päkapikud

img_6456.jpg 

Mulle päkapikud meeldivad. Igas mõttes kohe. Näiteks saab terve detsembri lasta nende seljas liugu ja olla hea ema :). Tuleb ainult öelda, et päkapikk piilub ja kohe näed oma last käitumas kui väike ingel. Ei olegi vaja nii väga hirmutada (kuigi ma seda ikka teen), lihtsalt tuleb juhtida tähelepanu päkapikule ja tema töödele ja tegemistele…. aga päkapikk ei pahanda :). Päkapikk toob midagi. Mulle küll väga harva ja sellel aastal olen ma talle üldse kahe silma vahele jäänud, aga samamoodi ei näi ta ka Kallet märkavat. Selle eest käib meil päkapikk Ketlinil külas.

Kuna meil kodus seisab kommikauss koguaeg laua peal ja keegi sellest eriti välja ei tee, siis päkapikk komme ei too. Sama asi on ka puuviljadega. Ma ei tea mis ma vastaks küsimusele, et miks päkapikk selle mandariini sealt kausist sinna soki sisse toppis.

Nii jäävad üle kõik muud asjad. Ja nendega on lihtne. Päkapikk toob Ketlinile kleepekaid. Kui tal oli sõber kaasas, siis kleepekaraamatu, kui ei olnud, siis lihtsalt ühe väikese kleepeka lehe. Kleepekaid toovad päkapikud siis kui Ketlin lasteaiast tuleb. Näiteks ükspäev tulime mööda teed ja Ketlin arutab, et ei tea kas ikka päkapikk käis täna. Siis kui majale lähemale jõudsime, siis hüüdis, näe päkapikk läks sinna maja taha, ma ise nägin…. järelikult ta käis minu juures just :)

Mina-päkapikk saatsin siis Ketlin veel täpsemalt vaatama, et kuhu see päkapikk läks, et ma saaks toas ilusti kõik ettevalmistada…. ja näe oligi päkapikk käinud :)

Teine suur päkapiku teema on meil jõulukalender. Iga õhtu me vaatame paksust raamatust järgi, mis number järgmine päev lahti tuleb teha. Loeme selle päeva jutu ära ja hommikul tõstetakse unine Ketlin voodist kalendri ette. Jälle tänud päkapikkudele, kelle pärast Ketlin igal hommikul hea meelega üles tõuseb :)

Kui Ketlinil oli jõulupidu, siis Ketlin oli jõuluvanale öelnud, et ta teda eile nägi, siis kui ta temale kleepekad sussi sisse tõi.

Keit ei saa midagi aru ja tema ei saa midagi :) Aga oma esimese kommi sai ta küll Ketlini jõulupakist. Kasekese kommi. Need olid ka ainukesed kommid, mis kommipakist ära söödi…. vähemalt 3 tükki neist :). Ülejäänud kommid pandi kõik kommikaussi ja minu lemmikud anti mulle eraldi kätte :) Keidil on lihtsalt hea meel, kui Ketlinil on hea meel :)

img_6453.jpg

4 Responses to päkapikud

  1. Krentu says:

    Meil küll Maibritti päkapikkudega ei õnnestu kasvtada. No kui päkapikk toob kleepsu, siis on küll hea meel. AGa muidu on nii, et Maibrit vaatab sussi poole, tõdeb, et jälle üllatusmuna ja siis toimetab edasi. Mõne aja pärast teeb küll lahti ka :) Üldiselt on tal ükskõik, kas see päku piilub akna taga või mitte :) Aga kuuse üle rõõmustas ta küll ja ootab väga, millal kuuse alla kingid tekivad. Ja jõulukalender on ka hitt. Meil küll selline üsna lahja, aga selle peale hakkavad silmad särama.

  2. maris says:

    leevikesel on ka päkapikkudest suhteliselt ükskõik. midagi tegema ta nende pärast küll ei hakka. tal muidugi on ainult paar korda käinud ka, alustasime alles 3. advendil. eile ma siis üritasin ka klassikalist nippi teha, et päkapikud piiluvad ja kui sa magama ei lähe siis… jne ja leevike ütles kohe vastu, et las piiluvad, ega ma ei tahagi midagi, meil on nagunii juba palju asju olemas kodus.

  3. Katrin says:

    Marise kommentaar pani kohe kõvasti muigama :D Asjalik piiga.
    Meil Martin natuke kardab päkapikke, st talle ei meeldi, et keegi teda aknast piilub. Õhtul peab korralikult ruloo alla olema lastud, et päkapikk piiluda ei saaks – no see on tema arvamus. Kuid, et päkapiku-kommi nimel parem laps olla, seda küll ei ole. Kui ükskord päkapikk kommi ei toonud, nentis ükskõikselt, et päkapikk ei saanud kommi tuua, päkapikk läks tööle.

  4. inga says:

    polegi meie pere ainus, kel eelmise aasta kommid ikka veel kinnises kotis ja poe-präänikud samamoodi. Ütleme nii, et need on meil dekoratsioon. vabalt võiks butafooria olla:)
    kas teie Kallega siis ei ole kenasti käitunud, et teid ei märgata? vot seda mina ei usu hästi… liiga suured, et märgata?

Leave a Reply

