Vanniloomad

 img_6102.jpg

Ei käida meie peres just väga tihti vannis. Ja kui käiakse, siis jään mina tavaliselt väljaspoole vanni. Aga Ketlinile ja Liisule jälle väga meeldib :))… no ja mis siis Kallel üle jääb :)

 img_6063.jpg

Viimati leppisime Ketliniga kokku, et kui Kalle töölt tuleb, siis nad saavad vanni minna. Kalle ei saanud veel kingigi jalast ära võtta kui Ketlin teda juba vanni poole trügis. Korjas endale veel hunniku mänguasju ka kaasa ja palun… ruttu nüüd.

 img_6097.jpg

Minu ülesanne vannitegemise juures on vahtu teha :))) ja sellega ma saan hakkama küll :) ja kui kõikse mees vannis on, siis pean seda vahtu jäädvustada. Ketlin on juba asjale päris hästi pihta saanud, sest iga tegevuse juures hüüab ta nüüd, et emme tule tee pilti ka… :)

img_6089.jpg

Seda Keidi soengut naersime Kallega kohe südamest…. nigu väike pensionär oli ta :))) …. pooled pildid tulid sellepärast udused :))

3 Responses to Vanniloomad

  1. maris says:

    mina näiteks käin peaaegu iga päev vannis sest ma lõõgastun nii. ilma lasteta muidugi.

  2. inga says:

    teil on väga kelmikad vanniloomad:)
    Minule meeldib ka vannis. Käin seal ka peaaegu iga päev – mõni päev 2 korda – 1 kord Potsuga ja teine iseenda jaoks:)
    Mulle meeldib kuumas vannis lugeda, ainult et lugemisvara niiskub kuidagi kahtlaselt ja ruttu vannis. Ehk siis raamatuga ma vanni ei lähe, aga ajakirjaga küll:)
    Ma tean küll, miks sina eemale hoiad sellisest pereüritusest… eks ikka sellepärast, et sinu fotokale ei meeldiks vannis eriti..

  3. nelladella says:

    Tere Krista!
    Kuidas teil Liisuga öine trall läheb? Meil on juba peaaegu.. Täna enam suurt nuttu polnudki. Mis Su MSN on? Seal on parem lobiseda. Või pane siis mind endale kontaktidesse: moosikas@hotmail.com

    Nele

Leave a Reply

