mõõtmistraditsioon

Kui on traditsioon, siis on see juba enne toimunud…. vot siin

img_7042.jpg 

Ma küll mõtlesin, et selline ilus tegevus võiks olla jõulupäeva hommikul, aga enamus perest arvas, et kingituste avamine sobib sinna hommikusse palju rohkem. :))) Tegelikult läks mul lihtsalt meelest ära :)…. nii meil siis toimus mõõtmine esimesel jõulupühal. Et kõik läheks sujuvalt said mõlemad lapsed kommid kätte ja olid mõlemad nõus ilusti seina ääres seisma. Ja jaaa.. Isegi Keit on meil Kalle suureks kurvastuseks juba ühe kommi ära söönud. Kasekese kommi ja suht üllatunud oli ta, et ei olegi kogu talle pakutav toit nii paha midagi… aga see pole see jutt.

Ketlin oli minu arvates üllatavalt lühike. Osad sõbrannad ona tal juba üle meetri mehed. Ketlini laeks sai 94 sentimeetrit. Keit seevastu oli pikem kui Ketlin sama vanalt…. aga täpselt sama palju kui ta ka sündides pikem oli. Nii et esimesel aastal kasvasid mõlemad lapsed täpselt ühe palju. Mõlemad kõvasti alla 80 sentimeetri.

Kaalusid nad ühe aastaselt täpselt ühe palju – 10 kilo. Kuigi üks nendest oli ikka tunduvalt rohkem putru selleks ajaks ära söönud :)

img_7046.jpg

Mõõdupuule teeks ka reklaami. Üks mu lemmiklasteraamatuid. Hästi mõnusalt kirjutatud ja piisavalt lühikesed jutud, et mina viitsin lugeda ja Ketlin kuulata. Kui ta natuke suuremaks kasvab, siis ma luban tal seal neid must-valgeid pilte ära ka värvida….:)

One Response to mõõtmistraditsioon

Leave a Reply

