga päev.

Ja nagu loomingulisele inimesele kohane, ei lähe Ketlin mitte kell 9 magama, sest muidu ta ei jõuaks ju igapäev pärast lasteaeda nii palju kunsti teha. Tema läheb mgama näiteks kell pool 12. Aga ma ütlen, et nii kaua kui on loomingut ja hommikul mingit vrinat, siis las käia ;)

 

Leave a Reply

