Natuke haige

 img_5996.jpg

Ükskord niidab haigus ka kõige tublimaid võistlejaid. Näiteks meie Ketlinit. Paar korda elus on tal ennem ühepäevane palavik ja enne olnud ja ükspäev on ta isegi lasteaiast haiguse pärast puudunud…..aga nüüd niitis ta Ketlini päris pikali. Eelmise teisipäeva õhtul nimelt… ja kui reede hommikul oli ikka veel palavik ligi 40 …. noh vastavalt paracetamoli mõju lõpule… läksime arsti juurde kah.

Nohu pole, köha pole, kõrvad, kurk – korras…. nii… aga midagi ikka on ja selle midagi ravimiseks tuleb teha üks ab kuur.

Esimene ab kuur Ketlini elus. Suure protestiga saime rohu võtmisega alustatud ja pühapäeva hommikul oli juba palavik läinud ja rõõmus tuju jälle kohal.

Ma võin enda häbiks öelda, et ma ise olen jube kehv rohtude võtja ja oma teadlikus valikus pole vist mitte ühtegi ab kuuri lõpuni teinud… ja seega ma unustasin ka Ketlinile rohtu anda, kui Kalle üks õhtu kodus polnud. Nüüd kontrollib Kalle aga rangelt rohu võtmist :)))

Kuna haigus ei ole kellegile veel nakkunud, siis oleme meie siin kodus külalisi vastu võtnud :))) Üks päev käis väike Potsu koos emaga kooki toomas ja teisel päeval aitas Viki koos emaga meil seda kooki lõpuni süüa. 2 toredat õhtut kohe kirjas.

Kui Potsu on veel nii väike, et tema aktiivselt tüdrukute mängus ei osalenud, siis Viki on Ketlinist nädala jagu vanem ja nende koosmängu oli päris lahe vaadata.

Hetkel tundusid suhted väga olulised olema…. suuremeelsus on märksõna :)… ok ma võin sinuga seda mängu mängida… ok ma istun sinu kõrvale…ok, ma võtan ka siis mandariini ja kui Viki pidi koju minema hakkama ja ta ema teatel ja esialgsetel protsesti nootidel tõestas, et see ei ole hetkel kuidagi tema soov. Siis Ketlini lahkel soovitusel – sa pead nüüd koju minema, ütles Viki lihtsalt  – ok! ja läks ning pani ema suureks imestuseks ennast rahulikult riidesse :)

Lisaks ei saa ka jätta ära märkimata , et selle nädala jooksul pole Ketlin päeval maganud, aga selle eest on ta voodisse minnes 5 minuti jooksul magama jäänud, ning kui Kalle ta oma voodisse tõstab, siis on ta seal maganud nii kaua maganud kuni Kalle on üles tõusnud…. ning hommikul kella 10-ni minu kaisus edasi maganud :)

3 Responses to Natuke haige

  1. triin says:

    aga ikka imelik, et sellise asja jaoks ab-d antakse. See oli ju suure tõenäolisusega viirus, aga ega siis ab viirust ei ravi. ab tapab baktereid. Viirust tapab palavik.
    ma olen ab-d andnud kui palavik on, haigus on, hakkab ära minema ja siis tuleb ikka tagasi ja laps muutub tujutuks ja jõuetuks, siis on midagi viga. aga lihtsalt palavik, kuigi kõrge, ei ole tegelikult ab näidustus.

  2. krista says:

    tegelikult oli põletiku näitaja ka kõrge, aga ainuke koht kuhu arst põletiku panna oskas oli neerud. Kuigi mingeid Ketlini poolseid kaebusi ei olnud…

    nii et ainult palaviku vastu neid päris ei kirjutatud.

    Täna käisime veel uh-s kontrollimas, aga kõik organid Ketlini sees olid täpselt õiges kohas ja õige suurusega… isegi emakas leiti üles :))))

    Päris naljakas oli ketlinit seal uh-s vaadata… et alles olin mina seal niimoodi ja tema minu kõhus :)))

  3. triin says:

    oh. neeru kahtlus kõlab küll hirmsalt. Loodetavasti on see tühine ja kergelt mööduv ja kordusanalüüsid saavad olema korras. Tervist!

Leave a Reply

