minu projektid….

On ju nii, et ei ole mõtet enne kaagutada kui munetud veel pole. Aga mul võtab see munemine nii kaua aega, et vahepeal võib natuke kaagutada ka. Mul on siin kodus mitu projekti käsil :). Mõne võib kohe kirja panna kui ebaõnnestunud, mõni võtab oodatust palju rohkem aega ja mõni on täitsa rõõmustav.

Ebaõnnestunud projekt: Lugesin üks kord Kaja blogist, et kui imelihtne on oma kuludel-tuludel silma peal hoida…vot siin . Kuna mul endal erilisi tulusid pole millel silma peal hoida, utsitasin Kallet kaasa jälgima. Teeme ka sellise exceli tabeli ja paneme ilusti kirja, et pole ju probleemi. Novembris-detsembris katsetame ja teeme järledused ning jaanuarist läheb asi käima. Tühjagi. Esimesel nädalal kirjutasime ilusti üles. teisel nädala käisin juba Kallel järel, et kirjuta nüüd üles ka. Endal tal oli rahakoti vahe juba tsekkidest paks. Lõpuks võtsin siis ikka ise paki ja kirjutasin kõik üles. Edasi läks nii, et mina talle enam midagi ei ölenud, minul oli raha otsas ja tsekke kah seega netu ning sinna meie projekt vaibuski. Järeldused sellest – nii kaua kui mina siin pisikese rahaga kodus istun ja tema meie peret majandab ja asi pankrotis ei ole, ei ole tarvis suskida :)

Pooleli projekt: magamistoa remont. Ise tahan teha ja ise ka teen. Kõige pealt oli eesmärk isadepäevaks valmis saada, siis muutus tähtaeg sujuvalt jõuluks ja nüüd siis määramata ajale. Aga ma pole veel alla andnud… ja ei annagi. Lihtsalt nüüd ma tean mida see tähendab. Mis mul siis seal tehtud on. Kõigepealt oli plaan. Siis tuli plaani parendada ja muuta ja jälle mõelda ja siis tegudele asuda. Kõige pealt pahteldasin… siis värvisin laudise laudu ühe korra enne seina panemist. Seejärel liimisin seinale jot liistu kuhu vahele lauad lähevad. Siis tegin vennaga diili, käisin tema sõbral väikest pulmapilti tegemas ja nemad aitavad mind elektritöödes. Nüüd jõudis järg seina ja lae värvimiseni. Selle tööga olen ma nüüd peaaegu ühel pool. Üks kord on veel osad seinad värvida. Siis tuleb laudis seina panna, ühe korra veel värvida, elektritööd lõpetada ja põrandad värvida. Igaugu liistusid kah veel panna, mis on muidugi kõige raskem töö :)… Ja kui kõik see tehtud on, siis saab teha alles neid asju, mis mulle tegelikult meeldivad – sisustustöid :)….paneme siis uue tähtaja kah igaks juhuks – Kalle sünnipäev!

Positiivne projekt: Kaalujälgimine. Mul on väga lahe kaalukõver olnud paar viimast aastat 2004 dets 85 kg…2005 dets 55 kg…2006 dets 81 kg…. 2007 dets 58 kg :) Ükskõik kuidas ma ka laste taha peitu poeks, siis tõele silma vaadates olen ma ennast ju ikka raseduse varjus lihtsalt paksuks söönud. Sest kuskil pole kirjas, et rase peab 30 kilo juurde võtma :) Juurde võtta on väga lihtne… muudkui sööd ja sööd ja ei ole ükski inimene veel mitte süües paksuks läinud. Ja seda ma ei usu, et keegi palju süües paksuks ei lähe, kõik lähevad, lihtsalt need kes arvavada, et nad söövad palju, seda tegelikult ei tee … nad ei teagi,mis palju söömine tähendab :)… aga see selleks. Ketlini järel käisin ka natuke kaalujälgimas ja nautisin peenikese inimesel elu kuni tuli uus rasedus. Jälle sai ennast paksuks süüa. Ja ära sünnitada…. aga kuidas nüüd jälle peenikeseks saada. Ei läinud see midagi nii kiirelt kui ma lootsin. Ikka tuli lõpuks ennast kokku võtta ja rühma minna, ning teha oma menüüs parandused. Kuna mul eesmärk oli suht silmaga näha, siis palju pingutama ei pidanud…. aga ütleme nii, et natuke peaks veel pingutama :))) Aga silma sõõmustab see, et hoolimata jõulurõõmust ei paista see kaalupeal väga silma :))))… loe väga :))))

Aga noh… eks vanust ole kah juba aastaid ja lapsed kah… nii et modelliks ei saa ma hoolimata kaalunumbritest :)… oi ma olin nüüd aus :)

Ja kui ma järgmisel aastal kohe jälle rasedaks ei hakka, siis saan nautida nii edukat projekti kui ka lõpetada poolelioleva :)

img_7082.jpg

Niimoodi ma siis teen pilti. Need lapsed, kes ei ole pildi peal on mul tavaliselt jala küljes kinni, eriti Keit :)….ja mina ei tea kelle musijäljed seal peegli peal on…. aga need on minu kõige väiksemad teksapüksid :)))))

5 Responses to minu projektid….

  1. ingrid says:

    palju õnne eduka projekti puhul! mul on kas ee viimane projekt pidevalt töös, aga ikka leidub mõni vabandus, miks ta parasjagu pooleli jätta. uuel aastal kavatsen minna spordiklubisse igaljuhul vaatame kas hakkab looma. millalgi ju peab hakkama!

  2. inga says:

    ohhh, sa oled tubli. ja lisaks sellele veel ka aus:)
    mina mõtlen hetkel veel, et annan endale veel veidi aega peale rasedust taanduda ja siis millalgi hakkan ikka liikumist elu normiks seadma:) loodan, et see päev tuleb õigel ajal. seni söön rõõmuga ja peidan end rinnatoidulise lapse varju;)

  3. Mari says:

    Väga tubli oled, ma pean sellel aastal sama projekti ette võtma.

    Mis aga raha asjade arvestamisesse puutub, siis minul läks ka Exceli tabeliga see lörri, aga nüüd olen terve aasta kasutanud Ellermaa programmi (www.ellermaasoft.ee – pere eelarve) ja see on palju mõnusam. Kui iga päev või vähemalt ülepäeva tsekid sisse kanda, siis võtab see imevähe aega. Meil hoolitsengi selle eest ainult mina, R annab ainult oma tsekid.

  4. maris says:

    Tere!
    Mina olen Maris ( http://emaisaleevike.blogspot.com ) ja kirjutan magistritööd blogivatest emadest ning nende blogidest. Kui sa oled nõus mind selles töös aitama ja viitsid vastata küsimustele, siis saada palun oma jah-sõna aadressile maris@ramkool.edu.ee.

  5. […] projekt :) Natuke aega tagasi kirjutasin siin sellest projektist … seal siis see pooleliolev […]

Leave a Reply

