Isaks olemise kunst…

 img_6121.jpg

Ükspäev poes jalutades jäi mulle silma raamat Isaks olemise kunst. Lehitsesin ja kui ma märkasin, et ma juba 15 minutit seisan seal ja loen ja kuidagi raamatut ära panna ei tahtnud, siis ostsin selle ära.

Ja kodus olen nüüd selle väikeste jupikeste kaupa ka lõpuni jõudnus lugeda. Päris mõnus lugemine oli…

Raamatu esimene osa on laste kirjutatud. Ütleks, et iga kirjatükk oli kirjutatud paremini kui mina kunagigi oskaksin. Muigama panid need kohad, kus 10..13 aastaste kirjatäöös torkasid silma sellised laused, mis oleks justkui ema või isa suust tulnud :)))… ja kui huvitavalt ja sügavalt juba natuke vanemad maailma ja suhteid ning suhtumis nägid.

Raamatu teises pooles arvasid isaks olemises isad ja ka kirikuõpetaja ning psühholoog. Nende kahe viimase mõtted olid minu jaoks eriti huvitavad ja järelemõtlema panevad.

Kui ma algul tahtsin siia kirjutada, mis mulle eriti meeldis, siis ma vaatasin, et ma peaks siis ligi 20 lehekülge raamatut ümber kirjutama :)))

……………mmmmmmmmmmm…….. ühesõnaga…. soovitan lugeda :)))

Naise ja emana on hea seda raamatut lugeda ja kui sul on veel kõrval tubli mees ja lastel armastav ja hooliv isa, siis on hea tunne panna raamat naeratus näol riiulisse ja tõdeda, et mul on vedanud ja ma olen tänulik :)

Leave a Reply

