10 aastat!

_c6f1275.jpg 

Meil oli siis eile pidu. Täpselt kümme aastat tagasi saime me Kallega tuttavaks.

Ma olen sellest isegi kunagi kirjutan kuida see oli….. näed siin

Ja meie tähtpäevad ja tähistamised ei ole pooltki nii magusad kui näiteks Eveli peres .

Kõige pealt ma hakkan juba jaanuari alguses meelde tuletama, et varsti on meil lähenemas tähtpäev. Kui küsida Kallelt kuupäeva, siis ta vassib ja käib nagu kass ümber palava pudru, aga õiget päeva ta hoobilt ära küll ei ütle. Ise küll räägib, et tahab nalja teha ja võib-olla ma blondiin ei saa naljast aru. Aga tundes teda ja iga aastast segadus, ma arvan, et ta päriselt ei ole ka kindel. :)))

_c6f1288.jpg 

Ühesõnaga kuupäev selgitatud tuleb rääkida talle seda ka, et me teeme sellel tähtsal päeval kingitusi :))). Õige päeva hommikul tuletada meelde, et nüüd on see päev käes kus tuleb kingitusi teha. Tavaliselt vaatab ta mulle siis otsa ja küsib, et ega ometi siis mitte hommikul vara? ja läheb ära tööle :)))

Sellel aastal saime siis kahekesi linnaloa ja läksime sööma, mitte koju järgmist last tegema, nagu osad, kes laste kõrvalt linnaloa saavad ;)…

Mina valisin koha! Kuna Kallele meeldib india söök, siis valisin Elevandi. Teel sinna võtsin tee äärest lilletuutu ja kilekotiga mehe peale ja parkisime  vabaduse väljakule. Kalle oma kingituse käskis mul kohe lahti teha. Kingituseks oli paks-paks luuletuste raamat ja kaart kus soov, et peaks veel lapsi tegema :)… vähemalt 2 veel :). Kaart oli poest ostetud, aga kaardi peal oli meie laps. Ketlin ütles kohe, et tema on kaardi peal kui kaarti nägi.

Minu kingituse tegime siis lahti kui me sööke ootasime. Minu kingituseks 10 viiking loto piletit, et järgmised kümme oleks majanduslikult hooletu, 10 reisiloto piletit, et saaks lõpuks soojale maale, ning 10 niisama päikeselotopiletit mille võüiduga saaks õhtusöögi eest maksta :).

Sellest viiking lotost ei tea ma veel midagi, aga teiste lotodega võitis Kalle 110 krooni :)… nii et edaspidi veab tal armastuses, mis viib jälle sinna tema lastesoovini välja ;)

Restoranis kiitsime üksteist, kui tublid ja targad ja osavad me oleme :). Oli hea meel, et ettekandja unustas ühe eelroa tuua ja et me põhiroa kahe peale võtsime :)))

Lõpuks õhtul kui me lapsed olime ka peale korjanud arvasin ma autos, mis lilled seal tuutus olla võiksid. Sissejuhatuseks sain teada, et tegu on Kalle lemmiklilledega ja päris lihtne oli arvata, et aa… need on roosid – õige, siis nad on kas kollast või oranzi värvi – õige…. ja siis need on sellised väikesed junnid – õige!… see tähendas et need on kobarroosid.

Ja lapsi me lõpuks ei teinudki, sest Ketlin tahtis ise emmet kaissu :)

_c6f1105.jpg 

Aga kümne aasta eest tahaks tänada!

Tänan kõige pealt oma eksi, kes mind kunagi ammu maha jättis ja tänu millele ma elu kõige ilusamas füüsilise vormis olin kui ma Kallega tuttavaks sain!

Tänaks ka Kalle eksi, kes tema maha jättis, muidu poleks Kalle mind näinudki!

Tänan ka oma ning Kalle vanemaid, kes meid tegid ning kasvatasid sellisteks, et me ikka veel koos oleme!

Tänan ka Kalle kursakaaslasi, kes talle alati  moraalseks ja ka füüsiliseks toeks on olnud.

Tänan ka kõiki oma sõpru, kes mind on alati toetanud, isegi siis kui ma ükskord Kalle maha jätsin!

Tänan ka interneti ja ameerikat, tänu millele me abielus oleme!

Tänan ka Ketlinit ja Keiti, kes meile seltsi saadeti!

Tänan ka jumalat, et ta meid hoiab ja kaitseb!

_c6f1099.jpg

Üks kord aastas saan ma ka ilusate piltide peale, siis kui me Annika juures käime :)

20 Responses to 10 aastat!

  1. krentu says:

    Palju palju õnne ja armastust teile edaspidisteks kümneteks!
    Ma arvan, et kui Kalle oleks lillede ja kingitusega hommikul voodi ees seisnud ja seejärel teatanud, et tal on kohad restoranis kinni pandud ja et tema ema tuleb teie lapsi hoidma siis oleks sa tahtnud uuesti ärgata ja oma vana kallist Kallet tagasi saada :)

  2. Kessu says:

    palju õnne teile!

  3. Katariina says:

    Palju õnne! Ja lahtist silma, et seda kõike hinnata.. (ja et valge paistab mustal paremini silma, olen sulle meelsasti lakmuspaberiks :-)

  4. Anu says:

    nii ilus! Palju-palju õnne ja armastust teile! jätkuvat lasteõnne ka!

  5. Mann says:

    õnne ja armastust ja üksteisehoidmist Teile!

  6. mermaid says:

    Palju õnne teile!!!!!

  7. p6rgukiz says:

    Kõike ilusat Teile :)
    Fantastilised perepildid :D

  8. Evelyn says:

    Et Kalle soovid täituksid! No hea küll, sinu omad ka ikka:) Palju õnne teile!

  9. Age says:

    Palju õnne juubeliks! Täitugu kõik te soovid!
    Väga isekas on teise õnnitlemise käigus mainida, aga ma teen seda siiski, et meil täitus jaanuaris 13. aasta ja veebruaris tuleb 2. pulmaastapäev.
    Palju õnne teile ja meile teie kõigi poolt.

  10. inga says:

    nii ilus:)
    ilusaid teile ka järgmisteks kümneteks!

  11. jaana says:

    õnne ja toredaid eesolevaid aastakümneid teile veel…

  12. Marika says:

    Parimat Sulle ja Su armsale perele ka minu poolt ! Kui kõik pered oskaks samamoodi elada oleks maailm palju parem paik. ;-)

    Marika

  13. Nelli says:

    Palju õnne.

    Ma vaatasin, et Sul on juuksed jälle pikemaks kasvanud. Tubli tüdruk, sest ma olen vähemalt korra mõelnud, et miks sa endale poisipea küll lõikasid- pikad juuksed on ikka kenamad.

    Seda räägib tütarlaps, kes on kasvatanud endale 30ndaks eluaastaks elu pikimad juuksed. Olgu- kui päris aus olla, siis põhikooli lõpus olid juuksed veel pikemad.

    Aga tegelikult jäi mind kummitama sinu jutust lause- meie abiellumises mängisid rolli ameerika ja internet- äkki räägid lähemalt. Seda küsib paadunud romantik, kes ise leidis omale mehe (tegelikult küll elukaaslase)Indiast. Eestlase kusjuures.

  14. pavlova says:

    Palju-palju õnne ja kõikide salasoovide täitumist!! Väga armas pere olete!:))

  15. Ingrid says:

    Palju, palju õnne ja seda veel pikkadeks aastakümneteks!
    Nagu tavaliselt, suutsin ma sõbranna tähtsal päeval talle niisama helistada ja üldse mitte tulla selle peale, et võiks ka õnne soovida.
    Seda ehedam ja südamlikum internetiseeritud kalli Sulle nüüd!!!
    Olles nii mitmes mõttes see, keda endale eeskujuks võtan, soovin ma ju ometi lõpmatuseni kuulda ja näha, et Sul hästi läheb!

  16. Marje says:

    Palju õnne teile!
    Eriti hea oli see ekside tänamise osa;)

  17. KK says:

    ma ikka päris tõsiselt otsisin sealt lõigust, kus oli juttu linnaloast ja uue lapse tegemisest, hüperlinki, mis vastavale blogile viitaks :))

  18. krista says:

    Aitähh kõigile geade soovide eest…

    Nellile: Ütleme nii, et kui poleks olnud ameerikat ja internetti, siis me poleks abiellunud…. Kalle muidugi vaidleks vastu ;)…. aga sellel ei ole tegelikult mingit romantilist seost :)))

    KK-le: see ei olnudki kellegi blogist, vaid metsapoole meili listist :)….Algul viisime ühe, siis kaks esimest, siis kolm jne jne. Vanavanemad juba kardavad, kui jälle lapsed nende juurde toome. Ütlevad ikka, et tooge üks- või kakshaaval, peaasi, et mitte kõiki korraga, ei see tähenda head…..

    teemaks kuidas järgmisi lapsi tehakse :)))

  19. Pille says:

    Minu poolt ka veidi hilinenud õnnesoovid teile!!

  20. nelladella says:

    Palju õnne teile selle ilusa ümmarguse ja suure numbri puhul! Et neid kümneid teile ikka veel hulgi koguneks!!

    Ja mis veel eriti tore, te tutvusite MINU SÜNNIPÄEVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nele

Leave a Reply

