veebruaris on kiire :)))

Esiteks on pidu-peo otsa ja teiseks tuleb leida sellel kuul, kui päikest peaaegu üldse ei paista palju tegevust, et mitte kogu aeg maha magada…

Kunagi kuu alguses oli vastlapäev. Mina alustasin seda varem ja kestis mul see ka palju pikemalt kui üks päev. Nimelt maitsevad mulle hirmsasti vastlakuklid. Nii ma siis sõin neid enne ja pärast ja ikka kohe mitu tükki päevas. Hea et neid kogu aasta ei müüda :)

Aga ma olin ka meie peres ainuke, kes neid sõi :)

img_3426-01.jpg

See on Ketlin oma esimest kuklit söömas …. et siis täpselt 2 aastat tagasi

img_3429-01.jpg

seda ma ainult ei mäleta, kas ta selle ka ära sõi :))))

img_7318.jpg

Keit oma kuklit söömas :)

img_7324.jpg

Tema kohe kindlalt ei söönud seda kuklit ära… natuke sonkis niisama ja sinna ta jäigi….

Edasi oli meil siis suur sünnipäevapidu, aga see on juba kirjas ja siis tuli sõbrapäev :)

img_7464.jpg

Nagu tavaks saanud, siis mingeid suuri sõnu ja tegusid meie peres ei toimunud :). Mina vähemalt kinkisin Kallele sõbrapäevaks märgi. Tema jälle kinkis selle, et oli neli päeva järjest  kodus :) See on meie peres väga harukordne juhus :)

Õhtul käisime küll sõpradel külas, aga muidu läks see päev nagu “töiselt” ja sõpradele ainult mõtlesin :)

Lisaks on siiamaani veebruari kuuse mahtunud meil üks teatriskäik, millest juba mu kohtingukaaslane kirjutas…

ja üks kinoskäik…ning üks selline nädal kus me Keidiga iga päev käisime hommiku poole kuskil.

Esmaspäeval – Villemiga Kivimäel mängimas

Teisipäeval – Kukupais

Kolmapäeval – Paulaga Kivimäel mängimas

Neljapäeval – Samueliga Väikeses päikeses mängimas

Reedel – Markusega Kivimäle mängimas.

Ja kõike seda tasuta :))))))

3 Responses to veebruaris on kiire :)))

  1. triin says:

    Mina ka sõin meie pere vastlakuklid ära ja töö juures ka veel 4 kuklit. No täitsa nõrkus :)
    Tore lugeda, et me pole ainus pere, kes tegeleb pidevalt une äraajamisega. Ma juba arvasin, et meil on mingi haigus :) Aga kui teistel ka, siis söön ikka vitamiine ja joon kohvi. Hilja juba talveunne langemiseks :D

  2. krentu says:

    appi, mul oleks sellise tempoga elades toss täitsa väljas. kodus on ka hea olla :)

  3. Anu says:

    Kivimäe mängujaam, ehh, seal sai päris tihti käidud, kui lapsed väiksemad olid :)

Leave a Reply

