päriselt ka…

Na ma ka ei pääse sellest, et hakata üles kirjutama neid asju, millest Ketlin räägib. Ta räägib palju, aga osad mõttekäigud on tal endalegi keerulised mõelda ja siis ajab ta pastat ja lõpuks läheb omadega sassi :).

Aga teinekord on tal tõsi taga…. nagu näiteks täna :)

– Kuule isa… tead ma mõtlesin, et ma tahaks ka endale naist!

-?????

– ma mõtlesin, et helistan mõnele oma sõbrannale, Maibritile või Leenale ja palun teda omale naiseks. Siis me saame abielumängu mängida. Ainult et enne ma pean leidma meile sõrmused.

– Seda ma kartsin, ainult et ma ei arvanud, et see nii vara juba tuleb…. tegelikult on nii, et naised abielluvad ikka meestega ….

– ära vaidle!

4 Responses to päriselt ka…

  1. Katrin says:

    Täitsa lõpp, kui vahva laps! :):):)

  2. inga says:

    armas Ketlin:)
    abiellumise mängu võib ju ka tüdrukutega mängida? neid poisse on ju nii raske nõusse saada;) et mis see halvem on, kui ta sõbrannaga mängu-abiellub, kuiet oma onupojaga?
    pane aga kõik hoolsasti kirja, mis ta väla mõtleb… need mõttekäigud on äraarvamatud;)
    tervisi teile sinnapoole raudteed!

  3. p6rgukiz says:

    Vähemalt mõte jookseb kellegil :) Tore on lugeda laste lennukusest :)))

  4. A"li says:

    Tere!

    Olen Sulle juba ammu tahtnud va”ikse kommentaari ja”tta. Loen Su blogi pikemat aega. Sa tekitad sellise mo’nusa koduse tunde, et mida mu so’brants kyll ta’na on ette vo’tnud. Suur aita”h Sulle Su kannatlikkuse eest ko’ike kirja panna :)

Leave a Reply

