Ostupall

 

Kuna aeg kadus vahepeal kuskile ära ja mu bloglines keeldub minuga koostööd tegemast, ei tea ma mitte midagi :). Täna hommikul kui ma siis Krentu blogi lugesin, mõtlesin, et vaataks kah siis kodus oma asjades ringi… ja paneks ritta. Tegin juba nimekirja ka valmis, kui leidsin Mariliisi blogist reeglid ka…. aga sellest hoolimata ei tule minu nimekiri reeglite järgi :)

Head ostud:

– rasedustestid. Ma olen neid oma elus kahel korral ostnud ja mõlemad korrad on nad minus ainult postiivseid emotsioone tekitanud. Teisel korral meeldis mulle see tunne nii väga, et ma läksin ja ostsin veel ja kasutasin vastavalt juhendile ja sain jälle kahte triipu imetledes rõõmustada… ok… ma ostsin isegi kolmanda…. aga kes seda tunnet on tundnud, need teavad millest ma räägin.

– fototehnika. Annad sõrme ja ta võtab kogu käe ja terve keha ja siis lõpuks veel mõistuse ka. Kui ikka lõpuks saad endale nö päris fotoka ja tead mis sellega teed ja siis näed mis sealt tuleb, siis tahad ju veel ja veel…. ja siis saad teada, et saahb veel midagi paremat ja veel ilusamat jne. Kuna ma olen enne põhjaliku eeltöö teinud, siis minul on kirja panna ainult positiivsed emotsioonid.

– bambusvardad ja heegelnõelad. Tükk aega keeruasin neid käes ja mõtlesin, et huvitav miks ma peaksin ostma vardad mis maksavad 3 korda rohkem kui teised. Aga näe pidin ja läksin veel tagasi ja ostsin veel ja veel. Nii et nüüd on mul peaaegu kõik suurused bambuste vastu vahetatud… ja ringvardad ja lühikese juhtmega :)

– padjad. Ma olen nagu kass, kes peab alati ja igal pool lösutama ja selleks on palju patju vaja. Mis siis et meil neid kodus juba on, ei ole neid veel piisavalt. Peab ikka olema igas suuruses ja pehmuses, et oleks valida vastavalt vajadusele. Meie voodis on praegu 4 patja ja ikka kurdab keegi, et tal on puudu :)… meil on seal 2 igivana sulepatja, üks uus ja pehme sulepadi ning üks lambapadi….. vähe, aga nii mõnusad kõik.

– teksapüksid. Kui ma lähen poodi, võtan esimesed ettejuhtuvad tekspüksid, siis need 8 juhul 10-st sobivad mulle ja ma ostan need ära. Tekspüksid on vaieldamatult minu lemmikriietus ja kuna ma siin paari aasta juóoksul olen mõnusalt oma kehakaalu 30 kilo vahel veeretanud, siis leian ma pidevalt isegi oma kapsit midagi uut :). Vist ainult ühed püksid olen ma ära andnud enne nede eluea lõppu ja seda põhjusel, et äkki ma ikka ei kaalu enam kunagi 50 kilo ;)

Halvad ostud:

– halvasti tõlgitud lasteraamatud. Ma tegelikult tahtsin teha sellest kohe eraldi postituse, aga võin ka siin ära kirjutada. Palju lasteraamatuid on meile kingitud, aga see ei ole kinkija süü, et ta poes pole raamatut läbi lugenud, aga nüüd kus mina Ketlinile seda ette loen tuleb välja ikka väga kummalisi asju. Ma ise valin ju ka raamatut selle järgi, et oleksid ilusad pildid ja hea käes hoida, mis imet sealt lasteraamatus ikka võib olla. aga näe saab… loed ja ise ka ei saa aru, mis ta nüüd ütles ja miks ta seda niimoodi ütles ja kes k…t seda üldse tõlkinud on, mingi masin või. näide – tal olid põse peal jämedad pisarad! – ohh… ja mis asi on jõulusõim? ….ma ikka teen eraldi postituse…. otsin kõik viimasel ajal silma jäänud killud üles.

– kreemid. Suur oli minu üllatus kui ma sain teada, et hoopis mina olen imelik, kui ma ennast igapäev ei kreemita. Aga tõesti ma ei tea mitte midagi hullemat kui kreemid. Tuleb ennast möksida ja siis kõik kleebib ja midagi ei saa selga panna jne. Ainukesed kreemid mida ma viimases hädas kasutan on käte ja jalgade kreemid ja jalga kreemitamiseks moosin ma ka Kallet… sest mulle kohe üldse ei meeldi see. Ja näkku ei pane ma ka ühtegi kreemi, ei hommikul, ei õhtul, ega ka muul ajal… Kevadel ma proovisin isepäevituvat kreemi…. minu jaoks täielik piin :)))…. Aga asi ei ole kreemis. Sest nagu naine, ma ikka pean ju aegajalt ostma midagi ja siis lihtsalt viskan natukese aja pärast minema :)

– jalavann. sai kunagi ostetud ja seisab meil ja kogu tolmu. Äkki kui  lapsed kasvavad saab sellega lollusi teha :).. nimelt kui panna vanni natuke seepi ja siis mullitaja tööle, tekib mulle rohkem kui vannituppa ära mahub :). Aga oma eesmärki ta meie peres küll ei täida.

– köögikombain. mis siis et ta kõiki oma imetrikke teeb. vot seisab meil seal kuskil kapi põhjas ka ei viitsi mina teda välja kiskuda. võib-olla kui meil oleks nii suur köök, et ta saaks ilusti laua peal seista, siis ma äkki kasutaksin ka seda. Jällegi, asi ei ole masinas vaid kasutajas :)

– sünteetilised lõngad. ikka ma mõnikord mõtlen, et ahh misa ta siis nii väga hullu on, et küll ma koon… aga näe ei koo. Käe all krudiseb ja läheb imelikult soojaks… ei sobi mulle. Nüüd ma oma kangakudumise tuules, äkki saan seal kasutada :)…. eks paistab… aga endale või lastele midaig selga – täna ei

8 Responses to Ostupall

  1. crankymonkeys says:

    rasedustestid????? appi kuidas ma neid vihkan. mitte kunagi enam uhtegi ei osta! :)

  2. Krentu says:

    selle köögikombainiga on jah see lugu, et kui ta korralikult ära on pandud, siis teda ei kasuta. Peab olema nii, et hopsti saab välja võtta. no et väljavõtmise aeg ei oleks sama pikk kui masinaga töötades kokkuhoitud aeg.

  3. evelynco says:

    Jagan 101% sinu arvamust kreemide osas.

  4. ynry says:

    köögikombaini ja jalavanni suhtes Sinuga täiesti nõus, seisavad ka minul suht mõttetult ;)

  5. maris says:

    kuidas jõulusõime kohta tuleks siis öelda?

  6. Kristiina says:

    Kreemidega on see asi, et minul näiteks tõmbab kogu nahk mitu numbrit väiksemaks, kui ma kuskilt vee alt tulen. Niisiis, peale iga pesu tuleb ennast pealaest jalatallani kreemitada (ja lapsed on mul samasugused). Kohutavalt tüütu ja kreemid on kallid. Aga alternatiiv oleks üle keha sügeleda, sest nahk on nii kuiv :(

    Köögikombaini ma ei ostagi, sest ma tean ette, et ei viitsiks teda kasutada.

    Aga bambusvardad tekitasid huvi. Ma pole niiii kaua midagi kudunud, kuigi tegelikult mulle see hirmsasti meeldib. Äkki, kui oleksid mõnsad vardad, siis saaksin jälle hoo sisse :)))

  7. Katrin says:

    Olen samuti neid bambusvardaid takseerinud… no nüüd esimesel võimalusel siis ostan ka prooviks :D

    Köögikombain on meil kapi peal, vahel isegi kasutan ;) Mees kasutab isegi rohkem kui mina.

    Sünteetiliste lõngade suhtes olen sinuga ühte meelt.

  8. Anu says:

    aga mis sai kolmandast rasedustestist? :)

Leave a Reply

