Meie pere magab

 img_7200.jpg

(minu koht on seal Kalle ja Keidi vahel)

Kui keegi tahab näha kuidas pubekatest lapsed ema ja isaga ühes voodis magavad, siis võib 10 aasta pärast meie peret vaatama tulla :)))… ohhh…. tegelt ma ikka usun, et päris nii ei lähe. Siiamaani pole aga keegi veel avaldanud soovi meie voodist lahkuda.

Enne seda kui lapsed sündisid oli mul kindle veendumus, et laps magab oma voodis ja ma mäletan kui võõrastavalt ma ühte tuttavat kuulasin kui ta rääkis et tema aastane laps magab nende voodis või kui ühe tuttava kolmene nende toa magas.

img_7209.jpg 

Nüüd ma enam üldse ei mõtle. Ketliniga kõik kokkulepped oma voodis magama minna on liiva jooksnud. Kui ma õhtul temaga sellel teemal vestlust alustan, siis ta vaatab kurva näoga ja ütleb, et tahab emme kaissu ja siis tuleb, võtab kaela ümbert kinni ja ütleb kuidas ta ikka mind armastab. Kuidas sa siis ajad teise oma voodisse ja ütled, et mine harju.

Samas on ta teoorias tugev ja teab küll, et suured lapsed magavad oma voodis ja lasteaias pole ju meil mingit probleemi. Magab kahekordse voodi teisel korrusel ja pidi olema üks esimesi lapsi, kes magama jääb.

Praegu on nii, et jääb ta küll minu kaisus magama, aga kui Kalle tuleb siis ta tõstab ta oma voodisse. Kui ta seal siis kunagi ärkab, hüüab ta tavaliselt issit ja kui issi lubab (lubab alati), siis kolib meie juurde tagasi.

 img_7206.jpg

See et Keit meie voodisse tuleb ei olnud tema sündides üldse küsimus. Ja kuskile tõstma pole ma teda ka hakanud, sest ma ise arvan, et võrevoodisse ma teda enam panema ei hakka ja nüüd peab ootama kuni on piisavalt suur, et oma suurte laste voodisse magama minna.

Aga ma siirat usun, et ükspäev jäävad nad rõõmsalt kahekesi oma tuppa ja oma vooditesse magama :)

img_7198.jpg

Keidi lemmikasend magamiseks. Kaks patja peavad olema kahel pool teda ja tekki ei tohi kohe kindlasti peal olla. Ja minu arust küll sellises asendis hea magada ei ole, sest tegelikult on ta põlvede peal ja kõht on õhus….. aga noh, mis ütleja mina siin olen :)

PS: Need pildid on tehtud laupäeva hommikul kell 9.30 ja tegelikult ka kõik magavad!

16 Responses to Meie pere magab

  1. anuise says:

    Ooo, ometi veel üks laps, kes samamoodi põlvedel magab. Ja tekki ei tohi kindlasti peal olla.

  2. Kratt says:

    minu tütred on ka sünnist alates meie voodis maganud. minu arvates on nii palju lihtsam. hakka öösel unise peaga titte tema oma voodisse tõstma. suurem tüdruk (praegu 10-a) hakkas 3-a oma voodis magama ning 6-a oma toas. pisike (praegu 11-kuune) magab vahel samamoodi, põlvedel; vahel ka küljel, aga tekki ta ka ei tunnista.

    ma usun, et sul on lihtne kahte last nende tuppa harjutada. koos on neil seal ju mõnus:)

  3. marism says:

    Nii lahe!

    Meie Marta magab küll viiendast elukuust paremini oma voodis, aga igal hommikul ta ikka tuleb meile kaissu. Maailma kõige mõnusam osa päevast!
    Ja muide, öeldakse, et mida kauem lapsed vanematega ühes voodis magavad, seda kauem nad kodus elavad ;)

  4. Elen says:

    Käin ikka Sinu blogi lugemas ja pilte vaatamas. Nii uskumatult armsad ja ilusad pildid ja väga lahe laupäeva hommiku pilt!! Jõudu ja jaksu Sulle ja Su perele.

  5. Katrin says:

    Armsad magamise pildid :) Uskumatu, kuidas Keit küll sedasi magada saab. Aga näed saab.
    Ketlin on oma lokkidega kohutavalt nunnu :*

  6. p6rgukiz says:

    Meie pere lapsed pole kunagi meie kaisus maganud. Mitte ühtegi ööd.
    Kui väike inimene sünnib siia maailma, on tal oma voodi olemas, kus ta peab magama harjuma.
    Mis sest, et lapsevanemal oleks kohati kergem, kui laps on enda kõrval, aga kahjuks ei tule siis ka magamisest midagi välja. Vähemalt meie peres küll mitte.
    Lapsed teavad jorisemata, kus on nende koht. Ei ole muud juttu ka mitte :)
    Poiss (hetkel 13) jäi magama küll vanaema vanaisa kaisus, meie keelust olenemata…
    Tüdruk (hetkel 2a7,5k) jääb kohati peale lutipudeli äravõõrutamist Issi kaisus magama, aga sealt rändab ta kiiresti ka oma voodisse ;)

    Aga kuidas kellegi peres kombeks :)

    Kuidas on võimalik pepu õhus magada, mina aru ei saa :) Ju siis on nii mugav ;)

  7. mermaid says:

    See pruuni valgega voodipesu on äge!
    Meil ka kaisuloom.. mis sest, et oma tuba ja voodi olemas..

  8. Marje says:

    Meie peres ei maganud keegi nii kaua kui laps meie vahel. Kui oma voodisse harjutasin, siis sai algul issi magada, siis Grete ja lopuks mina ka. Niiet lapse umbes 1,5 aastaseks saades olime koik rahul. Samas tahaks ise vahel lapse kaissu votta, aga no kuidagi ei suuda siis keegi uinuda. Meil koigil oma ruumi vaja:)

  9. maarja says:

    Mial ka suht sünnist saati sama komme magada tagumik õhus. Ja ka minu ema magas lapsena sama moodi.
    Aga selle oma toa ja voodiga on peavalu. Eestis sain kombe kenasti sisse, siis siin toimis ka seni kui Mia haigeks jäi. Siis tuli kenasti paluma, et kas ikka tohib kaissu tulla ja no ei saada ju haiget last minema. Nüüd tervena olles köhi ta õhtuti hoolega ja luristab nina ja teeb kõik trikid, et suurde voodisse saada.

  10. Erin says:

    Meie Saskia (1a 2kuud) kõige lemmikum asend on samuti samasugune pepu püsti variant ja tekki ta ka väga ei armasta (kuigi viimasel ajal juba lepib). Aga pea peab soovitatavalt emme või issi padja peal olema. Pool ööd magab ta enamasti suure voodi kõrval olevas omas voodis, kuid siis kolib ikka meie vahele. Kauem kui 7.30-8.30 meie majas kahjuks magatakse ülimalt harva. 9.30 teeb küll kadedaks :)

  11. krentu says:

    Meil Maibrit magab oma toas, aga uinuda ta üksi ei taha. Tavaliselt Andres paneb teda magama st läheb ka õhtul tema voodisse magama (spetsiaalselt selleks reguleerisime me Maibriti pikendatava voodi maksimumpikkusele). Pooltel kordadel ärkab ta hommikul ka Maibriti voodis :) Pooltel kordadel tuleb ikka meie voodisse. Aga mina Maibritiga koos magada ei saa, ta vehib muudkui ringi… Nüüd ma katsun Sandrit harjutada, et ta oma voodis magama jääks. Öösel pean niikuinii kaissu võtma. Mina arvan, et see on üks parimaid tundeid üldse, kui pisike titt sul kaisus nohiseb. Ma ei raatsiks kunagi sellest loobuda. Ükskord lähevad nad oma voodisse magama niikuinii.

  12. jaana says:

    meil ka kaisuloom. kui teda ümber tõstan, siis on kaks varianti…kas ärkab üles, või õnnestub tal oma voodisse magama jääda. mitte terveks ööks loomulikult. ja see kõhuli magamise pilt on väga tuttav :)

  13. chenet says:

    Minu pisem magab ka täpselt samas asendis ja tekk on täiega vastunäidustatud.
    Meie kogemus on selline, et mõlemad jäävad suures voodis magama ja siis tõstetakse pulgakatesse ümber, suurem (2,5 a) magab seal kenasti hommikuni ja tuleb meid siis äratama, väiksem aga (1,5) ärkab seal õige pea, tõuseb püsti ja seepeale on ta tõestetud tagasi meie vahele, kus ta silmapilkselt uinub. Eile öösel aga ütlesin talle, et ole hea, heida pikali ja maga edasi… ja tema… seda ta tegigi, keegi polnud ju varem öelnud, et tuleb pikali heita, varem tõsteti ta alati ära, teist korda õnnestus sama trikk sel ööl veel, kolmas kord ta enam nii mõistev ei olnud ja magas hommikuni meie vahel ja siis kell 9.45 pidin ma ärkama, et minna võipakile järele…
    Väga maitsev on, pisem sööb seda lusikaga.

  14. crankymonkeys says:

    Mina ei ole kunagi saanud lapsega uhes voodis magada. Ma parem votan oma mehe kaissu kes ei norska/nohise/vehi kate jalgadega :)

  15. inga says:

    ohh… see on parim aeg üldse, kui pisikesed niiviisi kaisus magavad. mina küll ei raatsi loobuda pisikese lõhnast ja nohinast oma külje all. issile meeldib ka õhtul silmitseda, kuidas poja suikub.
    pikk vanadusepõlv ees, kui saanme mehega kahekesi magada:) see aeg aga mil laps kaisus magab on niikuinii üüratult lühike elu jooksul.

  16. tiina says:

    minu vanem tütar, praegu 28 a.käis tihti meie voodis magamas ja ühel ööl tuli ka noorem praegu 27 a.sinna.niheles,niheles ja küsis siis-kas ma võin oma voodisse tagasi minna.

Leave a Reply

