vanniloomad

Mina ei tea, aga minu arust on nad küll ühte nägu….

Siin küll nii mitte väga, aga kohe kui lumi maha tuleb, siis ma teen teisest päkapikust kah talvepildid …. aga seekord siis vannis…

img_3462-01.jpg

2006

img_6050.jpg

2008

One Response to vanniloomad

  1. inga says:

    kindlasti on ja kindlasti ei ole ka. Mulle tundub, et Ketlin on Ketlini nägu ja Liisu on Liisu nägu. aga kindlasti on vahel hetki, kui see on täpselt vastupidi:P
    ma siin vaatan oma poissi ja ühel hetkel on ta niiväga minu venna nägu, järgmisel hetkel aga oma isa nägu. ja nad ei ole kohe üldse mitte sarnased.
    ehk siis lase neil igaühel olla oma nägu:) imearmsad on nad ju mõlemad;)

Leave a Reply

