Kevadise aiatööd…

 img_7831.jpg

Ükspäev kui ma hommikul kraadiklaasi vaatasin ja siis veel niisama pilgu aknast välja saatsin, tekkis ikka masendus küll. Kaua võib? Mitte midagi kaunist ei ole vaaata. Kõik on kuidagi masendavalt kole, eriti veel minu ilunõudlikule silmale. Siis ma sobrasin natuke oma blogi ja leidsin näiteks sellise postituse eelmisest suvest…. näed siin

No sellega, milline pilt praegu avaneb, ei saa igatahes võrrelda ja ehmatamiseks ma siia ühtegi pilti võrdluseks ei pane ka. Öelda võin ainult, et väliköögi nurgas on rohelise koleda kilekatte all meie ilus valge suvemööbel. Grillikorsten on suurest tuulest viltu ja lillekastides on eelmisest suvest jäänud viltlhed, mis on küll kena värvi, aga väga kannataja näoga. Muru on männiokkaid, lehepuru, linnusöögi seemneid täis ning käruratta jälgedest triibuline. Mõni eelmise suve hall rootsik on veel mõnes potis, aga enamus on niisama tühjad…. ühesõnaga ei midagi ilusat.

 img_7832.jpg

Selleks, et saada selline pilt, nagu eelmine suvi, tuleb aga ettevalmistusi teha…nagu eemine aastagi…Pakkisin siis nüüd Liisu auto peale ja sõitsime seemne jahile. Minu lemmikpood on hansaplant. Eelmine aasta leidsin ma sealt juba ettekasvatatud pistikud ja kui see aasta need ka müügile jõudsid, olin mina kohe ostmas. Jääb ära see 30 seemenst ühe kõige tugevama otsimine, mis ise seemnest külvates mul iga aasta ees ootab. Nüü on sul juba paari sentimeetrine lilleke olemas ja saad juba kohe aednikku mängima hakata :))). Maksavad need ka poole vähem kui pärast soored õiega suvelilled. Nii et ma võin neid siin vabalt 2 kuud akna peal soojendada.

 img_7838.jpg

Ise panin seemnest ainult viltlehte. Ma see aasta proovin vähem erinevaid taimi meetodit. Muidu on iga aasta see pilt väga kirju :)))… aga noh praegu ma võin nii rääkida, aga eks pärast näe…

Aga valik meie kaubaduses on küll väga heaks muutunud… minu arust…. kui seemenepaki peal oli kirjas, et külvake seemned kasti ja pange klaas peale, siis mul küll mingit klaasi kuskilt võtta ei olnud. Nüüd aga näe… müüakse minu kasvuhooneid :)))…. Varsti müüakse neid koos küttega ka, sest kõik need taimed mul aknalauale ei mahu, aga valgust on neil vaja… ja kasvuhoonet mul ka pole :))).. emal õnneks on :)

4 Responses to Kevadise aiatööd…

  1. Katrin says:

    Sellised minikasvuhooned on lahedad. Eelmisel kevadel kasutasin ka neid :)

  2. Pille says:

    Oi, Sa oled nii tubli, Krista:)
    Ma avastasin ka mullu need minikasvuhooned ja kavatsen peagi garaažist jälle lagedale tuua. Aga mul hakkab see aiandamine pihta alles aprilli keskel, sest läheme 10 päevaks reisile ja siis ei kastaks ju keegi taimi…

  3. Age says:

    Oh kui tubli, ma mõtlen ka igal aastal, et kasvataks ise, sest lilli ostan ma kevadel kõvasti. Aga kuna praegu on me elu väga keeruline ja tolmune (loe: ehitame 2. korrust ümber ja 3. korrusele Kasparile tuba), siis mingid taimed siia küll enam ei mahu.
    Samas meeldib mulle kevadel turul lilli ostmas käia ja tädidega seletada.

  4. maris says:

    ära siis petuuniaid unusta!

Leave a Reply

