Tibud

 img_7918a.jpg

Kui Ketlinil oli jõulupidu, siis pidi kõik lapsed minema lasteaeda loomakostüümis. Ketlin aga ei tahtnud minna ja ega ma peale ka ei surunud. Lasteaias selgus aga, et tema oli ainuke ilma kostüümita ja oli siis päris õnnetu olnud. Lahendati see asi nii, et anti Ketlinile päkapiku müts ja ta sai olla jõuluvana väike abiline. Sobis väga hästi!

Nüüd ilmus lasteaia uksele kuulutus, et toimub pidu ja lapsed tulgu jäneste või tibudena. Ketlin mõtles ja otsustas, et tema läheb tibuna. Kui tibu, siis tibu, aga seekord kindlasti kostüümis.

img_7907.jpg

 Ja onjuu hea kui kuskil on kogutud kangast, millel silt küljes – äkki läheb kunagi vaja. Nüüd läkski. Leidsin just paraja suuruse kollast puuvillast kahjuks ilusti kortsuvat riiet. Kuigi ma mäletan, et ma aastaid tagasi omasin munadepühade kaunistusena ka kollast suleboad, ei õnnestunud seda enam üles leida. Aga üks õige tibu peab olema suline ju :)

Õnneks ei tule meie kaubanduses enam ükski püha kaupmehele üllatusena ja kollast suleriba oli poes olemas. Ma isegi võtsin lõike (oma harituse juures võiks ju vabalt otse kangal joonistada sellise lihtsa asja ;) ja õmblesingi Ketlinile tibu kleidi. Lõike joonistamisest kuni viimase pisteni läks vist 2 tundi. Ise olin rahul.

Hommikul läks siis Ketlin uhkelt, kleit riidepuu küljes rippumas, lasteaeda. Kappi ei tahtnud panna, vaid võttis kohe rühma kaasa.

img_7902.jpg

Pidudele emasid ei lubatud, küll aga kiitis kasvataja kleiti, kui ma Ketlinile järgi läksin.

Miks nii palju ühest kleidist, aga see on Ketlini esimene lasteaia kostüüm ju!!… Läheb talle mälestuste kasti!…. noh juhul kui Keidil ei ole vaja tibu kostüümi ;)

img_7894.jpg

Kuna meie supermodell (loe: Ketlin) ei olnud kohe nõus poseerima, vaid nõudis näha kehadublandi võtteid, pidi Keit kleidi enne selga panema :)

2 Responses to Tibud

  1. Pille says:

    Väga armas tibukleit!
    Meil tegi õmblejast ema kunagi ammu-ammu, veel lasteaiaperioodil, mõlemale (st mulle ja õele) punasest tibudega sitskangast kleidid, nii et tibukleit on ka minu lapsepõlve lahutamatu osa :)

  2. maris says:

    mina olin alati jänes.

Leave a Reply

