meelelahutaja

 img_7851.jpg

Kuigi mul on kodus meelelahutajast mees, ei tule tema tavaliselt piletitega koju. Aga ta on nõus alati kaasa tulema, kui ma kutsun. Nii me siis käisimegi naistepäeval kolme minu sõbrannaga koos teatris. Tegelikult oli meil 5 piletit ja ainult üks sai mehe kaasa võtta. Kuna ma olin esimene, kes oma meest pakkus, siis tema saigi tulla…. aga see selleks.

Siis ma tahtsin minna kuskile kontserdile. Kuna pileteid ostsin mina, siis ma valisin meile Koit Toome naistepäeva kontserdi :). Ja ei olnudki ta ainuke mees seal kontserdil. Ütles, et tal on hea meel, et ma teda kutsusin ja talle meeldiks kui ma teinekordki kutsun ;). Peale selle ütles ta veel, et loominguline elamus, avab enda loomingu kanalid ja on tema jaoks väga kasulik tegevus. Ma ei saa ise muidugi öelda, et ma mingi Koidu suur fänn oleks, aga vikekaare laul on mul näiteks peas ja mulle see Uku meeldis seal kontserdil palju rohkem ;))))

Sellest innustatuna istusin siis arvuti taga ja klõpsisin endale suure ostukorvi pileteid. … ja mis me siis saime…

  • Kinno Sõprus Art in America fotograafidest film
  • Nukuteatrisse Ketliniga Nukumängu ABC-d
  • Von Krahli teatrisse maikuus ühele pika nimega etendusele…
  • Dagö pladesitluskontserdile
  • Ja Sots POP-ile…. see siis minu lapsepõlvemälestuseks :)))

Igale tegevusele 2 piletit ja kui Kalle tulla ei saa, siis küll ma mõne sõbranna kaasa leian…

Aga esimesel aprillil proovin veel mõnele teatripiletile kah konkureerida. Vot see on see kodus istunud meeleheitel perenaine, kes aasta aega ainult unistas kinost ja teatrist :))))

4 Responses to meelelahutaja

  1. Pille says:

    Mul käib see piletite ostmine samamoodi hulgi – et istun maha ja ostan kõik piletid, mis ahvatlevad tunduvad ja siis informeerin meest, et nüüd läheme sinna-ja-sinna-ja-sinna:)
    Kusjuures suure piletihulga puhul on probleemiks, et mõnikord jääb mõni üritus kalendrisse kirja panemata. Viimane prahmakas oli see, et ostsin vanematele Tõe & Õigus 2 piletid (defitsiit, eksole) ja siis unustasin need neile lihtsalt üle anda ja nemad ei osanud ka õigel ajal küsida :(

  2. Mel says:

    Hea, kui lapsehoidja võtta :) Ma unistan juba ammu, aga kuna vanaema elab teises Eesti otsas, jääb see vist unistuseks veel 5 aastaks..

  3. nelladella says:

    Minu unistused teed teoks:-) Aga tee tee, olgu kellelgi kultuurselt lõbus, ma ise jään veel paariks aastaks koduseinte vahele. Või okei, kui lapsehoidja leian, siis korra kuus kavatsen hakata teatris või kontserdil ikka käima. Kui leian..

  4. merle says:

    Oli see oli nii vahva, et äkki kölas midagi ka körvale! Väga ilus meloodia ja laul. Kellelt see on ja mis laulu nimeks?

Leave a Reply

