Inimesed minu ümber

Eile kui ma leidsin postkastist ümbriku oma nimega ja selle seest imearmsa jõulukaardi, hakkasin ma mõtlema kõigile neile inimestele, kes on minu elus ja miks nad seal on ja kuidas nad sinna sattusid ja leidsin et ma olen ikka üks õnnelik inimene.

* Teda tunnen ma 10 aastat. Tean aga 11. Ikka on nii, et isegi kui ruumis on 100 inimest, siis mõni jääb ikka meelde. Ja kui iga päev kohtuda, siis ükskord juhtub ikka nii, et leiad end jutustamas. Meil juttu jätkub. Mida rohkem räägime, seda rohkem on millest rääkida. Minu jaoks on ta kõige targem. Kui ma midagi ei tea, siis ma alati esimesena küsin tema käest. Ma mäletan, et kunagi ühe kontrolltöö ajal õppejõud pani mind tema kõrvale istuma ja ütles, et mul seal paar pähklit, et siis teil seal hea omavahel arutada. Tänu temale tundsin siis esimest korda, et äkki ma tean midagi :). Peale selle, et ta teab kõike, ta oskab ka kõike. Ta on kõige südamlikum ja siiram ja ausam inimene keda ma tean – mul on hea meel, et sa mu elus oled!

* Saatusin temaga kuidagi juhuslikult msn-i rääkima ja jäingi sinna rääkima ja muudkui räägid ja räägid ja niimoodi juba mitu aastat ja kui ükskord pole temaga 3 päeva juba rääkinud, siis ehmatad ära ja helistad ruttu, et kas ikka kõik on hästi. Siis ükskord ammu hakkas ta ka blogi kirjutama. Kirjutab seda küll harva, aga nii hästi, et ei tea mina kedagi kelle lemmikute hulka see blogi ei kuuluks. Siis oskab ta kõige lahedamaid kaarte teha ja kõige ilusamini kingitusi pakkida :). Kui Ketlin oma sünnipäevakingitusi lahti pakkis, siis tundis ta selle pakikinkija ainukesena ära. Mulle meeldib veel see, at ta on üks väheseid inimesi, kes julgeb öelda, mis ta tegelikult mõtleb ja tänu sellele julgen seda ka mina… vähemalt tema seltskonnas :) – mul on hea meel, et sa mu elus oled!

* Mulle meeldib pilte vaadata. Ikka ja jälle leian ma mõne pilditegija, kelle pilte ma imetlema jään. Käin ja imetlen ja käin ja imetlen. Siis ükspäev saad tuttavaks ja leiad, et piltide taga on soe ja armas pilditegija. Ja ei olegi pilditegemine see ainuke asi mida ta kõige paremini oskab. Mulle meeldib kui inimesed alustavad juttu ja jätkavad juttu. See paneb teised inimesed ennast hästi tundma ja mina tunnen ennast sinu seltskonnas hästi. Mul on selline tunne, et ma olen sind alati tundud – mul on hea meel, et sa mu elus oled!

* Juba aastaid olen ma unistanud sellest kuidas ma kodukaunistamise võistlusel auhinna võidan :))) Aga see unistus on minu jaoks umbes samasugune nagu mina ja presidendiks :) Nii tunduski üks võitja minu kõrval istudes nagu president. Vaatad küll, et nagu päris inimene, aga ei usu :). Aega läks ja tuli välja et ongi päris inimene ja päris selline lahe inimene. Kes oskab öelda välja selle mis sa just mõtlesid ja kusjuures veel palju paremini kui mõtlesid. Ma olen alati imetlenud inimesi, kes oskavad oma mõtte sõnadesse panna nii, et see tekitab teistes tundeid ja emotsioone :) ja ei kasuta selleks üleliia palju sõnu – mul on hea meel, et sa mu elus oled!

* rohkem kui 10 aastat tagasi sattusin ma peole kus oli keegi riides täpselt samamoodi nagu mina. Ja oli ka muidu samamoodi nagu mina. Ja kuigi me kohtume siis kui lapsed kooli lähevad :))) on meil ikka ja alati palju rääkida. Ma arvan, et nii harva või nii tihti kui me ka ei kohtuks, jääb see alati nii olema. Rõõmustame kui näeme, saame kokku siis räägime hästi palju ja kui ei saa kokku, siis lubame, et saame. Mis siis et vahepeal võib minna aasta või pool…. ikkagi saame kokku :) ja ikkagi on mul hea meel, et sa mu elus oled!

….. mu elus on tegelikult palju, palju, palju rohkem inimesi kelle üle on mul hea meel… aga kõigist ei jõua praegu rääkida…

5 Responses to Inimesed minu ümber

  1. Krentu says:

    Aitäh…et Sa minu elus oled…mis ma küll ilma Sinuta teeksin. Pealegi oled Sa meil ju esiema :)

  2. Kratt says:

    ja blogi kaudu oled SINA ju paljude elus ning see on väga armas:)

  3. Marika says:

    Tere
    Sattusin Sinu blogi lugema juba hulk aega tagasi. Enam isegi ei mäleta, mis mind siia tõi. Aga tulin ja jäin. Elan Su pere tegemistele kaasa sama suure huviga kui oma reaalse elu sõpradele. Olen juba pikalt hoogu võtnud, et Sulle kirjutada, kuid alati ikka edasi lükanud. Vahel on tunne, et pole ju eriti viisakas teiste elusid niiviisi kõrvalt vaadata, ise anonüümseks jäädes. Et nagu teeks miskit keelatut. ;)
    Aga kui Su jutte loen, siis kiirgub neist selline mõnus ja positiive energia, et ongi tunne “et olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head”.
    Igastahes tahan Sulle soovida kena jõuluaega ja sama armsat olemist edsiseks.
    Marika
    (marika.saar@mail.ee)

  4. inga says:

    :) minul on ka väga hea meel, et Sa olemas oled:) ja jube hea meel, et ma võtsin julguse kokku ja Sinu virtuaalsest armsast perest sai reaalne;) Olen Sind alati imetlenud – pikka aega niiviisi vargsi blogi kaudu nagu siin eespool Marika just kirjutas. Viimased kuud siis aga ka päriselt. Mul on ka selline tunne nagu ma oleks Sind terve elu tundnud.. Sa oled nii oma. Aga ma ei oska seda nii kenasti välja öelda nagu Sina siinkohal tegid.
    Aitähh armas:)

  5. Katrin says:

    Toredaid jõulupühi Teie perele!

Leave a Reply

