Linnaluba

img_7868.jpg 

Kolmapäeviti on mul linnaluba, siis on Kalle laste päralt ja mina võin teha terve päev seda, mis tahan… või siis pean :)

Eile hommikul käisin siis kõige pealt hambaarsti juures ja lasin hambad puhtaks pesta :). Ütleks et palju vastikum tegevus, kui hammaste parandamine, aga ma ei lasknud ennast sellest segada :)

Seejärel viisin oma pulmaalbumi pulmakorraldajatele, ostsin omale uue kaelakee (ma nimelt kavatsen nüüd ehteid kandma hakata ;) ja Ketlinile tibukleidi jaoks sulekee.

Kodus siis õmblesin Ketlinile esimese lasteaia-peo-kleidi. Ma ise nägin seda kleiti küll ainult riidepuul, sest nende lasteaias on peod ilma vanemateta, aga see on üks teine pikem jutt.  Aga ma ika proovin selle täna õhtul talle selga saada, et vähemalt kodune mälestus esimesest kleidist jääks :)

Edasi olin ma hea sõbranna, kes lubas õhtu kohvikus mööda saata. Seda ühte kohvikut ei ole üldse mitte lihtne välja valida, kui neid on nii palju ja kõik mille headus juba teada on, on ka kordi külastatud.

Tuhlasime siis kumbki oma internetis ja valisime kohti. Viimane ja kõige produktiivsem abimees oli meil nami-nami ja selle põhjal ka koht Nop. Sõbranna pakkus omalt poolt välja up-up´i ja mina da-da. Kokku tuli üks titelalin :))

Kui algul ei olnud kuhu minna, siis nüüd ei osanud kuidagi nende kolme vahel valida. Mina kui maalttulev änemene tahtsin autoga treppi sõita ja andsin oma hääle da-da. Tema kui hea sõbranna oli minuga nõus ja seal me siis kohtusimegi.

Me olime seal esimesed :))). Aga koht on naljakas. Ühel mehel on olnud 100 ideed ja ta on need ideed kõik ühte kohta pannud ja nii ongi see igaltpoolt üle võlli. Teenindajad olid kõik venenimedega, aga nad said ilusti aru küll.

Kõige pealt tuli välja valida, kas sa tahad endale ise söögi teha või tellida menüüst. Meie valisime ise. Selleks tuli kõige pealt kirja panna kaste ja selle eest anti sulle väike puukandik ja piiiiikkkkk lett erinevate “söögiviljadega” (nagu Ketlin toiduaineid nimetab) Sinu ülesanne oli siis endale üks wokiroog välja valida. Ma ikka valisin igast asjast natuke, samal ajal kui sõbranna oma kausi suuri krevette täis kuhjas ;). Edasi jätsid oma kausikese sinna kokka ootama ja varsti oligi su wok sinu ees. Maitses väga hea. Ma kuskilt arvustusest lugesin, et kui sulle söök ei maitse, siis on oma viga, sest ise sa need komponendid välja valisid.

Kuigi algul tundus see kausike päris väike, siis kõht sai täis, ainult naaaaattuke magustoidu ruumi jäi sinna ja selle me täitsime kah ära. Mina vahtrasiirupis banaanid ja tema kirsikoogi. Minu banaanitaldrik oi neljaks jagatud – banaanid, jäätis, maasiktoormoos, puuviljasalatikene. Ma sõin kõik ära ja täna hommikul oli mul ka veel kõht täis :)

img_7857.jpg

-näe isegi nad seal köögis ei taha, et ma omale mehe leiaks ;)-kommenteerides oma torditükki

Pärast tuli sinna veel inimesi ja meie naabrid said ennast meie elulugusid kuulates lõbustada. Kusjuures see on alati nii. Alati istub kuskil lähedal keegi, kes pealt kuulab. Ma ise kuulan kah kui ma üksinda olen, selleks maju lähengi välja sööma  ;) eriti veel üksinda ;)…. aga see selleks.

Igatahes mulle maitses ja ma lähen sinna veel :)))

img_7892.jpg 

Selline siis oli mu linnaluba

  

3 Responses to Linnaluba

  1. Anu says:

    viimane kord, kui meil linnaluba oli ja selle tüdrukutega tigus veetsime, kuulas me juttu pealt terve lauatäis sünnipäevalisi, kes üksteist ei tundnud nähtavasti, kuna nad ei rääkinud omavahel vaid lihtsalt istusid ja vahtisid enda ette või meid. eks ma ise oleks vist ka meid vahtinud ja kõrvu kikkis hoidnud :D

  2. Katariina says:

    Kusjuures sulle väga sobivad (sellised) ehted!

  3. krista says:

    kuna ta koos oma sildiga – otsin meest, ise siia kommima ei tulnud, siis tegin msn-ist kopipeist tema seletuskirjast ;)…… mul käisid täna terve päeva neelud selle toidu järgi. Ja – for the record, ja et mitte jätta esimest korda “Georg Otsa” rootsi lauda sattunud eesti turisti muljet – mul oli seal ikka paar kõrt, kolm pähklit, bambusvõrsed ja artishokisüdamed ka kausis

Leave a Reply

