Minu lapsed

 img_6024.jpg

Mida vanemaks meil lapsed saavad, seda rohkem näen kui meie moodi nad on :))) Näiteks minule piisab koduseks eluks ainult voodist. Mulle on juba väiksest peale, vanemated pidevast protestis hoolimata, meeldinud voodis süüa. Õppisin ma peaaegu alati voodis. Telekat vaatan ka pikali…. ühesõnaga arusaadav mis ma öelda tahan……

Ja nii ma siis näen kuidas mul mõlemad tüdrukud päris tihti sellise mõnusa lösutava asendi võtavad…Eriti torkab see silma Liisu juures, kes sellist lamaasendit igal võimalikult juhul naudib :))))

Ja ei hakka mina seal kõrval ju vinguma, et istu sirgelt kui sööd ;)… või et mine aruvitga laua taha ja seal istu ka sirgelt ;))))

img_6040.jpg

2 Responses to Minu lapsed

  1. annushka says:

    lösutamine on täitsa vahva ja mõnus, ainult siis peab rohkem rõhku panema sellele, et nad (ja sina) muul moel oma rühi eest hoolitsevad, teevad sporti jne. sest muidu vajuvad nad täitsa lössi. kõhutantsuõpetajana näen tihti inimesi, kes on noorena juba hirmus kööku vajunud, pole õppinud ennast kandma. see oleks küll kurb… inimene ei tohiks oma lihaseid kängu jätta, sest kui nad on kuskil olemas (nt. selja- ja kõhulihased), siis on neid ilmselt ka millekski vaja :)

    lihtsalt väike hoiatus tantsupedagoogilt :)

  2. inga says:

    jaaa… kui sa näeksid, kuis terve meie pere – ema, isa, suur õde, Potsu ja 3 kassi kõik terved õhtud ühes voodis oma asju ajavad… kes õpib, kes koob, kes pikutab, kes on arvutis, kes loeb, kes nokib niisama nina, kes lööb nurru. No mis saaks veel mõnusam olla – kogu pere koos:)

Leave a Reply

