minu käsitöö

img_7456.jpg 

Kõik inimesed, kes käsitööd teevad peavad ju oma blogis nendega eputama. Oli kuskil niimoodi kirjas ju. Igatahes kõik seda teevad ja mina ei saa ka kehvem olla.

Natuke aega tagasi kui ma mõltesin, et mida ma veel ei oska, siis jõudsin järjega kangakudumise juurde. Mitte et ma ülikoolis just nimelt seda õppinud ei oleks :))). Aga seal õppides nägin ainult seda kuidas ühe minutiga paar sokke kooti, nii et käsitööst oli asi väga kaugel.

Sügisesele algajate kursusele lisaks avaldasime soovi jätkata kevadel ja nii saimegi rahvaülikoolis jätkukursusele, kus sama rahvas koos käib. Seltskond on kirju ja ma arvan, et ma olen seal üks nooremaid :)… ja igal ühel meist on seal oma ülesanne. Mina olen tempotegija ja kui asi laadaks läheb siis “tulen teema juurde tagasi” :))).

Igatahes esimene kord tegime tavalise vaiba, sellise, millist kõik inimesed kaltsuvaiba nime all tunnevad ja koti, mis mul on kahjuks lõpetamata, aga ta ongi rohkem selline suvine.

Sellel kursusel oleme me omaarust juba tegijad ja võtsime juba suuremad ja keerulisemad tööd ette. Tegime mustriga vaipa ja järgmisena teeme linase liniku ja siis veel villase õlasalli…. :)

Vaiba kudumise järjekord jõudis minuni eelmine nädal. Selleks tuli enne käia Türil materjali ostmas. Mõelda ja kaaluda mida teha :)) Kusjuures poole töö peal, oleks tahtnud kõik üles harutada ja hoopis teistsuguse teha. Aga pooleteise päevaga tegin ma meie uude magamistuppa peaaegu nelja meetrise vaiba….

Natuke on veel lõpetustöid teha, aga ütleme nii, et arenguruumi on veel kõvasti. Endal aga on hea tunne, et juba hakkan aru saama, kuidas see asi käib :))))

Ja asja all ma mõtlen  seda, et kuidas mingi muster tuleb ja kui mul on mingi sidus teljel olemas ja samas oskan selle sinna panna kah :), et millised võimalused mul siis on…. jne…

12 Responses to minu käsitöö

  1. krentu says:

    hästi-hästi ilus on!

  2. vardamoor says:

    Nii ilus. Ikka see koekiri.

  3. Anu says:

    superlahe! oma tehtud asi on ikka oma tehtud! :)

  4. maarja says:

    hästi tore vaip on!

  5. kommid says:

    Oi ma olen kade! Et ma ei oska kangast kududa.
    Aga Sina oled tubli!

  6. Katrin says:

    Tõesti väga ilus! :)

  7. Pille says:

    Koekiri on ka kena, aga mulle meeldib selline moodsalt minimalistlik värviskeem – väga lahe!

  8. Regina says:

    MÕnusad värvid! Väga armas.Ja et Türil materjali järel :), see on huvitav.

  9. nelladella says:

    Ooo kui ilus vaip!! Sa ajad mulle hirmsa vaibakudumisisu peale..:-)

  10. inga says:

    eeeeeeee… mul on eputamiseks kohe lausa eraldi blogi, kastead;)
    aga ma olen ühekülgne tüüp. ma mõistan ainult kudumist ja vaatan kadedusega, kuidas teised oskavad lisaks ka kõiksugu muid imetrikke.
    sina oled üks neist, kes võtab ette ja teeb ära. ja teeb nii ära et ma õhkan ja ahhetan siinpool ekraani. ja veidi olen ka kadedusest heleroheline. mitte et mulle heleroheline ei sobiks;)
    sinu puhul ma vist ei üllatuks, kui sa ühel päeval demonstreeriksid oma esimest lennumasinat või kuue-rattalist jalgratast:)
    jaksu!

  11. krista says:

    aitähhh :)))))
    Ingale : sul on isegi 3 blogi eputamiseks ;)… ja kõik on eputamist väärt!

Leave a Reply

