Võistlusest

img_9991.jpg 

Kui tagasihoidlikus on voorus, siis ma võin kohe julgelt öelda, et mina mingi vooruslik inimene küll pole. Samas … oleneb olukorrast kah :).

Ühesõnaga. Võtsin mina jälle pulmapildid ette ja valisin Kalle abiga sealt välja omaarust ilusamad ja saatsin võistlusele. Meil siin Eestis toimub ükskord aastas pulmafotokonkurss ja kui ma olen ikka elus juba rohkem kui 2 pulma teinud, siis loomulikult olen ma õige mees sealt osa võtma :). Olin siis hästi korralik. Juba varakult olid muld pildid prinditud ja paspartueeritud ja ka ära viidud. Ja siis jäe edasi ainult oodata. Kellegile rääkida ei julgenud, sest mis fotograaf nüüd mina olen :).

Esmaspäeva õhtul toimus siis suur hindamine ja valimine. Nagu meil ikka, läksime terve perega. Vanasti oli Kalle seal züriis, aga kuna ta enam nii aktiivselt pulmadega ei tegele, siis nüüd oli ta lihtsalt mulle toeks. Esimese ehmatusega vaatasin, et kõik pildid on siin nii ilusad ja mida ma üldse mõtlesin, et siia ronisin. Siis aga paberilipakas käes, kuhu oli vaja 16 lemmikut valida, ei torganud enam ükski üle teiste silma. Kolmandal ringi hakkasid juba osad pildid rohkem silma jääma… ja lõpuks ma oma valiku tegin. Seal oli nii, et kõik osavõtjad hääletasid 1 häälega ja päris zürii 2 häälega.

Paberilipakad ära antud, istusid kõik kuskil nurga taga ja ootasid oma saatust :). Lõpuks kui hääled kokkuloetud, korjati finaalitööd ühte kokku. Kuna üks minu pilt oli muidu just seal kohas kuhu finaalitöid korjati, siis jälgisin pidevalt ärakorjajat, et millal ta siis minu pildini jõuab….. ei jõudnudki…. minu pilt jäi sinna, kus teised finaalipildidki :)

Mina väike koduperenaine ja nüüd seal suurte kogemustega kalade hulgas :))) jee..jeee…..aga nooh… olgem ausad… pruut seal pildi peal on kah ju super ilus.

Edasi pidi igaüks valima esikolmiku. Selle valimise juures tekkis veel väike segadus. Nimelt poole valimise ajal korjati üks pilt ära ja pandi üks teine pilt asemele…. õnneks vist oli nii, et mõlemad pildid olid ühe ja sama inimese omad… aga ma võin ka eksida :)

Ja nüüd ma vaatasin küll, et huvitav mis minu pildist saab…. ja minu suureks üllatuseks valis üks inglise fotograafist züriiliige  minu pildi kõig paremaks. Vot see tegi juba tuju täitsa heaks :))))))

Tegelikult jäi see pilt sinna ilma nimeta seina peale rippuma…. aga mina tean et see seal oli :)… ja mingeid loorbereid ei saanud.

Aga tegelikult tahaks blogmisest kah rääkida. Kui ma eelmine aasta esimest korda seal võistlusel käisin, siis tuli üks fotograaftüdruk minu juurde ja ütles, et ta loeb mu blogi. Õhtu lõpuks sain, siis tema lehe aadressi kah teada ja niimoodi ma siis olen aasta jooksul vaikselt vaadanud, et mis temagi seal kirjutab. Ta eriti palju ei kirjuta, aga kuna tal lapsed on täpselt minu lastega sama vanad, siis iga sissekanne tuli alati üle vaadata.

Sellel aastal kui ma siis kokku saime, oli tunne nagu kohtaks vana tuttavat. Pool õhtut jutustasime ja kindlasti tuleb ära märkida, et temal läks seal võistlusel palju paremini kui minul :)… tema tööd … Ja kui me järgmisel päeval koos fotoseminaril jutustasime, siis üks fotograaf arvas, et me oleme juba väga vanad sõbrannad :)))…

Kokkuvõte…. sellest seminarist tahan ma ka veel midagi kirjutada, aga muidu ütleks seda, et tänu Annika Metslale on nii palju lahedaid naisi pulmapildistamise juurde jõudnud, et hoolimata sellest, et ta ise see aasta ei võistelnud, võtsid naised kõvasti üle poolte finaalikohtadest endale….

Aitähh – Kallele, Annikale, Dianale, Dennisele ja kõigile vanadele ning uutele sõpradele :)

4 Responses to Võistlusest

  1. pilleke says:

    Ma olen ikka eriti pikkade juhtmetega, eksole:)
    Aga palju õnne finaalikoha eest -see on tõesti väga kaunis pilt väga kaunist Annelist!

  2. Evelyn says:

    Kaunis pruut tõesti. Aga ma tahtsingi sind tegelikult hoiatada, et sel suvel pead sa küll hakkama tead küll millest saia tegema. Ma olen nimelt äärmiselt ebafotogeeniline, aga loomulikult tahan ma ka ilusaid pilte saada:))))) Nii et pane vaim valmis.
    Ja ma pean muidugi suureks auks seda, et finalist mind pildistama tuleb.

  3. marjek says:

    Ma üldse ei imesta, et sul hästi läks. Isegi päris algajana tulid sul pildid väga ilusad välja. Mis siis nüüd veel kui mitu head aastat juba harjutatud. Hea meel su üle:)

  4. Mari says:

    Äratundmisrõõm – Diana pildistas 2006 a. suvel minu õe pulma http://randveer.blogspot.com/2006/10/suvel.html

    Jäi mälestustesse kui äärmiselt tore ja oma tööd südamega tegev fotograaf. Mina olin sellel üritusel 30nädalase kõhuga pruutneitsi ja kui sa kirjutad, et teil lapsed ühevanused, siis ega tema kõhu vanus palju väiksem polnud :)

    Õnnitlused finaali saamise puhul! Väga ilus pilt!

Leave a Reply

